|  Brněnský tým PFEIFERMOTORSPORT již bádá nad sezonou 2011 22.9.2010 15:18 - tisková zpráva
 
 
   
 22.9.2010, Brno – PFEIFERMOTORSPORT a Robert Pláteník uvažují o sezoně 2011 
 Vzhledem k neutěšenému stavu českého okruhového mistrovství již nyní zvažuje PFEIFERMOTORSPORT a Robert Pláteník, jakým způsobem pojmout příští sezonu v D4.
 
 Jsou tu v podstatě dvě možnosti:
 
 
 1. V případě, že FAS zareaguje na stav v MČR tím, že začne dělat nějaká smysluplná rozhodnutí a plnit a dohlížet na plnění řádů FIA.
 
 Sloučí okruhové MČR do společného šampionátu CZ, SK, H, PL, který jako takový už mají Slováci naplánovaný, sjednotit se Slováky a dalšími předpisy (min. hmotnosti D4 do 2.OOO cc – 900 kg, do 3.500 -1.100 kg a nad 3.500 - 1.150 kg, atd.).
 
 Dbát na to, aby v D4 E1 jezdily pouze vozy osazené blokem motoru, který do něj montuje původní výrobce a ty které mají zachován A-sloupek karoserie. Vozy DTM zařadit do skupiny, do které je řadí FIA, tj.: E2-SH.
 
 Tyto úpravy zajistí vyšší účast a zájem o okruhové závody. Jezdce běžných cestovních vozů určitě moc nebaví závodit s šestisetkilovými vozy typu Attack nebo Lotus a to ve třídě do 2 i do 3,5 litru, které toho s cestovními vozy nemají moc společného. Ve třídě nad 3,5 litru jistě nemá nikdo chuť do závodění s vozy specifikace DTM, které tam vlastně ani nepatří.
 
 Ubylo by sice několik vozů specifikace DTM a několik superlehkých vozů, ale naopak by přibylo spousta plnohodnotných cestovních vozů, které za stávající situace nejezdily, protože jejich účast byla předem odsouzena k tomu, aby hrály jen „druhé housle“.
 
 2. V případě, že nedojde k radikální změně českého mistrovství jsme rozhodnuti zajistit si slovenskou okruhovou licenci a zúčastnit se kompletního slovenského mistrovství.
 
 
 cp
 oficiální stránky týmu : www.pfeifermotorsport.cz
 Neprošlo jazykovou korekturou 
 
 |