|  Závod do vrchu BRNO SOBĚŠICE pro vyznavače historických vozidel 26.9.2008 06:01 - tisková zpráva
 
 
 
 BRNO–SOBĚŠICE Závod do vrchu a výstava historických vozidel
 sobota 27. 9. 2008 od 9 do 16 hodin
 Areál ÚSP pro tělesně postiženou mládež Kociánka
 
 Délka trati 3200 m
 Výškový rozdíl 159,8 m
 Průměrné stoupání 4,59 %
 maximální 10 %
 Komunikace je s nesourodým asfaltovým povrchem, s výmoly a nerovnostmi. Swiss Replica Watches
 
 Program
 do 8.30 registrace účastníků a přejímka vozidel v  areálu ústavu Kociánka v Brně- Králově Poli
 8.55 přivítání a rozprava s jezdci
 9.10 až 10.45 tréninkové jízdy
 11.00 slavnostní start prvního závodníka
 11.00–16.00 jízdy pravidelnosti na uzavřené trati
 16.00–17.00 vyhlášení výsledků a předání cen,pamětních listů
 Videopozvánka zde Video z Branné 2008 zde.
 Závodní trať.
 Závodní trať počíná se v Králově Poli, Křižíkova ulice č. 9 a po prvých 100 m vykazuje již největší zatáčku vlásničkovou, kde jezdec musí ve velmi krátké a úzké zatáčce otočit vozidlo o 180 stupňů. Hned na to začíná největší stoupání trati, které vykazuje 10%.
 Trať stoupá v neustálých zatáčkách až k potravní čáře, kde se lomí v pravém úhlu a za křížem má malou rovinku. Tam dosahují vozidla největší maximální rychlosti. U hájenky začíná trať znovu stoupati a nahoře vykazuje pak velmi nebezpečné S, za nímž s malou zatáčkou spějí vozidla ovšem se značným stoupáním k cíli, který je 20 m za nejvyšším bodem trati. 
 Záštita nad akcí:
 Roman Onderka
 primátor města Brna
 Mgr. Jiří Podlucký
 ředitel ÚSP pro tělesně postiženou mládež Kociánka
 Čestní hosté závodu:
 Ing. Leo Venclík,
 Ing. Ivan Kopečný, JUDr. Jan Musil,
 Ing. arch. Petr Uhlíř, Doc. Ing. Karel Jaroš,
 Vojtěch Dymáček, Jiří a Jiří Hemzal,
 Josef Vlach, Ing. Martin a Ing. Eduard Treschl
 Ing. Josef Brabenec, Ing. Alexej Nováček
 Ing. Jaroslav Salava, Ctibor Šilhán & Tomáš Vališ
 Marek Odehnal, Zdenek Hönig, Richard Jura
 Karel Sonneck, Jan Jelínek, Jiří Hořice
 Miloš Škorpík, Ivo Indra
 David Schmidt
 Pořadatelský výbor: Závod pořádá Veterán Auto Moto Club v AČR
 Francouzská 97, 602 00 Brno
 IČO: 711 59 941, DIČ: CZ 711 59 941
 reg. číslo AČR 1235
 www.VeteranBrno.cz
 Ředitel závodu: Karel Kupka Zástupce řed. závodu: Oldřich Křižka, Jan Martof
 Tajemník závodu: Bohumila Žáková
 Sbor technických komisaři:
 Jaroslav Kubinger, Jiří Křeček
 Traťový komisař: Juraj Studeník
 Fotograf: Miroslav Zavadil, Jan Martof
 Video: Michal Nedbal – Nedbis
 Zdravotnické zajištění: Ambulance Konsox
 tel.: 12512 (místní volání, bez předvolby)
 nebo 543 237 777, 602 710 609, 777 777 909
 Tiskoviny zajistila Tiskárna 7 – Ivo & Josef Indra
 v Dolních Kounicích ve spolupráci s Motor Journalem
 Mediální partneři: Rádio Hey a Český rozhlas Brno
 K založení Československého Automobilového klubu pro Moravu a Slezsko došlo 4. února 1923, 1. předsedou stal se Tomáš Baťa. První kroky mladého klubu do světa byly velmi těžké. Nicméně však nechybělo obětavé práce k zlepšení těchto poměrů a rok 1924 naleznul klub valně zvětšený. Tohoto roku obdržel také mladý klub křest ohněm. Byly to dva podniky na tehdejší dobu velmi zdařilé. Dlouho již předtím se uvažovalo, že by mohl býti v těsném okolí Brna uspořádán nějaký automobilový závod, ovšem, jak tehdejší móda žádala, do vrchu, a dlouho byla hledána vhodná trať, až konečně nalezena, a to okresní silnice z Kr. Pole do Soběšic, která také byla zvolena jako oficiální trať pro I. mezinárodní závod Brno–Soběšice.
