Vloni v rámci volného podniku (a kandidátského podniku na MČR) v Hustopečích zápolily tři desítky posádek z Česka i ze Slovenska. Technickými přejímkami prošlo 28 posádek, i když přihlášeno bylo 35 dvojic. Roli favorita potvrdil Roman Odložilík s Renaultem Clio S 1600, poprvé startující se zkušeným spolujezdcem Mirkem Fantou. Zvítězili stylem start cíl a vyzkoušeli si tak vzájemnou spolupráci pro start v Belgii na soutěži ME s nejvyšším koeficientem 20, kde se jim o týden později rovněž slušně dařilo. 
 
Pěkné druhé místo si dravou jízdou vyjel Jan Jelínek a celkově třetí Petr Trnovec - oba jeli s produkčními vozy Mitsubishi Lancer. Celkem do cíle dojelo 19 posádek, přičemž potěšitelné bylo, že nedošlo k žádné vážné havárii. Posádky odstoupily většinou pro technické problémy. 
 
Na bezpečnost soutěže bude kladen velký důraz také letos. Již proto, že dva hlavní organizátoři soutěže jsou zároveň závodníci a právě vloni oba absolvovali poměrně vážné havárie. Martin Rada skončil na jednom z velmi rychlých  úseků po skoku v Pačejově v kotrmelcích a daleko v poli a jeho vůz  Fiat Bravo během následujících chvil zcela shořel. Mimochodem, při své domácí soutěži se již tento jezdec chce představit s novinkou našich soutěží, s vozem Alfa Romeo, jehož stavba nyní vrcholí.
 
Také ředitel soutěže Rudolf Kouřil vloni metal kotrmelce a mimochodem dodnes ještě cítí a léčí následky nehody. Právě on seděl na zlínské Barum rally 2005 jako navigátor Josefa Koukoly a absolvoval hrůzostrašný mnohonásobný kotrmelec na rychlém sjezdu do Slušovic. Už proto tedy bude u hustopečských  erzet dostatek sanitek i hasičských vozů, včetně záchranářských vozů ABA.
 
Všichni diváci vloni jistě ocenili označení příjezdových tras k diváckým místům na jednotlivých RZ šipkami, které ulehčilo orientaci především přespolním návštěvníkům. A osvědčené šipky nebudou chybět ani letos.
 
Změny proti loňsku, kdy se vozy tísnily přímo v areálu firmy IVECO Moravia, naopak dozná umístění servisu. Do servisní zóny, která bude letos premiérově umístěna do areálu v nedalekém Zaječí, jenž se mimochodem před několika měsíci „proslavil“ obrovským požárem, zavítají posádky v polovině soutěže, tedy po třetí RZ. Podruhé pak na úplný závěr – po RZ 6 těsně před výjezdem na cílovou rampu. Ta bude stejně jako start na Dukelském náměstí v Hustopečích. I zde pořadatelé zvažovali městský prolog přímo v ulicích, jaký nabízejí i jiné soutěže v zahraničí i u nás, ale záměr byl zatím odložen. I když do budoucna se možná fandové i občané města mohou těšit i na prolog.
 
Připomeňme ještě, že již v minulosti se firma AGROTEC podílela jako hlavní partner na organizaci jednoho z nejvýznamnějších okruhových podniků u nás - šestihodinového Epilogu na Masarykově okruhu, který bývá tradiční tečkou za okruhovou sezónou. Nyní se ovšem po třech letech podpory Epilogu vedení rozhodlo pro změnu a pořádá a hodlá i v dalších letech pořádat vlastní automobilovou rally. 
 
Vedle motoristických akcí firma podporuje také některé závodní týmy, jako je tým Stanislava Matějovského (okruhové MS i závody trucků na okruzích), truckera „Frankieho“ Vojtíška, či svůj vlastní tým Autoklubu Hustopeče v čele s Martinem Radou. 
 
Nejkratší rychlostní zkouška AGROTEC WÜRTH rally 2006 měří zhruba 9 km a nejdelší více než 15 km. Start je v osm hodin ráno na hustopečském Dukelském náměstí, přičemž první vozidlo bude na cílové rampě na stejném místě již zhruba hodinu po poledni. Připraveno je celkem 6 RZ na třech úsecích o celkové délce 76 km. Soutěž se pojede v sobotu 15. dubna 2006.
 
 
Přihlášky v elektronické podobě i zvláštní ustanovení s časovým harmonogramem jsou k dispozici na oficiálních internetových stránkách soutěže - http://www.agrotecautoklub.cz/. Mapy i další potřebné informace zde najdou zájemci průběžně v následujících týdnech.
 
