|  Jandíkova spokojenost na domácí půdě při barumce 2005 24.8.2005 19:20 - tisková zpráva
 
 
   
 Po dvou odstoupeních vinou technických závad dojela posádka Miroslav Jandík – Radim Chrastecký na voze Mitsubishi Lancer Evo 7 na 35. ročníku Barum Rally Zlín na dobrém pátém místě v kategorii produkčních vozů a zároveň získala dva body do seriálu ME za celkovou sedmou příčku.  To vše na nových pneumatikách Matador. Připomeňme, že na Rally Bohemia vyřadila bývalého mistra skupiny N prasklá hadice turba a na Madeiře musel vzdát kvůli banální poruše, ucpanému sítku palivové nádrže.   „Shakedown test před soutěží jsme neabsolvovali a na prvních zkouškách nás překvapilo příliš tvrdé nastavení podvozku. Auto bylo špatně ovladatelné a zejména na Pindule jsme tím ztratili přes dvacet sekund, které nám pak v konečném účtování citelně chyběly. Po změkčení tlumičů pérování jsme se postupně probíjeli vpřed, ale v nabité konkurenci to nebylo právě jednoduché. Při opakovaném průjezdu obávané Pinduly jsme zajeli druhý čas a první etapu jsme ukončili na pátém místě,“ vysvětluje své zrychlení třicetiletý jezdec.   „V neděli jsme si užívali interní souboj s Mirkem Caisem, na kterého jsme ztráceli pouhých pět sekund. Mirek jel velmi dobře, ale pro mě to nebylo žádné překvapení, protože už ve Vsetíně jsme spolu byli po první etapě v nule. Svorně jsme doufali, že se nebude opakovat tehdejší situace, kdy jsme oba druhý den havarovali. Snažili jsme jet rychle, ale nikdo z nás nechtěl jít do žádného extrémního rizika. Celou Barumku jsme absolvovali bez technických problémů a krizových situací. Pouze na slušovické vložce mi jednou na startu zhasl motor.“   „Ačkoliv jsme v posledních dvou letech zlínskou soutěž ve své kategorii vyhráli, s letošním pátým místem jsme spokojeni. Stejně jako vítězný Kopecký jsme startovali výhradně na slovenských pneumatikách Matador. Díky nové směsi jsou matadorky srovnatelné s michelinkami. Potvrdilo se to již při testech před Barum rally a spokojený jsem byl s novými gumami i na Madeiře. Protože meteorologové slibovali proměnlivé počasí, měli jsme k dispozici i intermédia, ale ta jsme nepoužili.“   „Zbytek sezony je pro nás ještě stále otevřený. Rádi bychom se svezli v Evropě, ale dvě soutěže kolidují s českým mistrákem.V nejbližších dnech se rozhodneme, které podniky pojedeme.“ nastínil své plány Miroslav Jandík.   Barum Rally Zlín 2005, skupina PV1. Kopecký – Schovánek (Mitsubishi Lancer Evo 7) 2:16:07.2 2. Pech – Uhel (Mitsubishi Lancer Evo 8) + 7.6 3. Arazim – Gál (Mitsubishi Lancer Evo 8) + 49.9 4. Cais – Ondrejčík (Mitsubishi Lancer Evo 7) + 1:06.3 5. Jandík – Chrastecký (Mitsubishi Lancer Evo 7) + 1:14.9    Tisková informace Czech National Teamu - Matador 
 
 |