|  Brněnský nedělní sprint D4 na mokru a plný zvratů 29.6.2005 13:01 - tisková zpráva
 
 
   
 MATADOR GT CHALLENGE 2005 Sprint D4 (nad 1.600 ccm) plný zvratů 
   Početné startovní pole Divize 4 nad 1600 ccm odstartovalo na suché trati a do čela šel okamžitě největší favorit závodu, Antonín Charouz s Mercedesem CLK DTM. Ale jen s nepatrným odstupem za ním jeli Konopka s Chryslerem Viper a Studenič s Porsche.    Po několika kolech se spustil déšť a začaly se dít věci. Mimo trať se ocitl Konopka, ale se ztrátou pokračoval. Takové štěstí neměli Slovák Riedl a Polák Janus s vozy Audi TT-R DTM. Na trať vyjel safety car, ale déšť ustal a nikdo pneumatiky neměnil. V posledních čtyřech kolech se Studenič s Porsche dotáhla na Charouze a razantně na něho zaútočil.    Došlo ke kolizi, oba jezdci se dostali do hodin a Studenič poškodil přední kolo. Přesto pokračoval, ale jen s velkým rizikem a  značně pomaleji. Charouz se dostal znovu do čela, ale na mokru výrazně zrychlil slovenský jezdec Bohemia Racing týmu Štefan Rosina na Audi A4.    V cíli mu na vítězného Charouze scházelo jen 1.5 sekundy. Stejně excelentní jízdu v závěru zmoklého závodu předvedl i druhý vůz Audi Bohemia Racing Teamu pilotovaný Milanem Maděryčem. Nechal za sebou řadu mnohem výkonnějších vozů včetně druhého Mercedesu CLK DTM, za jehož volantem seděl Rudolf Machánek.        Výsledky závodu Divize 4 – sprint na 13 kol:     1. Charouz (CZ) Mercedes Benz CLK DTM                13 kol   2. Rosina (SK) Audi A4 ST                                              -1.502   3. Studenič (SK) Porsche 996 GT3                                -19.603   4. Schunk (D) Porsche 996 GT3                         -23.187   5. Maděryč (CZ) Audi A4 ST                                           -28.883   6. Šenkýř (CZ) BMW M3 GTR                                         -33.855   7. Machánek (SK) Mercedes Benz CLK DTM              -45.322   8. Bezák (CH) Porsche 911 GT3                        -49.176   9. Hajdůšek (CZ) Tatra Ecorra                                        -1:00.150 10. Suchý (CZ) BMW M3                                                   -1:05.287    MO 
 
 |