www.car.cz
 

Citroën C2 Challenge - šance pro mladé piloty
     tisková zpráva


Citroën Sport na mezinárodní úrovni vyhledává budoucí šampióny a snaží se dovést je až na samý vrchol pyramidy.

Prioritou společnosti Citroën je poskytnout mladým pilotům vhodné podmínky pro rozvoj jejich talentu a umožnit jim prokázat své schopnosti v automobilových soutěžích. Soutěže „na ostří nože“ při respektování stanovených pravidel a za stejných výchozích podmínek jsou tou nejlepší zkouškou ohněm

Sportovní verze C2 Challenge skvěle zapadá do této filosofie. Umožňuje všem mladým pilotům vyzkoušet si své předpoklady a závodnické umění na asfaltu i šotolině za volantem soutěžního vozu.
Nezapomíná se ani rallycross. Citroën C2 Challenge „Rallycross“ se od verze pro rally liší pouze systémem odpružení (pružiny a tlumiče jsou adaptovány na specifika rallycrossu) a bezpečnostní výbavou s povinnou výztuhou dveří.

Vůz Citroën C2 Challenge, který představuje jeden z nejlepších poměrů mezi kvalitou, výkonem a cenou na trhu, bude k dispozici od dubna 2004. Kit na přestavbu bude obsahovat všechny potřebné díly a výbavu tak, aby zákazník získal vůz „připravený k soutěži“ na asfaltu i na šotolině.


TECHNICKÉ PARAMETRY

Motor

Typ: zážehový motor vyvinutý ze sériového motoru 1.6i 16V (TU5JP4)

Umístění: vpředu napříč
Počet válců: 4 v řadě
Ventilové uspořádání: 16 ventilů
Zdvihový objem (cm3): 1 587
Vrtání x zdvih (mm): 78,5 x 82
Maximální výkon (k při ot/min): 155 / 7 000
Maximální točivý moment (Nm při ot/min): 175 / 5 500
Maximální otáčky (1/min): 7 200
Poměrný výkon (k/l): 98

Rozvody

2 vačkové hřídele v hlavě válců poháněné ozubeným řemenem. Upravený profil vaček, mechanická zdvihátka.

Plnění motoru

Vícebodové vstřikování Magneti-Marelli Jednoduchá škrticí klapka o průměru 52 mm

Převody

Pohon: přední náprava, zesílené hnací hřídele Převodovka: pětistupňová, samosvorný diferenciál typu ZF

Spojka: tlačný mechanismus, lamela karbometalická o průměru 200 mm

Brzdy

Vpředu:

šotolina - chlazené kotouče o průměru 265 mm a tlouštce 22 mm, 1 pístové brzdiče

asfalt - chlazené kotouče o průměru 302 mm a tlouštce 26 mm, 4 pístové brzdiče

Vzadu:

kotouče o průměru 247 mm a tlouštce 9 mm, 1 pístové brzdiče; seřizovatelný omezovač brzdného účinku

Ruční brzda s hydraulickým ovládáním

Podvozek

Vpředu: zavěšení kol systémem pseudo McPherson se spodními trojúhelníkovými rameny, specifická uložení, specifické uchycení náboje kola Vzadu: náprava provedení H, specifické uložení

Tlumiče o průměru 50 mm vpředu, s oddělenou náplní vzadu.

Řízení


Hřebenové elektrické speciální

Kola a pneumatiky

Asfalt:
Ráfky 6,50 x 16
Pneumatiky Michelin 17/60/16
Šotolina:
Ráfky 5,50 x 15
Pneumatiky Michelin 14/62/15

Hmotnosti

950 kg
Rozložení vpředu/vzadu (%): 64 / 36

Karosérie

Vyztužený skelet s ochranným rámem
Ochranný kryt motoru

Rozměry

Délka: 3 660 mm
Šířka: 1 660 mm
Rozvor: 2 314 mm
Rozchod vpředu: 1 460 mm
Rozchod vzadu: 1 434 mm

tisk info
Více zde:


 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose