|  U Michlů představili Lotus Michl pro běžný provoz !! 16.12.2007 12:29 - tisková zpráva
 
 
   
 MICHL MOTORSPORT v sobotu 15.12 2007 představil nové vozy vlastní konstrukce s pohonem zadních kol. Automobily jsou postaveny na bázi duralového lepeného chassis Lotus, ostatní je konstrukce MM. S černou závodní verzí Lotus Michl 07/01 získal Dan Michl třetí místo v Evropském Poháru v závodech do vrchu (neoficiálním "mistrovství Evropy" vozů skupiny E1).  Nově představil tentýž vůz v silniční verzi.  Červený Lotus Michl 07/02 pro běžný provoz se od černé uhlíkové závodní verze liší především kokpitem se sériovými sedadly, dveřmi a odnímatelnou střechou. Pracoviště řidiče je ovšem kompletně přepracováno a podobá se závodnímu autu. Stejná je také karoserie, která pro závodní auto vznikla spoluprací MICHL MOTORSPORTu s designérem Milanem Klejchem.  V silniční verzi Lotusu Michl 07/02 je třílitrový třicetiventilový motor původně Škoda, v úpravě MM o výkonu 270 KW. Zájemci si však budou moci vybrat z více verzí motorů o různém objemu. Převodovka je šestistupňová sekvenční Hewland/MM.  Kvality a chování vozu na trati či silnici byly ověřeny jak v úspěšné sezóně závodů do vrchu, tak také na okruzích - Dan Michl s tímto autem zvítězil ve dvou závodech okruhového Mistrovství republiky, jichž se ve druhé polovině sezóny zúčastnil.
 
 Detaily o závodním autě Lotus Michl 07/01:
 
 - motor: 2,0 l atmosférický, 20ventilový, úprava Škoda Octavia KitCar pro
 sk A., olej CASTROL TWS
 - podvozek: základní skelet Lotus Elise, slepený z duralových profilů,
 nový prostorový rám z ocelových vysokopevnostních trubek
 - výkon: 213 kW při 8500 ot./min., hmotnost asi 700 kg
 - palivo: produkční 100oktanový benzín
 - převodová skříň: SADEV, olej CASTROL SAF X-J
 - pružiny pérování Eibach, tlumiče KONI
 - brzdy: čtyřpístkové Alcon, obložení GOLDFREN
 - kola: 17", pneumatiky: výhradně DUNLOP
 
 Oficiální stránky  MM :  www.michl-motorsport.cz    http://www.dunloptyres.cz PR 
 
 |