BMW 3,2 2002 Již v průběhu sezóny 1999 si však tým vyzkoušel i atmosféru několika závodů seriálu Mistrovství Evropy. Výsledky v těchto závodech (např. 2.místo Baba-Slovensko) byly velice povzbudivé a spolu s výsledky v zónových závodech napomohly jistě k tomu, že se Robert Šenkýř objevil v užší nominaci reprezentačního týmu ČR pro seriál Mistrovství Evropy 2000. Po vážné havárii ve čtvrtém závodě Mistrovství Evropy na trati Ecce Homo ve Šternberku však musel Robert několik závodů tohoto seriálu vynechat a naděje na celkové dobré umístění v sezóně 2000 byly pryč. O to větší očekávání bylo po totální rekonstrukci vozu vkládáno do evropské sezóny 2001, ve kterém tým opět startoval pod hlavičkou Czech National Teamu. A výsledek se dostavil. Druhá místa v Mistrovství ČR i v Mistrovství Evropy ve skupině A cestovních vozů jsou dalším postupným krokem k našemu cíli: zisku titulů Mistr ČR a Mistr Evropy v závodech automobilů do vrchu. 
 
Sezóna 2002 začala pro Matador Hectorra Team výborně. Po vítězství v prvních dvou evropských závodech v Rakousku a Španělsku se Robert Šenkýř stal tajným favoritem celého mistrovství. Od závodu v Portugalsku vstoupil do seriálu i trojnásobný evropský šampión Chorvat Niko Pulič a jeho souboje s Robertem se staly ozdobou celého mistrovství. Přetahování obou soupeřů ve skupině "A" však využil Piergiorgio Bedini z Monte Carla, který po celý rok vítězil ve skupině "N" a nakonec zvítězil v celém evropském mistrovství. Za druhým Puličem se na třetím místě umístil Robert Šenkýř, který zvítězil v pěti z celkových jedenácti závodů sezóny. Suverénním způsobem si Robert počínal v českém vrchařském mistrovství, kde získal svůj první titul v absolutním hodnocení skupiny "A". 
 
Vrcholem dosavadní kariéry byla pro Roberta Šenkýře sezóna 2003. Kromě obhajoby českého vrchařského titulu získal i titul nejcennější - titul mistra Evropy v absolutním hodnocení kategorie I cestovních vozů. Robert zvítězil v sedmi z celkově osmi započítávaných závodů a titul si zajistil již v předposledním závodě ve francouzském Turckheimu. Navázal tak na svého otce Jana, který v barvách továrního týmu Škoda získal titul mistra Evropy v roce 1981.
 
Jediným cílem sezóny 2004 byla obhajoba titulu Mistra Evropy v závodech do vrchu a potvrzení nadvlády týmu Roberta Šenkýře na evropských kopcích. Po velmi dramatickém průběhu sezóny, ovlivněném havárií Roberta v italské Vallecamonice, se obhajoba titulu podařila. Robert Šenkýř tak dočasně ukončil své účinkování v závodech automobilů do vrchu a ohlásil návrat na české a evropské okruhy.
 
Zbraní pro české okruhové závody sezóny 2005 je zbrusu nově postavené BMW M3 GTR. Kdo zná Roberta však moc dobře ví, že závody českého okruhového mistrovství nejsou jeho hlavním cílem. Malou nápovědou by mohl být start v Mistrovství FIA GT v Brně na americkém voze Saleen S7 či testování BMW na nejtěžší trati světa, německém Nürburgringu.
 
 
HLAVNÍ JEZDEC TÝMU
 
Šenkýř Robert, BMW M3 E36 GTR  
   
VŮZ
 
BMW M3 E36 GTR 3,2 l 
Motor: řadový šestiválec, zdvihový objem 3201 ccm (86,4 x 91 mm) rozvod: 24 - ventilový 2xOHC úprava BMW Motorsport: výkon 280 - 316 kW (380 - 430 PS) při 8500 ot./min 
Převodovka: šestistupňová nesynchonní sekvenční HOLINGER (Austrálie) 
Pneumatiky: Matador 235/640-R18 x 280/690 R18                       
                     Michelin 240/640-R18 x 270/640 R18 
Tlumiče: KW 3x seřizovací, pružiny KW 
Brzdy: čtyřkanálové závodní ABS, vpředu šestipístový třmen AP s chlazeným kotoučem, vzadu čtyřpístový třmen s chlazeným kotoučem 
Destičky: Pagid
 