 Usilovné agitaci se podařilo shromážditi u startu 54 závodníky a také vzbuditi zájem obecenstva, který se projevil nebývalou měrou. Bohužel počasí bylo velmi nepříznivé, a to nejen při premieře závodu, ale i při dalších reprisách, takže záhy ujal se zvyk jíti na závod Brno–Soběšice s deštníkem v ruce, třebaže zrána svítílo slunce. Prvním vítězem v motocyklech se stal Švýcar After na Motosacoche časem 3:01,9. V automobilech byl první Wetzka na Austro-Daimleru časem 3:01,1. O něco později součinností s BVT podařilo se ČAMS uspořádati 1. mezinárodní výstavu automobilovou v Brně, a to právě v době brněnských Výstavních trhů. Výstava tak bohatě jsouc navštívena obecenstvem splnila nad očekávání svůj propagační ráz.
 S okolními kluby byly zahájeny přátelské styky, které se projevily zájezdem jejich na druhý mezinárodní závod Brno–Soběšice (1925), kterýžto podnik minul velmi hladce a znovu více povznesl ČAMS v očích moravského obecenstva. Vítězem v motocyklech stal se št. kpt. Kučka na Brough Superior časem 2:44,9 a v automobilech Čeněk Junek na Bugatti časem 2:24,1.
 III. Brno–Soběšice v roce 1926 jely se za veliké účasti jak jezdců, tak i obecenstva. Přihlásilo se 80 závodníků a bylo zlepšeno 11 rekordů. V motocyklech zvítězill v mrtvém závodě Kučka a Turek v čase 2:26,0. V automobilech pak paní Junková časem 2:29,6. Zlatým hřebem sezony 1927 byly IV. Soběšice, které shromáždily u startu 55 jezdců. Zvítězil v moto Fritz von Zsolnay na Austro-Daimler v závodě v roce 1926 Veřmiřovský na Tatře projíždí zatáčku proti vchodu do ÚSP cyklech Belgičan Flintermann na FN časem 2:38,9, v automobilech pak opět paní Junková v čase 2:38,3. V. Brno–Soběšice v roce 1928 rovněž velice uspokojily,
 třebaže počasí bylo jako obvykle nestálé.
 V motocyklech zvítězil Tichý na Terrotu v čase 2:39,3, v automobilech pak Bondy na Bugatti časem 2:28,8. Téhož roku pak již v automobilovém sportu můžeme pozorovati tendenci k závodům na okruhu. Krátké závody do vrchu již byly splnily své poslání a obecenstvo bylo žádostivo důkladnější podívané na závod, který by kladl na konstrukci vozidel a obratnost jezdců daleko težší podmínky, nežli bylo tomu dosud u závodů do vrchu. Sportovní komise se usnesla, že závod Brno– Soběšice se v roce 1929 pojede naposledy, protože už tenkráte bylo definitivně usneseno uspořádati veliký závod na Masarykově okruhu. Tento VI. a poslední závod na historické trati jel se tentokráte výjimečně za slunečného počasí, a proto byl ve znamení hekatomby rekordů. Jezdci jeli směle. Nejlepší čas, a to 2:22,1, měl Liška na Premieru, Bondy na Bugatti jel pak v čase 2:01,1. Rok 1930 byl ve znamení příprav na premieru Masarykova okruhu. Veškeré úsilí sportovní komise bylo nutno věnovati na přípravu velikého závodu, a to závodu takového formátu, jaký nejen jakživ klub nepořádal, ale také jaký u nás v republice vůbec nebyl dosud pořádán. Zatím však se již pracovalo na trati Masarykova okruhu a z dřívějších mizerných silnic, kde bylo strach jeti, vyrůstal den za dnem skvělý okruh, jakých je v Evropě málo. Brněnské a vůbec naše širší obecenstvo bylo právem zvědavo, jak bude závod obsazen a jaký bude míti průběh, protože něco podobného nebylo u nás dosud vídáno. U startu shromáždila se elita závodnictva od nás i z ciziny, z nichž von Morgen na Bugatti sklidil úspěch dne. Návštěva premiery Masarykova okruhu byla ohromná a závod sám měl veliký ohlas v zahraničním tisku a rázem zajistil si pokračování pro příští roky. Toto je však již jiná historie.
