|  Převratná novinka v prodeji  ojetých automobilů ? PERPETUUM MOBILE?? 16.3.2005 19:16 - tisková zpráva
 
 
 
 PERPETUUM MOBILE PRODEJ A NÁKUP NE NOVÝCH VOZIDEL V BRANDÝSE NAD LABEM VEŘEJNÝ PRODEJ NEJVYŠŠÍ NABÍDCE   Sdělovací prostředky informují o zcela novém produktu, který až dosud na našem trhu chyběl.Jaký produkt to je ?   Téměř každý motorista byl nucen buď koupit nebo prodat svůj vůz tzv.standardním způsobem: prostřednictvím autobazaru. Co autobazar nabídl zákazníkovi? Komisní prodej nebo výkup.  U výkupu byla vždy stanovena cena „šikovným“ technikem.Udivený vlastník byl pak překvapen, v jak špatném technickém stavu se jeho vůz nachází. A ubezpečen, že cena nabídnutá  autobazarem je maximální.     Další překvapení přišlo vzápětí: den poté uviděl své vozidlo nabízené jako vůz v perfektním stavu – a cena byla ovšem o třicet až sto procent vyšší, než ta, kterou za své vozidlo obdržel. Na druhé straně u komisního prodeje technik o ceně nelicituje, vozidlo je popsáno tak, jak si vlastník přestavuje – s tím, že z prodejní ceny získá autobazar komisní provizi. Po určitém čase je však vlastníkovi oznámeno, že cenu, kterou navrhl, trh neakceptuje. S cenou je tedy nutno jít dolů!    Tato situace se pak opakuje do té doby, než vlastník „dostane rozum“ a klient-kupující za zprostředkování levného a pěkného vozidla zaplatí.   Reklamy autobazarů, které slibují nejvyšší možnou cenu za výkup vozidla a na druhé straně nabízejí nejlevnější vozy na trhu, vám připadají podivné...? Právem.!   Co z toho vyplývá? Skutečnost, že na trhu chybí produkt, který by na jedné straně umožnil vlastníkovi získat reálně nejvyšší tržní cenu za jeho vozidlo a na straně druhé vytvořil prostor i pro kupujícího.   JAK NA TO ? Společnost BUSSMARK  a AMZ Holding se spojily, aby na trhu tuto mezeru zaplnily. Vytvořily společnými silami špičkové zázemí , materiální i technické, a maximálně funkční prostor o rozloze cca 140 000 m2 v Brandýse nad Labem ( čtvrthodinku jízdy z Prahy).     ZPŮSOB Veřejný prodej nejvyšší nabídce  - vlastník přiveze vozidlo, které je oceněno dle euro-tax. Vozidlo je perfektně ošetřeno, nafoceno a umístěno v areálu. Bezprostředně po zpracování dat je pak zveřejněno v průběžném katalogu. Prodej je stanoven na konkrétní den a hodinu, kdy cena vyvolávací je de facto cenou výkupní. Zájemci o vozidlo mají pak možnost vozidlo kdykoliv vidět, prohlédnout si ho, projet a v případě zájmu zúčastnit se veřejného prodeje.  Zájemce, který nabídne nejvyšší cenu a splní všechny podmínky, vozidlo získává. Celý prodej se uskuteční nejpozději za 14 dní ode dne převzetí vozidla.   TEDY: Prodávající získá za vozidlo skutečně nejvíc. Kupující si určují cenu vozidla dle svých možností . Zbytek zajistí reklama, dokonalé technické a personální vybavení. A cena této služby ? 5 % z ceny vozu ! Jediný způsob, jak lze dnes uspět, je nabízet rychlé, levné, dokonalé služby ! Vydělávat minimum na maximálních objemech.        PR   
 
 |