Mgr.ROBERT ŠENKÝŘ - reprezentant ČR
Narozen: 5.1.1974
Stav: ženatý
Povolání: automobilový závodník, majitel týmu
Jazyky: německý, anglický
Hobby: motokáry, tenis, lyžování, windsurfing 
 
ZÁVODNÍ KARIÉRA
 
1993 
 
debut v automobilovém sportu: závod do vrchu - Náměšť n. Oslavou
1994 
9.místo v Mistrovství ČR na okruzích - Škoda Favorit sk. "A"
1995 
2.místo v Mistrovství ČR na okruzích - Škoda Felicia Kit Car sk. "A" 
3.místo v Mistrovství středoevropské zóny FIA v závodech do vrchu, sk. "A" 
3.místo v Mistrovství ČR v závodech do vrchu, sk. "A"
1996 
1.místo v Mistrovství středoevropské zóny FIA v závodech do vrchu, sk. "A" 
5.místo v Mistrovství ČR na okruzích - vše s vozem Škoda Felicia Kit Car
1997 
1.místo v Mistrovství středoevropské zóny FIA v závodech do vrchu, sk. "A" 
1.místo v Mistrovství ČR na okruzích - vše s vozem Škoda Felicia Kit Car
1998 
2.místo v Mistrovství středoevropské zóny FIA v závodech do vrchu 
14.místo v ČP Škoda Octavia cupu - vše s vozem Škoda Octavia sk. "A"
1999 
1.místo v Mistrovství středoevropské FIA zóny v závodech do vrchu, sk. "A" 
4.místo v Mistrovství ČR do vrchu - vše s vozem BMW M3 Coupé
2000 
9. místo v Mistrovství Evropy do vrchu - kategorie I 
4. místo v Mistrovství ČR - skupina "A"
2001 
2. místo v Mistrovství Evropy do vrchu - skupina "A" 
2. místo v Mistrovství ČR do vrchu - skupina "A"
2002 
3. místo v Mistrovství Evropy v závodech do vrchu - divize I cestovních vozů absolutně 
1. místo v Mistrovství ČR v závodech do vrchu - skupina A
2003
 
1.místo v Mistrovství Evropy v závodech do vrchu - divize I cestovních vozů 
1. místo v Mistrovství ČR v závodech do vrchu - skupina A
2004
 
1.místo v Mistrovství Evropy v závodech do vrchu - divize I cestovních vozů
 
KALENDÁŘ  týmu 2006
 
MČR Okruhy
28.-30.4.2006 BRNO  
12.-14.5.2006  MOST 
09.-11.6.2006 MOST 
11.-13.8.2006  MOST 
22.-24.9.2006 BRNO 
06.-08.10.2006 BRNO
 
MČR Do vrchu
02.4.2006  Brněnský drak  
06.-07.2006  Náměšť nad Oslavou  
27.-28.5.2006  Ústí nad Orlicí  
03.-04.6.2006  Ecce Homo  
17.-18.6.2006  Dobšiná 
24.-25.6.2006  Kohoutovice 
15.-16.7.2006  Vsetín 
22.-23.7.2006 Matador Slovakia BABA  
02.-03.9.2006  Lanškroun 
01.-02.10.2006 Ostrava 
 
KW BERG Cup 2006 
22.-23. 04. 2006  NÁSEDLOVICE 
06.-07. 05. 2006  KAMÝK NAD VLTAVOU  
20.-21. 05. 2006  SK, ZVOLEN 
10.-11. 06. 2006  VRBNO POD PRADĚDEM 
24.-25. 06. 2006  VRBNO POD PRADĚDEM 
01.-02. 07. 2006  SK, ŠTÓS  
22.-23. 07. 2006  LABUŤ 
05.-06. 08. 2006  SK, ZVOLEN 
19.-20. 08. 2006  SLAVKOV U BRNA  
02.-03. 09. 2006  LANŠKROUN 
16.-17. 09. 2006  NÁSEDLOVICE 
07.-08. 10. 2006  HÝSKOV 
 
BMW1–challenge 2006 
28.-30. 04. 2006  BRNO (Česká Republika) 
13.-14. 05. 2006  MOST (Česká republika) 
26.-28. 05. 2006  FIA GT Brno (Česká Republika) 
16.-18. 06. 2006  HUNGARORING (Maďarsko) 
11.-13. 08. 2006  MOST (Česká republika) 
25.-27. 08. 2006  Czech Truck Prix Most (Česká Republika) 
08.-10. 09. 2006  RIJEKA (Chorvatsko) 
22.-24. 09. 2006  BRNO (Česká Republika)  
06.-08. 10. 2006  BRNO (Česká Republika) 
PR