 Oživení závodu Brno–Soběšice obstaral brněnský Veteran Automoto Club v roce 1974 jízdou do vrchu historických vozidel. V této tradici pokračoval pravidelně až do roku 1987, kdy pro stále rostoucí počet účastníků již nebylo možno zajistit ubytování (tradiční temín byl vždy během konání Mezinárodního strojírenského veletrhu). V roce 1999 Veteran Automoto Club Brno obnovil tradici jednodenním setkáním. Během krátké doby si závod vydobyl zpět původní popularitu, o čemž svědčí pravidelně se zvyšující počet účastníků i diváků. Kategorie A1 – automobily do r.v. 1930
 st. č. značka r.v. jméno příjmení člen klubu
 1 Chenard & Walcker 1912 Pavel Beran S.K.A.M. Olomouc
 2 Panhard Levassor X19 1912 Jiří Kratochvíl Oldtimer Klub Helfštýn
 3 American La France 1916 Evžen Majoroš VCC Praha
 4 Laurin & Klement 110 1925 Vojtěch Valenta S.K.A.M. Olomouc
 5 Hispano Suiza 1926 Vladislav Novák Slovácký VCC Uh. Hradiště
 6 Ford A 1928 Bivoj Kolář MAFCA USA
 7 Sunbeam 25 1929 Jiří Hořice VAC Brno
 8 Walter 6B Super 1930 František Gurský VAC Brno
 Kategorie Škoda – automobily Škoda o cenu autorizovaného prodejce Je & Ne
 st. č. značka r.v. jméno příjmení člen klubu
 9 Škoda Hispano-Suiza H6B 1928 Petr Skuhravý VCC Praha
 10 Škoda 422 1930 František Kuchař VAC Brno
 11 Škoda 633 1931 Jiří Kašík VAC Brno
 12 Škoda 633 kabriolet 1933 František Kalabis VPCC Brno
 13 Škoda Popular 1100 Roadster 1938 Richard Jura VAC Brno
 14 Škoda 1102 Tudor 1950 Radim Hlaváček Slovácký VCC
 15 Škoda 1102-938 Tudor 1950 Karel Sonneck Brno
 16 Škoda 1200 1955 Jan Dymáček ČKVH Brno
 Kategorie Praga – automobily Praga o cenu Veteran Praga Car Clubu Brno
 st. č. značka r.v. jméno příjmení člen klubu
 17 Praga Piccolo 1926 Bedřich Nechvátal VAC Brno
 18 Praga Piccolo 1928 Jan Drozd Znojmo
 19 Praga Piccolo 1928 Václav Baláč VPCC Brno
 20 Praga Piccolo 1929 Pavel Ursta KHV Žďár n. Sázavou
 21 Praga Piccolo 1931 Jiří Blatný VAC Brno
 22 Praga Piccolo 1931 Bedřich Nechvátal VAC Brno
 23 Praga Piccolo 1931 Josef Prosecký VPCC Brno
 24 Praga Baby 1934 Karel Táborský KHV Žďár n. Sázavou
 25 Praga Super Piccolo 1934 Hubert Grmela VCC Praga Praha
 26 Praga Baby 1936 Jan Martinásek SKAM Olomouc
 Startovní listina Brno–Soběšice 2008
 Kategorie Tatra – automobily Tatra o cenu Tiskárny 7 – Ivo & Josef Indra
 st. č. značka r.v. jméno příjmení člen klubu
 27 Tatra 12 1927 Lukáš Smekal CSKHV
 28 Tatra 43 1929 František Prosecký VTK Bystřice n. Pernštejnem
 29 Tatra 54 1931 Josef Vlach VAC Brno
 30 Tatra 54 1932 Rudolf Unzeitig ČKVH Brno
 31 Tatra 57 Sport 1933 Miroslav Šmída VAC Brno
 32 Tatra 57 1934 Peter Marendiak Veterán klub Bratislava
 33 Tatra 57 Sport 1934 Milan Zahradníček Tatra Club Brno
 34 Tatra 57A 1935 Zdeněk Šustr ČKHV Chrudim
 35 Tatra 75 1935 Vojtěch Dymáček ČKVH Brno
 36 Tatra 57A 1936 Jiří Kudláček Chrudim
 37 Tatra 57A 1936 Eduard Nejezchleb VAC Brno
 38 Tatra 75 kabriolet 1936 Vít Stypa VPCC Brno
 39 Tatra 57 A 1937 Bohuslav Gryc Brno
 40 Tatra 57 B 1939 František Kobza Soběšice
