|  Poněkud utajená tradiční Rallye Vltava 2005 pojede za týden 23.9.2005 17:16 - Pavel Jelínek
 
 
   
 Není zvykem, aby zkušení pořadatelé z Pošumavského  automotoklubu pravidelně  připravovali  tiskové   informace  a rozesílali je médiím. Tak, jako  to  činí 95 procent dalších  pořadatelů. A tak by vám klidně mohlo uniknout, že již pouze necelý týden zbývá do konání tradiční Rallye Vltava. Přináším alespoň  základní  informace, které  jsme   museli hledat  na  stránkách pořadatelů....... HISTORIC VLTAVA RALLYE
 30. 9. - 1. 10. 2005
  Celková délka trati:   299,71 km
 Počet RZ:                11
 Celková délka RZ:    102,76 km
 
 
 PROGRAM
 Pátek 30. 9. 2005  07:30 - 10:30 hod. Administrativní přejímka servis Investtel Auto Klatovy08:00 - 11:00 hod. Technická přejímka servis Investtel Auto Klatovy
 13:30 hod Slavnostní zahájeni náměstí Míru Klatovy
 14:00 hod. Slavnostní start 1. vozidla HVR náměstí Míru Klatovy
 14:23 hod. Start RZ  1 Brod - Mladice
 14:58 hod. Start RZ  2 Boříkovy - Podolí
 15:37 hod. Přeskupení servis Investtel Auto Klatovy
 16:14 hod. Start RZ  3 Klatovský okruh
 16:58 hod. Start RZ  4 Brod - Mladice
 17:33 hod. Start RZ  5 Boříkovy - Podolí
 17:53 hod. Příjezd 1. vozidla do cíle I. etapy AC Běšiny
 Sobota 1. 10. 2005  08:45 hod. Start 1. vozidla do II. etapy AC Běšiny08:49 hod. Servis Běšiny
 09:22 hod Start RZ  6 Strážov - Patraska
 10:17 hod. Start RZ  7 Kdyně - Černíkov
 10:37 hod. Start RZ  8 Rudoltice - Koryta
 11:28 hod. Start RZ  9 Strážov - Patraska
 12:01 - 13:21 hod. Kontrola přeskupení - přestávka Úborsko - Penzion u Jandů
 13:46 hod. Start RZ 10 Kdyně - Černíkov
 14:06 hod. Start RZ 11 Rudoltice - Koryta
 14:33 hod. Cíl HVR - příjezd 1. vozidla náměstí Míru Klatovy
 oficiální stránky : http://www.pamk.cz   
   SEZNAM PŘIHLÁŠENÝCH/ENTRY LIST   
 
