|  Penske Buick Indy na startu v Lausitzu 10.7.2006 18:23 - Vladimír Rožánek
 
 
   
 S více jak 750 koňovým monstrem Penske Buick Indy Car zajel druhý závod AvD Interserie Sprint Challenge Rakušan Ingo Gerstl. Dělal tak konkurenci nejen vítězi z Mostu Milavcovi, ale také Němci Wagnerovi. Nováčkem, který se letos poprvé zapojil do Interserie, byl Ital Colacino s formulí Lola Alfa Romeo F3000 a s další formulí F3000 přijel na Lausitzring Švýcar Monbaron, jeho Reynard F3000 Judd však měl problémy s řazením a tak mnoho ze závodů neměl.    Nás potěšil opětovný start Lubomíra Glogara, který svou Eufru F3 zle pochroumal při prvním závodě v Mostě.   Ingo Gerstl měl být konkurencí zejména pro Milavce s jeho Lolou F3000 Ford Cosworth F1, ale zejména vyšší hmotnost amerického monstra a také fakt, že má jen 200 litrovou nádrž na methanol držel tento stroj trochu v jiných dimenzích, než se původně očekávalo. Mezi dvoulitrovými formulemi se objevil další jezdec se strojem formule F3, a to Christian Zeller. kvůli pracovním povinnostem na Lausitzu ale chyběl Marcel Baierle s formulí Renault, možnost na vítězství se tak opět otevřela Marku Schrammovi s další formulí Renault 2,0..   V prvním závodě se nejlépe vedlo Peteru Milavcovi a s Lolou F3000 Ford F1 ukazoval celý závod soupeřům svá záda. Za ním o druhé místo sváděli souboj Arnold Wagner na dalším strojem F3000, společně s Ingo Gerstlem na Penske Buick Indy Car. Čtvrtý dojel do cíle Němec Buttner s Reynardem 391 Ford Cosworth F3000.    V dvoulitrech divize 4 dominoval Marek Schramm na formuli Renault, druhé místo patřilo starému harcovníkovi v Interserii Manfredu Kuhnovi na Reynard BMW a pro třetí místo si dojel náš Lubomír Glogar s Eufrou F3. Oba stroje Dallara F3 v rukou Zellera a Baltenspergera skončily bohužel dříve, než dojely do cíle kvůli problémům na hnací jednotce. Také Monbaronův stroj F3000 se nepodařilo opravit, a tak šance na body byla ta tam.   Ve druhém závodě se již tolik nedařilo Arnoldu Wagnerovi, který zůstal ve druhém kole se svým vozem v kačírku při průjezdu zatáčkou. Ex šampión Interserie měl tedy po bodech. Do druhého závodu odstartoval Ingo Gerstl s formulí Renault, když jeho americké monstrum ukázalo ve warm-upu problém s řazením. Šanci na druhé místo tak využil Němec Buttner a s Reynardem 391 Ford F3000. Dokázal tak zajet pro zatím nejlepší letošní umístění.    Smůlu v druhém závodě měl jak Walter Colacino s F3000, tak i vítěz první jízdy v divizi 4 Marek Schramm. Oba po souboji skončili v kačírku. Schramm s pomuchlaným zavěšením kol a Colacino při premiéře s Lolou F3000 Alfa Romeo se zlomeným křídlem. Za nepovedenou akci se pak po závodě došel Ital Colacino svému kolegovi omluvit. Třetí místo celkově tak získal Alexander Wagner s formulí Renault a zvítězil také v divizi 4 určené pro dvoulitrové formule.    Čech Glogar se musel spokojit se třetím místem v divizi 4. Ingo Gerstl měl pořádnou práci se v druhém závodě propracovat z posledního místa s formulí Renault, ovšem po předjetí 5 vozů havaroval s další formulí Svena Millera a obě formule Renault závod nedokončily.    Další závod Interserie bude hostit polská Poznaň.   Výsledky AvD Interserie Sprint Challenge Lausitzring:   1. jízda    Peter Milavec A – Lola T92/50 Ford Cosworth F1 Arnold Wagner D – Reynard F3000 Ford Cosworth Ingo Gerstl A – Penske Buick 3,2 Indy Car Henry Buttner D – Reynard 391 Ford F3000 Marek Schramm D – formel Renault 2,0 Manfred Kuhn D – Reynard BMW 2,0 Lubomír Glogar CZ – Eufra F3 Opel 2,0 Stephan Miller A – formel Renault 2,0   2. jízda   Peter Milavec A – Lola T92/50 Ford Cosworth F1 Henry Buttner D – Reynard 391 Ford F3000 Alexander Wagner D – formel Renault 2,0 Manfred Kuhn D – Reynard BMW 2,0 Lubomír Glogar CZ – Eufra F3 Opel 2,0 Jorg Schroder D – formel Renault 2,0 Helmut Rokitta D – formel Tattus Renault 2,0 Sven Manthey D – formel König      Vláďa Rožánek   
 
 |