 41 Tatra 57B 1945 Tomáš Koudela Dolní Kounice
 42 Tatra 87 1947 Ctibor Veleba VTK Bystřice n. Pernštejnem
 43 Tatra 87 1948 Bystrík Berthoty Veterán klub Bratislava
 44 Tatra 600 1950 Jiří Adler VAC Brno
 Kategorie A3 – automobily od r.v. 1937 do r.v. 1946
 st. č. značka r.v. jméno příjmení člen klubu
 45 Fiat 508 Balilla 1934 Michal Smrečanský Veterán klub Bratislava
 46 Mercedes Benz 320 1938 Miroslav Eliáš VAC Brno
 47 MG SA 1938 Roland Janovec VCC Bratislava – Rusovce
 48 Citroën 11 1939 Eduard Treschl VAC Brno
 49 Jawa Minor 1939 Martin Treschl VAC Brno
 50 MG TB 1939 Milan Dočekal VC Třebíč
 51 Plymouth 1939 Miroslav Remeš VCC Plzeň
 52 BMW 328 1940 Jan Popelář BMW klub Praha
 53 DKW F8 1940 Ladislav Mayer KHV Rokycany
 54 Fiat 500 Topolino 1940 Rudolf Latka VCC Bratislava
 55 Mercedes-Benz 170 V 1941 Jaroslav Šmerek Brno
 56 VW 82 1943 Jiří Paveza VCC Tachlovice
 57 Buick Super Eight 1947 Darina Pavlu Veterán klub Bratislava
 Kategorie VAC – automobily pořadatele VAC Brno
 st. č. značka r.v. jméno příjmení člen klubu
 VAC1 Daimler DB 18 1948 Ivo Indra VAC Brno
 VAC2 Škoda 450 Roadster 1959 Jan Šustáček CCK Brno
 VAC3 Škoda Felicia 1960 Jiří Mazel VAC Brno
 VAC4 Škoda 1000 MB 1963 Petr Boraň VAC Brno
 Kategorie Aero – automobily Aero o cenu firmy Aero Service - Šilhán & Vališ
 st. č. značka r.v. jméno příjmení člen klubu
 58 Aero 500 1931 Jiří Čekan S.K.A.M. Olomouc
 59 Aero 500 1931 Richard Puškáš VAC Brno
 60 Aero 662 1931 Ctibor Šilhán VAC Brno
 61 Aero 1000 1933 Luděk Dembovský KHV – ACC Praha
 62 Aero 750 Sport 1933 Josef Pesser VCC Žďár n. Sázavou
 63 Aero 30 1934 Tomáš Vališ VAC Brno
 64 Aero 30 1934 Pavol Daniš Veterán klub Bratislava
 65 Aero 662 1934 Roman Straka Klub staromilců Z. Třebáň
 66 Aero 662 1934 Vladimír Vězeňský VPCC Brno
 67 Aero 30 1935 Svatopluk Srba Brno
 68 Aero 30 1936 Josef Halva VAC Brno
 69 Aero 30 1936 Ivan Krauer Zürich, Švýcarsko
 70 Aero 30 1936 Helena Jarošová Auto Z Klub Brno
 71 Aero 30 Sport 1936 Ján Novoveský Veterán Klub Bratislava
 72 Aero 30 Sport 1936 Jiří Weger VCC Plzeň
 73 Aero 30 1937 Ladislav Mayer VCC Plzeň
 74 Aero 30 Sport 1938 Zdeněk Churý VAC Brno
 Kategorie Z – automobily brněnské „Z“ o cenu fy Servis Centrum
 st. č. značka r.v. jméno příjmení člen klubu
 75 Z-18 1926 Ondřej Popelka Auto Z Klub Brno
 76 Z-18 1927 Karel Jaroš Auto Z Klub Brno
 77 Z-18 1927 Radek Procházka S.K.A.M. Olomouc
 78 Z-2 1927 Jan Egidy VCC Praha
 79 Z-18 1929 Jiří Hemzal Auto Z Klub Brno
 80 Z-18 1929 Jiří Hemzal Auto Z Klub Brno
 81 Z-9 1930 Sylvie Dyková Technické muzeum Brno
 82 Z-4 (I. série) 1933 Josef Nechvátal Veterán klub Sedlešovice
 83 Z-4 Kabriolet 1935 Michal Popelka Auto Z Klub Brno
 84 Z-4 V. série 1936 Pavel Krejcha S.K.A.M. Olomouc
 85 Z-4 Vserie 1936 Alois Hrubeš Auto Z Klub Brno
 86 Z-6 „Hurvínek“ 1936 Eva Řezáčová Technické muzeum Brno
 Kategorie A4 – automobily od r.v. 1947 do r.v. 1955
 st. č. značka r.v. jméno příjmení člen klubu
 87 Aero Minor II 1948 Igor Hoes HCC Mohelnice
 88 MG TD 1949 Alois Švec HCC Mohelnice
 89 Jaguar XK 120 OTS 1951 Tomáš Malan Galva
 90 MG TD 1952 Leopold Valecký AUTO-HUKR
 91 Austin Healey 100 1954 Ivan Duranna Veterán Klub Bratislava
 92 Jaguar XK 120 1954 Roman Puda Šumvald
 93 Jaguar XK 120 1954 Karol Pavlů Veterán Klub Bratislava
 94 Jaguar XK 140 1955 Vladimír Huska AUTO-HUKR
 95 MG A 1955 Patrik Huska AUTO-HUKR
 Kategorie nejstarších motocyklů o cenu firmy Univers – Richard Jura
 st. č. značka r.v. jméno příjmení člen klubu
 100 Rudge Multi 1914 Petr Hůlka VCC Uherské Hradiště
 101 Douglas 2¾ HP 1919 Jaroslav Klouda The London Douglas M.C.C.
 102 BMW R32 1923 Pavel Malaník Luhačovice
 103 Scott Squirrel 1923 Karel Šimek VCC Dvůr Králové n. L.
 104 Poustka 150 1925 Arnošt Nezmeškal NTM Praha
 Kategorie M1 – motocykly do r.v. 1930
 st. č. značka r.v. jméno příjmení člen klubu
 105 Schüttoff 1926 Roman Kratochvíl
 106 Zenith 1926 František Hořice VAC Brno
 107 BSA 770 1927 Martin Pour Grey Grizzlies Hořice
 108 AJS M9 500 SV 1928 Luděk Fejfar VCC Jičín
 109 BSA S 29 2-port light 1928 Lukáš Nový VCC Plzeň
 110 Triumph CN 1928 František Grätz MOTOVET Nemojany
 111 Velocette KCR 1928 Vladimír Stejskal Jihlava
 112 BSA 500 1929 Jaroslav Suchý Chlumec nad Cidlinou
 113 Matchless V3 1929 Roman Chrástecký Dymokury
 114 Norton CS1 1929 Miroslav Kalousek Brno
 115 Praga 500 BD 1929 Luděk Živný VCC Plzeň
 116 Praga 500 BD sidecar 1929 Marian Maňásek Horní Branná
 117 Sunbeam model 9 1929 Roman Pálek Kutná Hora
 118 Triumph CN 1929 Jaromír Tulis KHV Žďár nad Sázavou
 119 Triumph T4 (Německo) 1929 Ota Kubíček Bystřice p. Hostýnem
 120 BSA 500 SV 1930 Bohumil Suda VCC Mělník
 121 BSA 557 1930 Libor Desort VCC Plzeň
 122 Čechie-Böhmerland 1930 Arnošt Nezmeškal NTM Praha
 123 Douglas 600 SV 1930 Petr Pokorný VCC Praha, Ariel Klub
 124 Motosacoche 500 IOE 1930 Michal Samek Spořice
 125 Praga 500 BD 1930 Miroslav Beran VAC Brno, VPCC
 126 Scott Flying Squirrel 1930 Pavel Šimek VCC Dvůr Králové n. L.
 Kategorie Ariel – o cenu prezidenta Zikmunda
 st. č. značka r.v. jméno příjmení člen klubu
 127 Ariel 500 OHV 1929 Daniel Chrobok VCC Dvůr Králové n. L.
 128 Ariel 500 OHV 1929 Bronislav Trusík Slovácký VCC Uh. Hradiště
 129 Ariel 500 OHV 1929 Libor Hasal VCC Plzeň
 130 Ariel 500 OHV 1929 Luboš Vaníček VCC Plzeň
 131 Ariel 557 B 1929 Jaroslav Mičulka VAC Brno
 132 Ariel 557 A 1929 Bohumila Žáková Český Ariel Klub
 133 Ariel 557 B 1930 Marie Křečková Český Ariel Klub
 134 Ariel 350 OHV 1931 Milan Vocílka Hujer Team
 135 Ariel 4F 1931 Petr Brábník Český Ariel Klub
 136 Ariel 500 typ SG 31 1931 Jiří Brádka VCC Praha
 137 Ariel 350 MF32 1932 Jaromír Kubinger VAC Brno
 138 Ariel 600 VB 1935 Evžen Vopelka Brno
 139 Ariel Red Hunter 1935 Petr Veselka Český Ariel Klub
 140 Ariel VG 500 1937 Jiří Havel VPCC Brno
 141 Ariel Red Hunter 1938 Josef Vácha Český Ariel Klub
 142 Ariel RH 500 1938 Milan Hošman Český Ariel Klub
 143 Ariel 350 NG de Luxe 1939 Milan Kejzlar VCC Dvůr Králové n. L.