| No. St.č. | Soutěžící/EntrantJezdec/First driverSpolujezdec/Co-driver | Nár. Nat. |   Vozidlo/Vehicle |   R.v. |   ZSE/CEZ | Sk./Tř. Gr./Cl. |  
| 1 | Magnus Wigren WIGREN Magnus HÄGEMAN Per | S | Porsche 911 | 1973 | Kat. 2 nad 2500 |   |  
| 2 | EXCES SUPER BIKE CLUB v AČR TENKL Lubomír ŠUBRT Pavel | CZ | Opel Kadett C | 1976 | Kat. 3 do 2000 | H9 |  
| 3 | Sum Michal SUM Michal MUDr. JIRÁTKO  Aleš  | CZ | BMW 2002 Ti | 1971 | Kat. 2 do 2000 | H6 |  
| 4 | Alber Georg ALBER Georg SPANNBAUER Peter | D | Porsche 911 | 1991 | Kat. 2 nad 1600 |   |  
| 5 | EXCES SUPER BIKE CLUB v AČR TICHÝ Zdeněk HORÁK Jiří | CZ | Opel Kadett C | 1976 | Kat. 3 do 2000 | H9 |  
| 6 | SURFIN, s.r.o. TRINER Emil PÍCHA Jan | CZ | Škoda 130 RS | 1975 | Kat. 2 do 1300 | H7 |  
| 7 | Kari Tossavainen PEKKALA Pentti ROSBERG Pirjo | FIN | Jaguar E-Type | 1964 | Kat. 1 nad 2000 |   |  
| 9 | Peter Hinderer HINDERER Peter VOJÍKOVÁ Alena | D | Austin Healey MK II 3000 | 1961 | Kat. 1 nad 1600 |   |  
| 10 | CS DEVELOPMENT RACING JUDr. BLAŽEK Antonín Ing. MACHAJ Jiří | CZ | Ford Escort | 1976 | Kat. 3 do 2000 | H9 |  
| 11 | Jaroslav Štauber ŠTAUBER Jaroslav ŠEVČÍK Miroslav | CZ | BMW 2002 Ti | 1972 | Kat. 2 do 2000 | H6 |  
| 12 | HRCF Historic rally club Finland ANTTALAINEN Pekka VALO Tapani | FIN | Ford Consul Cortina | 1964 | Kat. 1 do 1300 |   |  
| 14 | EXCES SUPER BIKE CLUB v AČR MUDr. BEK Jiří MUDr. BEK Jiří | CZ | Ford Escort | 1976 | Kat. 3 do 2000 | H9 |  
| 15 | EXCES SUPER BIKE CLUB v AČR ŠTANGL Daniel VOSÁDKA Jaroslav | CZ | Ford Fiesta | 1978 | Kat. 3 do 1600 | H8 |  
| 16 | PAMK Klatovy HRUBÝ Jiří ŠTANCL Martin | CZ | BMW 2002 Ti | 1971 | Kat. 2 do 2000 | H6 |  
| 17 | Indra Jindřich INDRA Jindřich INDROVÁ Michaela | CZ | Škoda 110 L Rallye | 1970 | Kat. 2 do 1300 | H4 |  
| 18 | Gamberucci Folco GAMBERUCCI Folco MINOZZI Flavio | I | Lancia Fulvia Coupé rally | 1969 | Kat. 1 do 1300 |   |  
| 19 | Martin Kožmín DRÁSTA Tomáš KOŽMÍNOVÁ Alena | CZ | VAZ 2101 | 1971 | Kat. 2 do 1300 | H4 |  
| 20 | PAMK Klatovy VOJÍK Richard MUSIL Ladislav | CZ | Austin Mini Cooper S 970 | 1964 | Kat. 1 do 1150 | H1 |  
| 21 | AK SAS Klatovy LIŠKA Milan LUCÁK Petr | CZ | Škoda 1000 MB | 1964 | Kat. 1 do 1150 | H1 |  
| 22 | AK SAS Klatovy DUFEK Václav DUFEK Petr | CZ | Škoda 120 S | 1975 | Kat. 2 do 1300 | H7 |  
| 23 | AK SAS Klatovy KROUPAR Zdeněk JELÍNEK Stanislav | CZ | Lancia Fulvia 1,3 S coupé | 1975 | Kat. 2 do 1300 | H7 |  
| 24 | Jiří Benda FRYČ Pavel PERSKI Eduard | CZ | Fiat 128 Sport Coupé | 1973 | Kat. 2 do 1300 | H7 |  
| 25 | AK SAS Klatovy HOSTAŠ Václav HOŘEJŠÍ Radek | CZ | Škoda 1000 MB | 1964 | Kat. 1 do 1150 | H1 |  
| 26 | Novasol,s.r.o. HLOUŠEK Jiří ROZSÍVAL Tomáš | CZ | Škoda 110 L | 1969 | Kat. 1 do 1150 | H4 |  
| 27 | Tomáš Bělohradský BĚLOHRADSKÝ Tomáš BAŠTA Pavel | CZ | Škoda 1000 MBG | 1968 | Kat. 1 do 1150 | H1 |  
| 28 | RKHA při AČR Písek KRAUCHER Martin KŘIŠŤAN Jiří | CZ | Škoda 110 L | 1970 |   | HA 2 |  
| 29 | Svoboda Motorsport Kdyně SVOBODA Bohumír JAKL Radek | CZ | Škoda 1000 MB | 1966 |   | HA 1 |    JÍZDA PRAVIDELNOSTI//RALLY REGULARITY   
 
| No. St.č. | Soutěžící/EntrantJezdec/First driver Spolujezdec/Co-driver | Nár. Nat. |   Vozidlo/Vehicle |   R.v. |   ZSE/CEZ | Sk./Tř. Gr./Cl. |  
| 40 | Joachim Schmid SCHMID Joachim AULFES-SCHMID Marian | D | Porsche Carrera RS | 1973 |   | Kat. II. |  
| 41 | Ing. Břetislav Šindelář Ing.ŠINDELÁŘ Břetislav KUST Radek | CZ | Trabant 601 | 1967 |   | Kat. II |  
| 42 | AUTO-MOTO KUHN KUHN Oto KUHN Michal | CZ | BMW 2002 | 1968 |   | Kat. II |  
| 43 | Horn Václav HORN Václav HORN Václav | CZ | Škoda 110 LS | 1974 |   | Kat. II |  
| 44 | PAMK Klatovy KROUPAROVÁ Andrea VALDMANOVÁ Marcela | CZ | Škoda Octavia | 1960 |   | Kat. I |  
| 45 | PSK Cheb 96 PAVELEK Štěpán DESORT Petr | CZ | VAZ 2101 | 1975 |   | Kat. II |  
| 46 | Nostalgia Racing Team Plzeň PILKA Radek JÁNSKÝ Martin | CZ | Škoda 1000 MB | 1965 |   | Kat. I |  
| 47 | ing. Břetislav Šindelář JELÍNKOVÁ Stanislava ŠEVČÍKOVÁ Marta | CZ | Trabant 601S | 1980 |   | Kat. II |  
| 48 | PAMK Klatovy HC MÍŠEK Josef Ing. KREJČÍ Jiří | CZ | Trabant 601 | 1970 |   | Kat. II. |  
| 49 | PAMK Klatovy HC BURGHAUSER Jan SKLENÁŘ Petr | CZ | Renault 5 | 1968 |   | Kat. II. |  
| 50 | Jaroslav Mašek MAŠEK Jaroslav MAŠKOVÁ Kristýna | CZ | Škoda Rapid | 1989 |   | Kat. II. |    
 
 |