Předposlední dějství premiérového ročníku seriálu Matador Cupu vypsaného 
pro produkční vozy obouvající závodní pneumatiky Matador při vybraných 
automobilových soutěží v rámci Mistrovství České republiky ve sprintrally se 
odehrálo ve východních Čechách. Ani tentokrát nebyla nouze o zajímavé momenty a 
o konečném pořadí seriálu se rozhodne až v závěrečné soutěži na Vsetínsku první 
listopadovou sobotu.
 
Do Labská Trotina Rally Hradec Králové odstartovalo šest posádek 
přihlášených do Matador Cupu. Soutěž byla odstartována v pátek odpoledne na 
Žambereckém náměstí, odkud se posádky přemístily na zahajovací prolog do Hradce 
Králové. Na Všesportovním stadionu předváděli soutěžící již za tmy své umění za 
velkého diváckého zájmu. S nástrahami tratě  si nejlépe ze všech 
přihlášených poradila posádka Jiří Volf a Petr Novák. 
 
Tato posádka vyrazila na rychlostní zkoušky s poslední evolucí 
produkčního vozu Mitsubishi a Jiří Volf pochopitelně patřil mezi nejvážnější 
kandidáty na vítězství v tomto klání Matador Cupu. 
 
V sobotu ráno všechny posádky velmi zvažovaly, do jakých pneumatik obout svůj soutěžní vůz. 
Ačkoliv předpověď zaručovala krásný slunný den, chladné ráno s mlhami volbu 
pneumatik velmi komplikovalo. Dalo se předpokládat, že na mnoha úsecích 
rychlostních zkoušek bude po ranní mlze mokro a kluzko. Nakonec všechny posádky 
zvolily pneumatiky Matador SM-20 určené pro suchý asfalt a jednotlivé volby se 
lišily pouze v tvrdosti směsi. 
 
Do první sobotní rychlostní zkoušky odstartovala nejlépe posádka Vladimír 
Barvík-Petra Mynářová, která úvodní rychlostní test vyhrála i v celkovém 
hodnocení. Tato posádka absolvovala Labskou Trotina Rally Hradec Králové s vozem 
Mitsubishi Lancer Evo 8 zapůjčeným od Václava Arazima. Velmi milým překvapením 
byly vyrovnané výkony posádky Jaroslav Orsák-Roman Pešek. Jaroslav Orsák 
vybojoval v podhůří Orlických hor body za velmi pěkné druhé místo v Matador 
Cupu. Jan Jelínek a Miroslav Kotěna do soutěže nastoupili s Mitsubishi Evo 7 po 
Miroslavu Jandíkovi a na trati zajížděli kvalitní časy, které jim nakonec 
přinesli třetí pozici v Matador Cupu. Škoda defektu v poslední rychlostní 
zkoušce, neboť nakonec výsledný čas nestačil na Pantálka. 
 
Vítězem Matador Cupu při Labské Trotina Rally Hradec Králové se 
stala posádka Vladimír Barvík s Petrou Mynářovou. Toto vítězství velmi výrazně 
přiblížilo Vladimíra Barvíka k celkovému vítězství v seriálu Matador Cup 2006. 
Bohužel Vladimíru Barvíkovi soutěž usnadnily problémy posádky Jiří Volf-Petr 
Novák a velmi očekávaný souboj byl nakonec rozhodnut příliš brzy. 
 
Jiří Volf ve třetí rychlostní zkoušce chyboval a dostal se mimo trať. 
Posádka pokračovala v soutěži, ale stisknutá hadice intercooleru způsobila, že 
motor Lanceru velmi výrazně ztratil výkon. Časová ztráta čtyř minut ve třetí a 
čtvrté rychlostní zkoušce znamenala definitivní konec nadějí Jiřího Volfa na 
odpovídající výsledek.
 
Labská Trotina Rally Hradec Králové důkladně prověřila nejen 
posádky, ale i pneumatiky Matador, které v konkurenčním boji obstáli opět na 
výbornou. Důkazem je umístění čtyř posádek Matador Cupu mezi prvními osmi v 
absolutním pořadí Labské Rally.
 
O celkovém umístění v seriálu Matador Cup 2006 se rozhodne 4.listopadu ve 
Vsetíně při Würth Rally Vsetín.
 
Celkové 
umístění jezdců Matador Cupu v jednotlivých RZ mezi produkčními vozy 
 
|   | RZ 1 | RZ 2 | RZ 3 | RZ 4 | RZ 5 | RZ 6 | RZ 7 | Celkové 
pořadí | 
| Barvík | 4 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 | 1 | 
| Orsák | 6 | 3 | 2 | 7 | 6 | 5 | 2 | 3 | 
| Jelínek | 10 | 6 | 7 | 4 | 4 | 4 | 7 | 5 | 
| Červenka | 9 | 13 | 4 | 3 | 10 | 8 | 4 | 6 | 
| Dohnal | 15 | 14 | 13 | 13 | 14 | 13 | 12 | 11 | 
| Volf | 1 | 2 | 15 | 14 | 1 | 2 | 1 | 12 | 
 
 
 
Průběžné 
pořadí v Matador Cupu:
1. 
Vladimír Barvík          
75
2. 
Jan Jelínek               
63
3. 
Pavel Dohnal            
61
4. 
Lumír Firla               
41
5. 
Jiří Volf                   
36
6. 
Pavel Červenka        
35
7. 
Jaroslav Orsák          
22 
8. 
Jaromír Tomaštík       
16
 
PR