 144 Ariel NG 350 1939 Tomáš Pávek VCC Plzeň
 145 Ariel Red Hunter 350 1939 Radek Pajpach VAC Brno
 146 Ariel FH 650 1957 Jan Brádka VCC Praha
 Kategorie M2 – motocykly od r.v. 1931 do r.v. 1936
 st. č. značka r.v. jméno příjmení člen klubu
 147 Triumh CN 500 1931 Stanislav Kubiš Říčany
 148 BSA Slooper 1932 Jiří Vrzal VAC Brno
 149 Jawa 175 Williers 1933 Tereza Týleová Lažany
 150 DKW SB 350 1934 Jan Týle Lažany
 151 Jawa 175 Liduška 1934 Antonín Hořice Brno
 152 Jawa 250 Special 1934 Pavel Filípek Vilémov
 153 Nortron 18 1934 Lubomír Buchta Újezd u Brna
 154 Peugeot 112T 1934 Tomáš Mrázek CCK Brno
 155 Sunbeam 1934 Zdeněk Macháček Brno
 156 Sunbeam 250 OHV 1934 Tomáš Kvídera VCC Praha
 157 Triumph model 5/4 1934 Pavel Toulec Praha 10
 158 Excelsior Manxman 1935 Jan Zvelebil VCC Praha
 159 FN 500 M 86 1935 Josef Janda VCC Benátky n. Jizerou
 160 Jawa 175 Williers 1935 Jaroslav Kaštan Brno
 161 Motoconfort 250 SV 1935 Jiří Matějka Hujer Team
 162 NSU 250 OSL 1935 Václav Kubíček VMC Kroměříž
 163 BMW R 4 1936 Josef Zechmeister Březina
 164 BMW R 4 1936 Miloš Škorpík Faster Team
 165 BMW R5 1936 Pavel Malaník jun. Luhačovice
 166 ČZ 175 De Luxe 1936 Lukáš Kubinger KPH Brno
 167 DKW SB 500 1936 Eduard Smetana VAC Brno
 168 Jawa 175 Special 1936 Michal Pěček MOTOVET Nemojany
 169 Jawa 350 OHV 1936 Richard Jura VAC Brno
 170 Jawa 350 OHV Special 1936 Tomáš Helsner Hranice
 171 Jawa 350 SV 1936 Jiří Bohdal VCC Opava
 172 Puch 800 1936 Lubomír Kuřina Slovácký VCC Uh. Hradiště
 Kategorie HD – americké motocykly o cenu firmy Harley Davidson Brno
 st. č. značka r.v. jméno příjmení člen klubu
 173 Harley Davidson J Sidecar 1923 Radovan Podskalský Harley Davidson Club Praha
 174 Indian Scout 1927 Petr Koupil Indian club Vilémov
 175 Indian Scout 37 1927 Petr Hošťálek Jihočeské motocyklové muzeum
 176 Indian Daytona 1928 Josef Koupil Indian club Vilémov
 177 Harley Davidson 750 D 1929 Pavel Filípek Hvozd u Prostějova
 178 Harley Davidson WR 750 1929 Jiří Filípek Hvozd u Prostějova
 179 Indian Scout 1929 Vratislav Hanuš Oldtimer Klub Helfštýn
 180 Indian Scout Sidecar 1929 Milan Vlček VAMC Brno
 181 H-D WL 750 Bobber 1942 Marek Šimon BBC Budweis a HDC Praha
 182 H-D WLC 750 NAVY 1942 David Kohout BBC Budweis a HDC Praha
 183 H-D WLDR 750 Bobber 1942 Dan Fiala BBC Budweis a HDC Praha
 184 Indian Chief 1942 Zdeněk Šimák VCC Strakonice
 Kategorie M3 – motocykly od r.v. 1937 do r.v. 1946
 st. č. značka r.v. jméno příjmení člen klubu
 185 Achilles 1937 Zdeněk Ryba VAC Brno
 186 BSA Empire Star 1937 Michal Janča Brno
 187 ČZ 175 1937 Václav Vampola VK Úsobí
 188 NSU 200 1937 František Starý VAC Brno
 189 NSU 250 OSL 1937 Jan Exner VCC Dvůr Králové n. L.
 190 Sunbeam Solo Sport 1937 Tomáš Hořice VAC Brno
 191 BMW R 71 1938 Marek Paták Bratrstvo Ručky
 192 Jawa 175 Special 1938 Vladimír Ježek VCC Dvůr Králové n. L.
 193 Jawa 250 Duplex 1938 Pavel Krupica VAC Brno
 194 NSU 601 OSL 1938 Rudolf Čech
 195 Victoria KN 20 1938 Ian Sedlák VCC Plzeň
