| 21.7.2009 Proběhly první testy „World’s fastest MONKEY“O víkendu 19.7. 2009 jsme poprvé testovali rychlostní Monkey na uzavřeném vojenském  letišti v Náměšti nad Oslavou. K dispozici nám byly pojížděcí dráhy.  Testování bylo původně naplánováno na sobotu, ale počasí nám vůbec nepřálo.
 V neděli sice foukal silný vítr, ale alespoň z počátku v ose letiště, takže se Ivoš mohl prohánět po dráze. Naší rychlostní hranicí, kterou chtěl Ivo při testech pokořit, bylo 150 km/h.  To se bez jakýchkoli problémů podařilo.  Necelý kilometr dlouhá pojížděcí dráha letiště je však příliš krátká na to, aby Ivo mohl naplno využít potenciálu motocyklu a vyzkoušet maximální rychlost. Navíc  problémy způsobují i  příčné spáry betonové plochy dráhy.  Rozjezdová dráha na  Bonnevilleské pláni má cca 3,5 míle. Změnit se musí posaz, tak že celé sedlo se posune cca o 7 cm dozadu, aby bylo možné lépe zalehnout. Trošku upravit se musí  poloha plexi štítku.
 Jinak motocykl má obdivuhodné jízdní vlastnosti, vůbec se nevlní a jako bonus má fantastický zvuk. Než 24.8.2009 odletíme směr USA, projde motocykl ještě několika testy. Z celé akce jsme pořídili množství fotodokumentace za nádherné fotky, které si můžete prohlédnout v naší fotogalerii.  Parametry motocyklu:Motocykl „World’s fastest MONKEY“
 
 Úprava a design: Ivo Kaštan – Marron racing s.r.o.
 Rám: replika Honda Monkey Z50A (upravil MTTuning)
 Přední vidlice a tlumič řízení: Takegawa Japan
 Motor: Honda Nice – upravená v Německu TJR motosport, použité komponenty Takegawa, obsah 175 ccm
 Karburátor: Mikuni VM28 flat
 Zapalování: PVL Germany
 Pneumatiky: Mitas 4/8“ prototyp
 Ráfky:  Aluminium Daytona 2.5/8“
 Brzdy: bubnové Honda Monkey
 Řetěz: DID 420
 Převodníky: 1:1 (18:18) Chiaravalli
 Vzduchový filtr: KN
 Řidítka, stupačky, pedály: ARP CZ
 Rukojeti a rychlopal: Daytona
 Páčky: Domino
 Plexi: Piuig
 Sedlo: Moto Forza
 Potah sedla: DDTuning CZ
 Lak: HB Šeborov
 Lak rámu: komaxit – Čermák a synové
 Nádrž: Honda Monkey
 Speciální díly: Packa engineering
 Dosavadní rychlostní rekord na motocyklu Monkey stanovil v roce 1974 Phil York, tehdy jel se svojí Monkey o obsahu 90 ccm za pomocí láhve s NITREM necelých 97 mil/h (155,2 km/h). Foto zde:  Video zde Vierka Kaštanová |