|  BRT chce s Audi DTM významně ovlivnit letošní domácí okruhovou sezónu 23.2.2007 18:50 - tisková zpráva
 
 
   
 Se zcela novou technikou nastoupí BOHEMIA RACING TEAM do Mezinárodního Mistrovství České republiky v závodech automobilů na okruzích 2007.Dosavadní speciál AUDI A4 Supertourismo, s nímž získal tři tituly mistra ČR
 v kubatuře do 2000 ccm (2004, 2005 a 2006) v Divizi 4 cestovních vozů, bude
 minimálně pro sprintové závody nahrazen technikou o několik tříd vyšší.
 V barvách Bohemia Racing Teamu se už na Jarní ceně Brna představí AUDI A4 v provedení DTM. "Od dob vozů specifikace Supertourismo, se kterými máme velké zkušenosti, se jedná o vůbec první závodní speciál který uvolnilo přímo tovární závodní oddělení AUDI Sport," prozradil manažer týmu Petr Najman. "To, že se vůz podařilo získat právě BRT, vnímáme jako ocenění našich
 dosavadních výsledků a úrovně, na které jsme provozovali vozy AUDI A4
 Supertourismo. DTM je navíc možná nejpopulárnější série závodů cestovních vozů vůbec, zejména proto, že vozy specifikace DTM je možné téměř přirovnat ke kapotovaným monopostům Formule1. Svědčí o tom jistě i piloti zvučných jmen jako Jean Alesi, Mattias Ekström, Heinz-Harald Frentzen nebo Mika Häkkinen, kteří s vozy DTM závodí," dodal Najman.
 Doplnil, že Bohemia Racing Team se v letošní sezóně bude s novým vozempředevším seznamovat a testovat ho, nicméně přesto má veliké ambice. Velmi
 důležitý je také fakt, že při provozu tohoto nového vozu bude BRT mít
 veškerou potřebnou podporu přímo od AUDI Sport.
 "O tom zda do vytrvalostních závodů nasadíme původní vůz AUDI A4 ST nebo nový AUDI A4 DTM, rozhodneme po vyhodnoceních prvních testů a zároveň prvních výsledků úvodních závodních podniků sezóny 2007," uzavřel Petr Najman. Technické údaje AUDI A4 DTM Karoserie Lehké slitiny a uhlíkové kompozity
 Motor Vidlicový osmiválec V8, 32 ventilů, obsah 4000 ccm, výkon cca 460 PS, točivý moment přes 500
 Nm,
 Převodové ústrojí Zadní náhon, sedmilamelová spojka, seřizovatelnýlamelový samosvorný diferenciál, sekvenční šestistupňová převodovka.
 Brzdy Hydraulické dvouokruhové, kotouče z lehkých slitin, rozloženíbrzdného účinku seřizovatelné z místa řidiče.
 Ráfky O.Z., hliníkové slitiny, přední 10 x 18 coulů, zadní 11 x 18 coulů Pneumatiky přední 265/660-R18, zadní 280/660-R18  Délka 4800 mmŠířka 1850 mm
 Výška 1200 mm
 Hmotnost 1080 kg včetně jezdce
   BRT 
 
 |