|  Brněnský Epilog ovládli tradičně Charouzové, Lacko a Janiš a MB 9.10.2005 00:53 - Pavel Jelínek
 
 
   
 Posádka nejsilnějšího vozu startovního pole ve složení Antonín Charouz, Jan Charouz, Adam Lacko a Jaroslav Janiš se stříbrným speciálem Mercedes Benz CLK DTM v sobotu celkem suverénně vyhrála  Alfa Romeo Epilog 2005 na Masarykově okruhu.  Vítězové neměli vážnější problémy (nepočítaje  řadu  potyček při předjíždění soupeřů, při kterých docházelo  ke kontaktům  vozů ...) a zvítězili systémem start - cíl. Celkem v Brně odkroužili za šest hodin 164 okruhů průměrnou rychlostí 147,6 kilometru za hodinu.  Mnohem méně  si zajezdila posádka  druhého speciálu MB DTM s   americkou posádkou. Měli sice  ambice na minimálně   druhé místo, nicméně ve  druhém kole v meďourovi zarachotilo, zakouřilo se a vůz vylétl  z trati v  úseku v závěru stoupání před cílovou  rovinkou. Podle některých zpráv speciál  dokonce začal hořet, ale jasné a potvrzené  je jen to, že  vzápětí   vyjet  Safety car a druhý Mercedes Benz tímto  skončil. Na druhém místě nakonec se ztrátou devíti kol dojel vůz Porsche 911 GT3 slovenské posádky Andrej Studenič a Milan Bezák.  Třetí skončila  slovensko  česká posádka   s dalším  z plejády porsche na startu - viz výsledky dole. Epiulog je sice často označován  za  poslední akci  sezóny brněnského okruhu, ale to zdaleka není pravda. Příští sobotu se zde například pojede Alpský pohár, tedy klání  mnoha a mnoha desítek  vozů porsche. Absolutní pořadí: 1. A. Charouz, J. Charouz, Lacko, Janiš (Mercedes Benz CLK) 164 kol (prům. rychlost 147,653 km/hod.), 2. Bezák, Studenič (SR/Porsche 911 GT3) 155, 3. Machánek (SR), Venc, Horňák, Barta (oba SR/Porsche 911 GT3) 155,
 4. Racz (Maď.), Studenič, Konopka (oba SR/Porsche 996 GT3) 154, 5. Menhofer, Bubla (Rak./Porsche GT3) 151, 6. Maděryč, Rosina (SR), Kostka, Páral (Audi A4 ST) 148, 7. Kotrba, Kusín, Kačírek (BMW M3 GTR) 147, 8. Šenkýř, Dolák (BMW M3 GTR) 146.  
 
 |