 196 BMW R51 1939 Werner Olbrich Motorradmuseum Ehn Eggenburg
 197 BSA Silver Star 250 1939 Lukáš Kupka Bratrstvo Ručky
 198 ČZ 500 1939 Ivo Šarlingr Pavlíkov
 199 DKW 200 1939 Ivan Hoda VAC Brno
 200 DKW 250 1939 Josef Jaroš VCC Praha, Ariel Klub
 201 DKW 90 1939 Eliška Hodová VAC Brno
 202 ES-KA Mofa 1939 Pavel Jelínek VCC Praha
 203 Jawa 350 OHV 1939 Roman Vaník VCC Plzeň
 204 Jawa 350 OHV 1939 Josef Vala VAC Brno
 205 Jawa 350 OHV 1939 Milan Matějka Drásov
 206 Norton International 500 1939 Friedrich Ehn Motorradmuseum Ehn Eggenburg
 207 DKW 350 NZ 1940 Radomír Talla Olomouc
 208 Jawa 350 OHV 1940 Jiří Kopeček Moto Kopeček Holešov
 209 NSU 251 OSL 1940 Petr Přikryl Hanácký AMVK
 210 BSA M-20 1941 Petr Vacek KHV „Pětačtyřicítka“ Brno
 211 Jawa 350 OHV 1945 Zdeněk Černý Mratín
 212 Norton Manx M 40 1946 Pavel Švihálek VC Třebíč
 213 ČZ 125/300 Rikša 1947 Petr Kabát VCC Zlín
 214 ČZ 125T 1947 Emil Pěček MOTOVET Nemojany
 215 Jawa 250 Pérák 1947 Jan Pikl VCC Dvůr Králové n. L.
 216 Velocette KSS 1947 Pavel Müller VAC Brno
 Kategorie Rudge Whitworth – o cenu Josefa Nováka
 st. č. značka r.v. jméno příjmení člen klubu
 217 Rudge-Whitworth Speciál 1924 Ladislav Lefler VCC Slaný
 218 Rudge-Whitworth 1926 Jaroslav Kafka Divišov
 219 Rudge-Whitworth 1928 Emil Pěček MOTOVET Nemojany
 220 Rudge-Whitworth 500 Special 1928 Jaroslav Odehnal Bratrstvo Ručky
 221 Rudge-Whitworth Ulster GP 1929 Martin Reissner VAC Brno
 222 Rudge-Whitworth Ulster 1930 Milan Křeček VAC Brno
 223 Rudge-Whitworth 350 Radial 1931 Marek Odehnal Bratrstvo Ručky
 224 Rudge-Whitworth TT Replica 1931 Josef Novák SZV Praha
 225 Rudge TT Replica 1933 Pavel Novák SZM Hořice
 226 Rudge Ulster side 1937 Jiří Hlavsa & Jiří Snop Bratrstvo Ručky
 227 Rudge Ulster 1938 Miloš Myslivec Bratrstvo Ručky
 Kategorie M4 – motocykly od r.v. 1947 do r.v. 1955 st. č. značka r.v. jméno příjmení člen klubu
 228 Jawa 250 Pérák 1948 Kateřina Braunerová Indian club Vilémov
 229 ODIP tříkolka 1948 Miloslava Reková Čalounictví Oldřichov
 230 Ogar 350, typ 12 1948 Aleš Matějka Kuřim
 231 ČZ 125 T 1949 Bronislav Trusík Slovácký VCC Uh. Hradiště
 232 Jawa 250 Pérák 1949 Karel Vyhřek VAC Brno
 233 Ural Racing Sidecar 1949 Stanislav & Zdeněk Klimeš Czech Ural Racing Team
 234 ČZ 150 C 1950 Kamil Antoš Domažlice
 235 Jawa 250 Pérák 1950 Filip Borovan Brno-Ivanovice
 236 Jawa 250 Pérák 1950 Ivan Hoda Brno
 237 BSA B-31 1951 Václav Dvořák VCC Plzeň
 238 ČZ 150 C 1951 Karel Čechal VAC Brno
 239 ČZ 125 C 1952 Martin Filípek Hvozd u Prostějova
 240 ČZ 150 1952 Oldřich Hloch Dám. klub HV Mohelnice
 241 M-72 sidecar 1952 Robert Paravan Velehrad
 242 M-72 sidecar 1952 Richard Schneer VCC Uherské Hradiště
 243 Matchless 680C 1953 Břetislav Trylč VCC Pardubice
 244 Jawa 350 1954 Pavel Helia Ivančice
 245 Jawa 500 OHC 1954 Bohumír Špaček VK Úsobí
 246 Jawa-ČZ 150/352 1954 Josef Hladík VAC Brno
 247 Jawa 500 OHC 1955 Vladimír Zemánek VCC Praha, SZV
 248 Jawa 500 OHC 1955 Michal Olejko CCK Brno
 249 Jawa 500 OHC 1955 Boris Krepl VAC Brno
 250 Moto Morini 175 1955 Jan Křemeček ČMN
 251 Puch 250 SG 1955 Heinz Lukasek Motorradmuseum Ehn Eggenburg
 252 Triumph T100 1955 Rudolf Wenegger Motorradmuseum Ehn Eggenburg
 Kategorie Norton a spol. – čtyřtaktní motocykly do r.v. 1965 o cenu M. Rychlíka
 st. č. značka r.v. jméno příjmení člen klubu
 253 Norton R19 1955 Milan Pour VCC Hradec Králové
 254 Jawa 500 OHC 1956 Martin Vraspír Polička
 255 Gilera 98 1958 Jiří Černík VAC Brno
 256 Norton ES 2 1959 Miroslav Kalousek Brno
 257 Norton ES 2 1959 Miroslav Rek Čalounictví Oldřichov
 258 Norton ES 2 1959 Pavel Švihálek motopete
 259 Norton ES 2 1959 Miroslav Procházka Čtyřtakt Zlín
 260 Norton ES 2 1959 Miroslav Peterka Power by Pete
 261 Moto Morini Settebello 1960 Libor Žák Bratrstvo Ručky
 262 Norton Dominator 99 1960 Zdeněk Dobrovolný Rosice u Brna
 263 Norton Dominator 99 1960 Jiří Křeček VAC Brno
 264 Norton ES 2 1960 Jiří Klimesch VCC Plzeň
 265 Norton ES 2 1960 Zdeněk Klimeš Kolštejnský Motoklub Branná
 266 Norton ES 2 1960 Milan Mrákava Hanácký Auto Moto Veteran klub
 267 Norton ES 2 1960 Jan Mrákava Hanácký Auto Moto Veteran klub
 268 Norton ES 2 1960 Zdeněk Klimesch VCC Plzeň
 269 Norton ES 2 1960 Božetěch Havlíček Brno
 270 Norton ES 2 1961 Bronislav Havlíček Brno
 271 Matchless G80 1964 Josef Paravan Velehrad
 
 Rozdělení závodních vozidel do tříd a kategorií
 § 4: Vozidla, která se zúčastní závodu, budou rozdělena do těchto tříd a kategorií:
 Motocykly:
 M0 – kategorie nejstarších motocyklů do r.v. 1925
 M1 – od roku výroby 1926 do 1930
 M2 – od roku výroby 1931 do 1936
 M3 – od roku výroby 1937 do 1947
 M4 – od roku výroby 1948 do 1955
 Norton a spol. – čtyřtaktní motocykly Norton
 & spol. do r.v. 1965 o cenu Miroslava Rychlíka
 Ariel – motocykly Ariel o cenu prezidenta Zikmunda
 Rudge Whitworth – motocykly Rudge o cenu Josefa Nováka
 HD – americké motocykly o cenu firmy Harley
 Davidson Brno
 Automobily:
 A1 – do roku výroby 1930
 A2 – od roku výroby 1931 do 1935
 A3 – od roku výroby 1936 do 1946
 A4 – od roku výroby 1947 do 1955
 Z – automobily brněnské Zbrojovky o cenu firmy Servis Centrum
 Aero – automobly Aero o cenu firmy Aero Service -
 Ctibor Šilhán & Tomáš Vališ
 Tatra – automobly Tatra o cenu tiskárny 7 – Ivo &
 Josef Indra, Dolní Kounice
 Praga – automobly Praga o cenu VPCC Brno
 Škoda – automobly Škoda o cenu prodejce automobilů
 Škoda firmy Je & Ne
 Výprava vozidel
 § 5: Všechna vozidla, vyjma závodních strojů, musí odpovídati v každém ohledu předpisům, platným pro připuštění vozidla k jízdě po veřejných cestách. Jezdci na motocyklech musí míti bezpečnostní přilbu, rukavice a brýle.
 Všechna vozidla musí míti doklad o zaplacení zákonného pojištění za škodu způsobenou provozem vozidla pro rok 2008. Technická komise může vyloučiti účastníka, jehož vozidlo má závady, které mohou ovlivniti jízdní vlastnosti, nebo u kterého není dodržen vzhled a původnost.
 Přestavby, tuningy a repliky nebudou k jízdě připuštěny.
  PR RC Cars
 
 
 |