|  Sébastien Loeb před Argentinou : Vymetám, protože vedu 4.5.2007 11:36 - tisková zpráva
 
 
   
 Sébastien Loeb: Vymetám, protože vedu   Portugalsko bylo pro vás oslavou desátého výročí od 
začátku vaší kariéry a současně 31. prvenstvím ve 
WRC… „Není toho tolik, za čím bych se měl 
ohlížet a mluvit o tom. Je ale pravda, že naše kariéry letí pěkně rychle. 
S Danielem už máme tři tituly mistrů světa. Vylezli jsme po tom žebříku 
velice rychle, ale nebyla ani jiná možnost. Vždycky jsem se snažil těžit 
z každé příležitosti . Myslím, že jsem  udělal to, co jsem měl udělat. Před 
deseti lety jsem si těžko mohl představit, že by moje kariéra mohla dojít až 
tam, kde jsem teď. Samozřejmě jsem ale rád, že se to tak 
vyvinulo.“   Díky vítězství v Portugalsku jste pro Argentinu zase 
v roli vymetače trati pro ostatní. „Naše výkony od Norska nemohly být lepší. 
Marcus Gronhölm nás ale pronásleduje, všude a vždycky. Bylo těžké útočit na jeho 
vedení. Nebýt penalizace v Portugalsku, mohl jsme být za ním o dva body, 
takhle vedu o jeden. Sice pojedu v Argentině jako první, ale současně to 
znamená, že Marcus jede o jedno místo za mnou. To by mělo mít na výkony velký 
vliv. V každém případě vždycky říkám – Jestliže jsem první na trati, je 
jasné, že vedu v mistrovství světa.“   Dani 
Sordo: Jako v příboji   Jak se díváte na váš úspěch 
v Portugalsku? „Navzdory mým dvěma předchozím startům 
v Portugalsku, můj rozpis příliš neseděl. Na mnoha místech jsem jel víc po 
paměti, než podle not, protože nám vypadlo dorozumívací zařízení. Asi si umíte 
představit, jak složitá to byla situace. Stále se učím a když mám na konci dne 
dobrý výsledek, je to o to lepší.“   Těšíte se na Argentinu? „Pro mě je vždycky lepší, když startuji 
v zemi, kde se hovoří španělsky. Atmosféra je tu pokaždé nádherná, tratě 
zajímavé a různorodé. Pro superspeciálku na stadionu River Plate si umím 
představit ty davy diváků. Jsem zvědavý, jak Citroën C4 WRC  obstojí při přejíždění vodních 
překážek.“   Znáte recept na jejich 
překonávání? „Nevím, jaká je nejlepší cesta přes ty 
brody. Musíme se nejprve podívat, jak hluboká je tam voda. Když je projíždíte 
napoprvé, není nejlepší tam vletět plnou rychlostí. Důležitá je i šířka přes 
vodu. Jestliže jste „krátcí“, jste ve vodě krátkou dobu a nemusíte ani moc 
zpomalovat. Když je brod delší, můžete si připadat jako v příboji. Auto se 
pak špatně kontroluje.“   PR 
 
 |