BRISK RS O1 WRC  
Sportovní závodní automobil určený pro automobilové soutěže s konstrukcí podle řádu FIA, přílohy J, bez homologace.
Celá konstrukce vozu vychází z koncernových dílů Škoda a VW.
 
 
KAROSERIE
 
Typ karoserie  -         samonosná, ocelová, tvořená příhradlovou konstrukcí    
                               z vysokopevnostních ocelových trubek, 
                               doplněná o panely z kevlaru, karbonu a skelného laminátu.
 
MOTOR
 
Typ    -                    zážehový, přeplňovaný výfukovým turbodmychadlem,
                               se samostatným obtokovým ventilem, sekvenční dvojité 
                               vstřikování paliva, bezdotykové zapalování
 
Zapalovací svíčky -     BRISK Racing DOR 1O DS EVO 2
 
Zdvihový objem motoru ( cm3 )  -        1998
Počet válců  -                                      4
Max. výkon ( kW/k/ot/min )   -             368 / 500 / 7800
Max. točivý moment ( Nm/ot/min )  -    600 / 3700
Příprava směsi  -                                 sekvenční dvojité vstřikování
Přeplňovací tlak ( kPa )  -                    2,5
 
 
PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ
 
Typ převodovky  -                   sekvenční, přímo řazená, s posilovacími magnety
Počet převodových stupňů  -    6
Spojka  -                                suchá, dvoukotoučová, keramická
  
DYNAMIKA
 
Max. rychlost ( km/hod )  -  200
Zrychlení z O na 1OO km/h  ( sec.)  -  2,7
 
HMOTNOSTI
 
Pohotovostní hmotnost ( kg ) -  1000
 
ROZMĚRY
 
Celková délka ( mm )  -     4 002
Celková šířka ( mm )  -      1 890
Celková výška ( mm )  -     1 270
Rozvor ( mm )  -               2 500
Rozchod vpředu ( mm)  -   1 670
Rozchod vzadu ( mm)  -    1 620
 
PODVOZEK
 
Přední / zadní náprava  -   nezávislé zavěšení kol, trojúhelníková ramena,
                                      pérování tlumiči Proflex
Přední / zadní brzdy  -      čtyřpístkové o průměru 330 mm  / 
                                      čtyřpístkové o průměru 320 mm  
                                      všechny brzdy kotoučové, značky Porsche
Diferenciály  -                  mezinápravový i pasivní nápravové s omezenou svorností
  
DALŠÍ VYBAVENÍ
 
18ti palcová kola, hasicí systém, bezpečnostní nádrž, intercom, vyspělá diagnostika pro snímání telemetrie - v první fázi na motoru, ve druhé fázi ve vývoji telemetrie podvozku.
 
 
 FOTOGRAFIE speciálu ZDE
 
 
 
 
Základní údaje o společnosti
 
Obchodní firma:            BRISK Tábor a.s.
Sídlo:                          Tábor, Vožická ul. 2068, PSČ 390 02
Právní forma:               akciová společnost
 
Předseda představenstva, generální ředitel a vlastník Brisk Tábor a.s.:
Ing. Mojmír Čapka          
 
 
Holdingové firmy:                  BRITA TRADE s.r.o.
                                           SKLÁŘSKÝ ÚSTAV Hradec Králové s.r.o.
                                           OOO BRISK Ozersk
 
Certifikace:                            ISO/TS 16949:2002               
                                            ČSN EN ISO 14001:2005      
 
Významná ocenění:                Czech Top 100 -  2002 - 2006 
                                            Czech 100 Best -  1999 - 2006    
                                            Leading Edge 1998 – nejlepší dodavatel koncernu VW
                                            Exportér roku 2001, 2002
                                            Rodinné stříbro 2002
                                            Firma kraje 2004 – 2006
                                            Dodavatel pro Auto roku 2005
                                            Dodavatel originálních dílů roku 2006 ( Škoda Auto )
 
Manažerská ocenění:               Podnikatel roku 2003 – finalista Ing. Čapka 
                                             Manažer roku 2002 – finalista Ing. Čapka 
 
 
Dodávky pro OEM, OES:  
 
ŠKODA, VW,DACIA, VOLVO, AUDI, DAEWOO – AVIA, TATRA, HUSQVARNA, SEAT, STIHL, OREGON, ZETOR, ZMZ, AVTOVAZ, LAMBORGHINI, ANDORIA, TM RACING, FREE LINE, AMA, ACTIVE, EBERSPAACHER, HIRTH, BRANO GROUP, LIMBACH, WIRTH, NĚVA, JAWA,  HONEYWELL, KAMAZ, FAB, MITSUBISHI, RENAULT, POULAIN
 
PR