BMW 1 Challenge 2006 by se  měl líbit      28.10.2005 11:54 - tisková zpráva
 
 
			
			 
			
 U zrodu této myšlenky byli pánové Václav Bervid senior a  Petr Žáček a jako obvykle i paní náhoda. Když jeli s „jedničkovým bavorákem“ někam za svými pracovními povinnostmi, nakousl to Petr Žáček.  
„Vždyť tohle je plnokrevný závoďák už v sérii. S tím by se dal jezdit značkový pohár jako bič…“   Zkušený automobilový harcovník a manažer Václav Bervid se zamyslel a pak dodal.“Tak z toho by mohl být docela zajímavý podnikatelský záměr, to musíme pořádně propočítat…“  
Stalo se a za pár dnů byl základní projekt BMW 1 Challenge na světě. Návrhy z dílny BERVID PRODRIVE se líbily i v mateřské továrně, kde rádi přislíbili technickou podporu a také v púchovském Matadoru, který třicetičlenné závodní pole bude obouvat.... 
Hlavním trumfem promotéra však zůstává myšlenka popsaná už v úvodu tohoto článku, tedy možnost opravdu kvalitně závodit bez nutnosti pracně budovat vlastní technické zázemí a složitou organizaci týmu. Dílny, přepravník, závodní vůz, techničtí a organizační spolupracovníci, testování, formální povinnosti spojené s jednotlivými starty a to vše se značně nejistým výsledkem. To je klasická cesta na závodní trať. Stojí to spoustu práce, nervů i peněz ještě dříve než závodní speciál poprvé „zavrčí“.  
BERVID PRODRIVE s.r.o. bere všechny tyto starosti na vlastní bedra a to za velmi přijatelných finančních podmínek. Na české poměry jsou nadstandardní i prémie, které jezdci mohou získat za umístění v jednotlivých závodech, ale také nejrychlejší kolo vměřeném tréninku a vsamotném závodu. A může být lákavější hlavní cena pro vítěze celkového pořadí než automobil s jakým celou sezónu jezdil? 
Prestižní, krásné a zároveň i velmi výkonné BMW 130i v úpravě pro Challenge se docela určitě bude líbit i divákům kolem tratí a protože promotér úspěšně  jedná o zařazení jednotlivých závodů seriálu do programu nejvýznamnějších mezinárodních podniků na našich tratích i v několika okolních zemích,  je o dobrou návštěvnost i zájem médií předem postaráno.  
Seriál je také koncipován jako kvalitní platforma pro činnost  významných obchodních partnerů BMW 1 Challenge, jehož první závod bude odstartován začátkem května příštího roku. Do konce sezóny se pak účastníci poháru utkají o body i finanční odměny celkem osmnáctkrát v devíti závodních víkendech. 
Kalendář je předběžný, bude uzavřen po schválení kalendářů FIA 
 
| 
 Datum  | 
 Místo  |  
| 5.-7.5. 2006  | 
GP Matador Brno (ČR) |  
| 17.-19.5. 2006  | 
Poznaň (Polsko) |  
| 2.-4.6. 2006  | 
Cerkle (Slovinsko) |  
| 16.-18.6. 2006 | 
Hungaroring (Maďarsko) |  
| 11.-13.8. 2006  | 
Autodrom Most (ČR) |  
| 25.-27.8. 2006 | 
Piešťany (Slovensko) |  
| 1.-3.9. 2006  | 
Czech Truck Prix Most (ČR) |  
| 7.-9.9. 2006  | 
Rijeka (Chorvatsko)  |  
| 22.-24.9. 2006  | 
Salzburgring (Rakousko) |   
Podrobnosti o organizaci BMW 1 Challenge 2006 se dočtete v dalších odkazech na oficiálních stránkách, které najdete v menu na levé straně. 
  
oficiální stránky : http://www.bmw1challenge.com/    
				 |