 
Oficiální stránky: http://www.AGROTECautoklub.cz/ 
                          http://www.AGROTEC.cz/ 
 
 
 
Tisková informace 2. AGROTEC WÜRTH rally 2006 č.3
V Brně 8. března 2006
 
Pavel Jelínek
Media servis 
www.car.cz , www.motormix.cz  
 
 
 
Program 2. AGROTEC WÜRTH rally 2006
 
Zahájení příjmu přihlášek
    Místo:                        Agrotec autoklub v AČR, Brněnská 74, 693 01 Hustopeče
    Datum:            6. 3. 2006
    Čas:              8,00 hod
 
Uzávěrka přihlášek:
    Místo:                        Agrotec autoklub v AČR, Brněnská 74, 693 01 Hustopeče
    Datum:            3. 4. 2006
    Čas:              24,00 hod 
 
Zveřejnění itineráře a mapy trati:
    Místo:                        tiskoviny rally a internetové servery
    Datum a čas:            3.4.2006 
 
Administrativní přejímka:
    Místo:                        Agrotec a.s., U dálnice 2, 693 01 Hustopeče (areál IVECO)
    Datum:            14. 4. 2006
    Čas:              od 13,00 hod do 17,30 hod
 
Technická přejímka – plombování a značení:
    Místo:                        Agrotec a.s., U dálnice 2, 693 01 Hustopeče (areál IVECO)
    Datum:            14. 4. 2006
    Čas:              od 13,30 hod do 18,00 hod
 
 
Start rally:
    Místo:                        Hustopeče, Dukelské náměstí
    Datum:            15. 4. 2006
    Čas:              8,00 hod      (čas 1. vozidla)   
 
Cíl rally:
    Místo:                        Hustopeče, Dukelské náměstí
    Datum:            15. 4. 2006
    Čas:              13,14 hod      (čas 1. vozidla)
 
Vyhlášení výsledků – rozdílení cen:
    Místo:                        hotel CENTRO, Hustopeče
    Datum:            15. 4. 2006
    Čas:              17.30 hod
 
Jméno pořadatele:
             Agrotec autoklub v AČR, Brněnská 74, 693 01  Hustopeče
             ve spolupráci s Agrotec a.s., Brněnská 74, 693 01  Hustopeče
 
Vypsané skupiny a objemové třídy:
 
• Absolutní klasifikace automobilů podle čl. 1.2
• Produkční vozy (N4 a Super 2000 Rally)
• Super 1600 (vozy varianty KS a VK<1600 cm3)
Vozy homologované jako „Kit car“ (VK) s objemem 1400 až 1600 cm³ mohou být přijaty, pokud budou plně odpovídat článku 255.6.2 „Váhy“ Přílohy J.
• Junior 2000 (vozidla skupiny A nebo N s atmosférickým motorem do 2000 cm3 a jednou poháněnou nápravou, která jsou řízena jezdci do 25 let)
• Skupina A (bez ohledu na objemovou třídu - A7 bez VK>1600 cm3, A6, S1600, A5)
Vozy homologované jako „Kit car“ s objemem 1400 až 1600 cm³ mohou být přijaty, pokud budou plně odpovídat článku 255.6.2 „Váhy“ Přílohy J.
• Skupina N (bez ohledu na objemovou třídu - N3, N2, N1)
 
Vypsané objemové třídy ve skupinách:
Skupina N:        třída 1: do 1400 cm3             
                                                           třída 2: 1401 - 1600 cm3
           třída 3: 1601 - 2000 cm3
 
Skupina A:        třída 5: do 1400 cm3
                                               třída 6: 1401 - 1600 cm3 bez S1600
                                       třída 7: 1601 - 2000 cm3 bez VK>1600 cm3
 
Třída D9: vozidla s dieselovým motorem v provedení podle platných předpisů FIA s možností maximálně povolených úprav do skupiny A. Vozy třídy D9 budou hodnoceny ve skupině A (třída A7) a v samostatné klasifikaci D9.
 
           • Historické automobily
 
 
Adresa spojení:                Agrotec autoklub v AČR
Brněnská 74
693 01 Hustopeče
 
tel: +420 519 402 308-9
fax: +420 519 402 308
mobil: +420 723 635 610,+420 602 721 314 
e-mail: rcerna@agrotec.cz
 
 
Časový harmonogram - viz oficiální stránky