www.car.cz
 

Nová tvář modelu C4 pro Latinskou Ameriku
     22.4.2007 09:34 - tisková zpráva


Citroën obohacuje řadu svých vozů pro Latinskou Ameriku

Posílen obchodním úspěchem řady C4, jíž se na celém světě od uvedení na trh na konci roku 2004 prodalo přes 530 000 vozů, Citroën pokračuje v rozšiřování  své řady v několika zemích Latinské Ameriky modelem C4 Sedan. Tento moderní a současně klasický sedan se vyznačuje charakteristikami a inovacemi, které se staly základem úspěchu řady  C4.

Tento model dokonale splňuje požadavky zákazníků z různých latinskoamerických trhů zejména díky prodlouženým tvarům karosérie sedanu. Model C4 Sedan představený           19. dubna 2007 při příležitosti sjetí prvního vozu z výrobní linky se vyrábí v argentinském  Palomar nedaleko Buenos Aires.

Tato třetí verze řady C4 se rovněž vyrábí a prodává v Číně pod označením  C-Triomphe.     Od června 2006 se na tomto trhu prodalo přes  30 000 kusů.

Model C4 Sedan, který bude v červenci uveden  na trh v Argentině, posílí šance  Citroënu v této zemi, kde se prodej značky v roce 2006 ve srovnání s předchozím rokem zvýšil           o 30 %, což odpovídá více než 15 000 prodaných vozidel a podílu na trhu ve výši 3,6 %.

 


C4 Sedan, spojení elegance, pohodlí a technologie


Toto vozidlo s nezaměnitelným stylem poskytuje vynikající komfort a zároveň nabízí inovace, jízdní vlastnosti a bezpečnostní prvky typické pro řadu C4.


Vůz atraktivního a zároveň klasického designu

Díky prostornosti své karosérie a svým rozměrům (délka: 4,77 m, šířka: 1,77 m, výška: 1,51 m) se  C4 Sedan řadí mezi velké cestovní vozy s výraznou osobností a pozornost si získává dojmem elegance a exkluzívnosti.
Se svými chromovanými stylizovanými šípy a reflektory ve tvaru bumerangu zachovává tento model styl značky, zároveň je však C4 Sedan vizuálně pozoruhodně vyvážený prostřednictvím prvků jako je prodloužená silueta, zvýrazněné podběhy kol, horní linie karosérie a impozantní zadní přesah.


Komfort a uživatelské vlastnosti na nejvyšší úrovni

Kabina vozu se na první pohled odlišuje prostorem, který může být využit osádkou. Díky rozvoru prodlouženému na  2,71 m poskytuje C4 Sedan mimořádné pohodlí i významné zvětšení místa pro nohy na zadních sedadlech, čímž vůz výrazně posouvá laťku ve svém segmentu.

Vůz zároveň nabízí pozoruhodně rozměrný zavazadlový prostor o objemu  513 litrů (norma VDA) a praktičnost umocněnou sklopným zadním sedadlem děleným v poměru 2/3-1/3 a četnými odkládacími prostory rozmístěnými po celém interiéru vozu.


Vůz zaměřený na pohodlí a spokojenost

Mezi výrazné prvky ergonomického místa řidiče patří volant s pevným středem, na němž jsou rozmístěny ovládací prvky. Mezi ně patří hlavní ovladače  regulace  pohodlí interiéru i pomocné prvky řízení umístěné řidiči na dosah ruky. Toto rozmístění zajišťuje ergonomii a jednoduchost používání ovládacích prvků a umocňuje zároveň pohodu řízení a bezpečnost. C4 Sedan nabízí i další výbavu, která je na jihoamerickém trhu novinkou či vzácností: tempomat a omezovač rychlosti jsou součástí sériové výbavy celé modelové řady, nechybí ani oblíbený osvěžovač vzduchu dokonale integrovaný do designu palubní desky.


Jízdní vlastnosti orientované na bezpečnost a potěšení z jízdy

Tento vůz je vybaven podvozkem řady C4, který je uznáván jako standard potěšení z jízdy a bezpečnosti.
Součástí sériové výbavy celé řady jsou navíc systém ABS, elektronický rozdělovač brzdného účinku a elektronický brzdový asistent nebo samočinná aktivace výstražných světel při  prudkém bzždění. Systém ESP je nabízen za příplatek u některých verzí a motorů.


Optimalizovaná bezpečnost cestujících

Model C4 Sedan konstruovaný na platformě řady C4 disponuje stejnými výztuhami a je sériově vybaven čelním airbagem řidiče (s optimalizovaným tvarem díky volantu s ovládacími prvky na pevném středu) a spolujezdce. Součástí výbavy jsou rovněž boční  airbagy řidiče a spolujezdce a průběžné hlavové  airbagy cestujících na předních a zadních sedadlech.


Dynamičnost díky velkému výběru motorů

Od uvedení na trh je model C4 Sedan k dispozici se dvěma benzinovými agregáty podle trhu a verze: 1.6i 16V 110k a 2.0i 16V 143k, které budou v Brazílii nabízeny ve verzi Flex Fuel v souladu s výraznou angažovaností značky Citroën v ochraně životního prostředí. Právě tak budou k dispozici dva motory dieselové HDi:  1.6 HDi 110k FAP a 2.0 HDi 110k.

 

Citroën na společném jihoamerickém trhu Mercosur: výrazný nárůst výsledků


Citroën se na hlavních trzích Jižní Ameriky těší významnému nárůstu výsledků.

V Brazílii Citroën prodal v roce 2006 35 000 vozů a podílel se 30 % na celkovém růstu trhu (+ 12,5 %). Pronikání značky vzrostlo z 1,7 % v roce  2005 na 1,9 % v roce  2006 především díky modelu C3 nabízenému s motorem  1.4 Flex Fuel a modelu  Xsara Picasso, který zaujal vedoucí postavení v segmentu jednoprostorových vozů s prodejem 10 000 vozů v roce 2006. V prvním čtvrtletí roku 2007 na trhu VP + VUL značka zaznamenala přes  8 600 prodaných vozů, což představuje podíl na trhu ve výši 1,83 %.

V Argentině Citroën prodal v roce 2006 15 000 vozů, což představuje  30 % z celkového růstu trhu  (+ 16,6 %). Značka tak docílila zvýšení pronikání z 3,2 %  v roce 2005 na  3,6 % v roce 2006.
Od ledna roku 2007 Citroën registruje nárůst na trhu OV + UV o 26 % oproti prvnímu čtvrtletí roku  2006, kdy byl nárůst 19 %.  Podíl značky bylo v prvních třech měsících roku 2007  3,8 % ve srovnání s 3,6 % za stejné období roku  2006.

 

Citroën v Argentině: upevňování pozic na trhu


Úspěch, který značka  Citroën zaznamenává v Argentině, vychází ze strategie tvořené dvěma základními směry orientace: rozšiřování produktové řady a trvalý rozvoj koncesionářské sítě. Tento růst mimoto odpovídá politice kvality služeb, která staví do centra zájmu zákazníka a která je značkou uplatňována již řadu let.

Rozšiřování produktové řady

Citroën nabízí stále bohatší a úplnější řadu vozů. Ta je tvořena vozy vyráběnými přímo v zóně  Mercosur. Jde o vozy C3, Xsara Picasso, Berlingo, Jumper. Právě tak do této řady  patří i vozy dovážené, ať již jde o  C4 Coupé VTS, C5 nebo C6.

Výroba a prodej modelu C4 Sedan v Argentině je pro  Citroën zvláště výhodné, protože konsoliduje přítomnost značky na trhu a doplňuje její nabídku o horní segment řady, čímž značce umožňuje získávat ještě významnější  klientelu.

Trvalý rozvoj sítě koncesionářů

Síť koncesionářů značky  zaznamenala výrazný nárůst z  51 kontaktních míst v roce  2005 na  68 v roce  2006. Aby byli argentinští zákazníci co nejspokojenější  a abychom se jim  co nejvíce přiblížili, je na rok 2007 počítáno s rozšířením počtu prodejních míst na 80 po celém území.

Soustava těchto prodejních míst poskytuje kompletní nabídku služeb: od prodeje nových i ojetých vozů až po servis, údržbu a opravy, prodej originálních náhradních dílů, prodej příslušenství a služby značky v oblasti úspor a financování.

Navíc jsou u obchodních zástupců pravidelně pořádána školení prodejního personálu, dílenských i odborných techniků, protože záměrem značky je neustálé zvyšování kvality nabídky služeb a co nejdokonalejší uspokojování potřeb zákazníka.

Pro více informací:
Simona Klavrzová
PR manager


 
 
Fotogalerie:   Závody do vrchu - Triola Cup v Bílině, foto Miloš Jenčík

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose