|  Martin Rada vyhrál v Příbrami třídu a potvrdil bronz 14.10.2006 10:16 - Pavel Jelínek
 
 
   
 Hustopečská posádka Martin Rada a Roman Petr s vozem Alfa Romeo 147 nechyběla na závěrečném podniku MMČR v rallye v okolí Příbrami a odjížděla spokojena. Ve skupině N3 jí v cíli patřilo zlato a ve skupině N pak bronz.    Dobrého výsledku ale nedosáhli zcela bez obtíží. Naopak. Začalo to nutností velmi rychle řešit opravu převodovky po Horácké rallye v Třebíči, kde „odešel“ stálý převod a poškodila se větší část převodovky. „Museli jsme velmi rychle kontaktovat výrobce v Itálii a opravit převodovku. Dokončili jsme to ve čtvrtek 5. října, naložili auto a jeli do Příbrami, omega replica watches
“ líčí Martin Rada a pokračuje: „Bohužel vyskakovala pětka a tak jsme se v pátek v servisu snažili ještě opravit řazení. Při jedné zkoušce vozu se nám ale otevřela kapota a museli jsme před slavnostním startem navíc měnit kapotu.“    „Do RZ 10 jsme si pěkně zazávodili a po desítce jsme byli na čtvrtém místě v N, ale se ztrátou jen asi 25 vteřin na prvního a druzí v N3 a chtěli jsme ještě bojovat,“ doplňuje jezdce navigátor Roman Petr.   Následně ale v RZ 10 došlo k prasknutí držáku na převodovce a aby toho nebylo málo, v 45 minutovém servisu museli mechanici měnit také poškozený chladič. „Takže část závodu jsme vybojovali v servisu a poděkování patří mechanikům Luboši Horáčkovi, Broňovi Dofkovi a Lukáši Křivinkovi, kteří nakonec tuto bitvu s časem v servisu vyhráli a závod jsme mohli  dokončit,“ pokračuje Martin Rada. Nicméně znamenalo to 12 minut zdržení v servisu a penalizaci ve výši dvě minuty, takže bylo dobojováno. Kromě této penalizace za pozdní příjezd do časové kontroly obdržela posádka hned v úvodu soutěže ještě jednu, pro změnu za předčasný start.   Hlavní bylo, že rudý vůz fungoval a nakonec přišel i již nečekaný posun v pořadí vpřed. „Snažil jsem se alespoň zajet dobré časy a vyzkoušet alfu. V neděli se zdálo, že se nic moc nezmění a chtěli jsme alfu jen dovést v pořádku do cíle. Smůla v podobě prasklé poloosy, která potkala Honzu Vaňáče, nás ale posunula na první místo v N3. Takže jsme  byli spokojeni. Honza nás o nějaké vteřinky pojížděl, ale závod končí na cílové rampě a takový je automobilový sport.   Jsme rádi, že se nám podařilo náročnou a rychlou Příbram dokončit a uzavřít tak sezónu vítězstvím ve třídě N3, potvrdit si celkově třetí pozici v šampionátu MMČR v rallye ve třídě N3 a sedmou příčku absolutně v N,“ raduje se Martin Rada.   Doplňme, rolex replica watches
 že na startu bylo 7 vozů N3, 16 v skupině N a celkem osm desítek soudobých automobilů. Celková 22.  příčka pro hustopečského jezdce je tedy také slušná.   „Pro náš tým je to velmi úspěšná sezona, protože jedeme s alfou první rok. Musíme se s ní učit a odstraňovat technické neduhy. Myslím, že jsme udělali velký pokrok v nastavení a spolehlivosti vozu a doufám, že ji pro příští sezónu ještě vylepšíme,“ zakončil ohlédnutí za posledním podnikem letošního šampionátu Martin Rada.     Tisková informace AGROTEC racing teamu _05.   Pavel Jelínekmedia servis www.motormix.cz, www.car.cz  Oficiální stránky týmu: http://www.AGROTECautoklub.cz/   V Brně 11.října 2006   Výsledky -  skup. N3   
 
| Poř. | St.č. | Posádka / EntryVozidlo / Car
 | Sk./Tř.Poř.
 | Čas RZPenale
 | Total | Ztráta 1.Ztrata před.
 |  
| 1. | 58 | Martin Rada / Roman PetrAlfa Romeo 147 2.0 TS
 | N/31 / 1
 | 2:21:47.40:02:10
 | 2:23:57.4 | 0:00:00.00:00:00.0
 |  
| 2. | 77 | Eva Vykydalová / Ivona VyštejnováRenault Clio Sport
 | N/32 / 2
 | 2:32:52.9 | 2:32:52.9 | 0:08:55.50:08:55.5
 |  
| 3. | 59 | Katka Trojanová / Jana BalcarováHonda Civic RD
 | N/33 / 3
 | 2:33:11.2 | 2:33:11.2 | 0:09:13.80:00:18.3
 |  
| 4. | 36 | Jan Vaňáč / Miloslav TalaváňaPeugeot 206 RC
 | N/34 / 4
 | 2:41:11.0 | 2:41:11.0 | 0:17:13.60:07:59.8
 |    Skup. N   
 
| Poř. | St.č. | Posádka / EntryVozidlo / Car
 | Sk./Tř.Poř.
 | Čas RZPenale
 | Total | Ztráta 1.Ztrata před.
 |  
| 1. | 44 | Jiří Trojan / Eva TrojanováVW Polo 1.6 GTi
 | N/21 / 1
 | 2:19:40.1 | 2:19:40.1 | 0:00:00.00:00:00.0
 |  
| 2. | 42 | Jiří Pertlíček / Petr PickaHonda Civic
 | N/22 / 2
 | 2:19:58.2 | 2:19:58.2 | 0:00:18.10:00:18.1
 |  
| 3. | 58 | Martin Rada / Roman PetrAlfa Romeo 147 2.0 TS
 | N/33 / 1
 | 2:21:47.40:02:10
 | 2:23:57.4 | 0:04:17.30:03:59.2
 |  
| 4. | 77 | Eva Vykydalová / Ivona VyštejnováRenault Clio Sport
 | N/34 / 2
 | 2:32:52.9 | 2:32:52.9 | 0:13:12.80:08:55.5
 |  
| 5. | 59 | Katka Trojanová / Jana BalcarováHonda Civic RD
 | N/35 / 3
 | 2:33:11.2 | 2:33:11.2 | 0:13:31.10:00:18.3
 |  
| 6. | 75 | Prokop Ženíšek / Petr DubielHonda Civic VTi
 | N/26 / 3
 | 2:33:22.7 | 2:33:22.7 | 0:13:42.60:00:11.5
 |  
| 7. | 43 | Patrik Hlach / František PoláčekHonda Civic
 | N/27 / 4
 | 2:33:47.7 | 2:33:47.7 | 0:14:07.60:00:25.0
 |  
| 8. | 36 | Jan Vaňáč / Miloslav TalaváňaPeugeot 206 RC
 | N/38 / 4
 | 2:41:11.0 | 2:41:11.0 | 0:21:30.90:07:23.3
 |  
| 9. | 79 | Miluše Davidová / Renáta SoukupováVW Polo 1.4 16V
 | N/19 / 1
 | 3:34:55.4 | 3:34:55.4 | 1:15:15.30:53:44.4
 |      
 
 |