www.car.cz

AGROTEC IVECO rally zahájí páteční noční sekce
     27.2.2007 23:15 - Pavel Jelínek

3. AGROTEC IVECO rally 2007 se pojede ve dnech 20. a 21. dubna 2007 jako dvoudenní soutěž v rámci nově vypsaného šampionátu mistrovství republiky. Bude se jednat o druhý díl MČR v rally, které zahájí v úvodu dubna Valašská rallye. V Hustopečích se odstartuje v pátek noční sekcí, jejíž erzety dnes představujeme.

RZ 1

Úvodní zkouška je dlouhá 8,70 km, jede se pouze v pátek jako noční se světly a vede výhradně po zpevněném povrchu. Z její celkové délky bylo v loňském roce 1,17 km součástí RZ 2,5 a to protisměrně.

Výškový profil je nenáročný, do km 4,01 se jede téměř po rovině, následuje stoupání na km 4,90, klesání na km 5,18, stoupání na km 5,56 a klesání až do cíle.

Průjezd RZ 1: pátek 20.dubna 2007 od 21:40 hod.

Popis:

Start je na úzkém asfaltu, následuje přes horizont nájezd do technická pasáže okolo rybníka a nájezd na úsek s rychlejšími protahováky kolem potoka. Na km 2,91 se vjíždí do technické pasáže v areálu bývalého ZD, po jehož opuštění následuje obec. Zde mezi km 3,82 až 4,01 budou posádky přes rychlou pravou dobržďovat do levé na úzký mostek, za ním opět vlevo na hlavní a po 110 metrech je v široké pravé první retardér (vše je prostor diváckého místa A). Následuje stoupání v obci a po jejím opuštění několik náročných serpentin.

Po překonání vrcholu a dalších zatáčkách v klesání na km 5,18 trať odbočuje v levé zatáčce ostře vpravo na úzko do sadů (divácké místo B). Následuje rychlejší stoupání po úzké obslužné komunikaci, na vrcholu, pak odbočení vlevo na úzké uskákané klesání. Rychlý úsek je zakončen retardérem v levé zatáčce. Poté posádky opustí sad a bránou ( km 6,84 ) vyjedou na úsek kolem rybníka, kde je série technických úzkých zatáček na asfaltu přímo na jeho břehu (cca 250 m) ve výši  2 m nad vodou (na bezpečí případně koupajících se posádek budou dohlížet žabí muži a záchranáři). Po vyjetí z tohoto úseku na km 7,44 se k cíli posádky dostanou několika rychlými zatáčkami. Cíl je na začátku obce.

RZ 2, 4, 7

Tato zkouška se jede po oba dny, v pátek večer jako RZ 2 se světly a v sobotu jako RZ 4 a 7. Opět je vedena výhradně po zpevněném povrchu. Z její celkové délky 10,60 km bylo vloni 8,34 km protisměrně součástí RZ 1 a 4.

Výškový profil je již rozmanitější, než RZ 1. Po krátkém stoupání do km 0,34 trať klesá do km 1,78, stoupá na nejvyšší bod (km 3,70), prudce klesá ke km 5,05 (nejnižší bod), opět stoupá na km 7,90 (výškově o málo nižší než km 3,70), klesá na km 9,00 (téměř na úrovni km 5,05) a stoupá na další vrchol (km 10,30) a mírně klesá do cíle.

Průjezdy: pátek 20. dubna 2007 od 21:57 hod.

sobota 21.dubna 2007 od 10:04 hod a od 12:42 hod.

Popis:

Start je na úzkém asfaltu ve stoupání. Po projetí několika pravoúhlými zatáčkami se přes „nekonečný“ horizont posádky dostanou do pravého vracáku na km 1,00 (zde by měla být umístěna kamera, ze které bude přenášen obraz na velkoplošnou obrazovku v diváckém místě C). Technickým klesáním pokračuje trať zpět do obce až do výjezdu na širokou hlavní silnici. V této levé zatáčce (km 1,78) se nachází divácké místo C, přístupné pěšky z centra obce). Po 130 metrech posádky odbočí vpravo na účelové zemědělské komunikace. Za místem odbočení by měl být měřen mezičas, který bude součástí velkoplošné obrazovky. Po odbočení vystoupají posádky na vrchol kopce, po němž vede komunikace s kombinací rychlých i technických zatáček.

Těsně u nejvyššího místa RZ je první retardér a po něm následuje klesání, rychlé odbočení vpravo dolů přes hranu a další klesání dlouhou pravou zatáčkou k obci. Po náročném dobrždění odbočuje trať ostře vlevo do kopce k vinohradům, následuje technická pasáž a další klesání ke křižovatce na km 5,50 (divácké místo D) kde se odbočuje vlevo. Další část trati mírně stoupá přes několik zatáček na km 6,21, kde po odbočení vlevo následuje další stoupání s jedním retardérem opět až na vrchol kopce (km 7,61). Přes odbočení vlevo na km 7,90 pokračuje trať další kombinací rychlých i pomalých zatáček a klesání a prudkého stoupání k cíli, který se nachází na začátku dlouhých přímých úseků.

Zbývající RZ, které se pojedou v sobotu 21. dubna, představíme v příští tiskové zprávě příští týden. Celá připravovaná trať má po menším prodloužení délku 273,78 km, z toho je 125,31 km RZ.

na celkem deseti úsecích. Trať se oproti loňsku změnila přibližně ze 70%.

Tisková zpráva  III. AGROTEC IVECO RALLY 2007 č. 3

7. - 8. 9.          Rally Vyškov

12.-13. 10.      Rally Vsetín

Fotogalerie:   Testování před Labskou rallye, Ivo Nesrovnal

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose