www.car.cz
 

Flexibilita pro město: Opel Agila nové generace
     14.5.2007 06:04 - tisková zpráva


• Nový mikrovan kombinuje extrémní přizpůsobivost se stylovým designem


Životní styl dnešních moderních lidí, zejména aktivních žen, vyznává jeden základní fenomén: Přizpůsobivost! Práce, fitnes, nákupy, schůzka s přáteli, výpravy do přírody – to vše jde samozřejmě mnohem lépe s podporou automobilu. Především takového automobilu, který je stejně flexibilní, jako jeho majitel! A přesně touto filozofií se řídili konstruktéři automobilky Opel při vývoji modelu Agila nové generace.

Výsledkem jejich snažení je stylový městský mikrovan, který je díky svým kompaktním rozměrům skvěle ovladatelný i v hustém provozu a snadno se vmáčkne do každé mezery při parkování, přičemž jeho prostorný interiér se postará i o pořádnou hromadu sportovní i další výbavy, přičemž nabízí dost místa a pohodlí pro rodinu i přátele.

I při délce pouhých 3,74 m dokáže nová Agila nabídnout pohodlné cestování pětici pasažérů, kteří mají díky čtyřem dveří velmi snadný přístup ke všem sedadlům. K přednostem nové Agily patří také kvalitní materiály ve svěže stylizovaném a barevně sladěném interiéru, spousta úložných prostorů a dostatek místa nad hlavami všech pasažérů. Požitek z řízení zvyšují i takové detaily, jako je např. separátní otáčkoměr na přístrojové desce, vysoko uložená řadicí páka nebo tlačítka ovládání autorádia přímo na volantu.

Poněkud výše uložená sedadla usnadňují nastupování i vystupování a zaručují dobrý výhled i v hustém městském provozu. Opěradla zadních sedadel lze sklopit jediným pohybem, takže se v zádi vozu vytvoří zcela rovná ložná plocha, díky které lze ve voze převážet skutečně mimořádně objemné předměty. Rozměrné dveře v zádi poskytují dobrý přístup do prostoru pro zavazadla, který může mít objem až 1100 litrů, což je nejvíce v celém segmentu. Do standardní bezpečnostní výbavy nové Agily patří mj. čtyři airbagy, na přání se dodává elektronický stabilizační systém ESP (Electronic Stability Program) a průběžné hlavové airbagy.

K pohonu nové Agily slouží jeden turbodiesel „common-rail“ a dva nové vitální zážehové motory, jejichž výkonová škála vrcholí na hodnotě 86 k. Alternativou ke standardní manuální převodovce je automatická převodovka, což v této třídě není obvyklý prvek.

Opel Agila druhé generace si svoji premiéru odbude na Mezinárodním autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem (13. až 23. září 2007), u dealerů Opel se pak první vozy objeví  na jaře roku 2008.


Řekli o nové Agile
Hans Demant, ředitel automobilky Opel:
„Nová Agila je obdivuhodná v každé situaci: Má skvělý podvozek a vitální motory, takže je radost ji řídit. A zároveň má nízkou spotřebu i emise CO2.“

Belinda Müller, designerka: 
„Kdo říká, že městský mikrovan nemůže být atraktivní?! Agila si přiváží pestré barvy, stylový design karoserie a svěží interiér se spoustou místa nad hlavami.“

Sara Nicholson, marketingová manažerka:
„Agila, nejmenší člen modelové rodiny značky Opel, přináší spoustu radosti a versatility nejenom řidičkám z velkých měst.“


Charakteristické rysy nové Agily:
•  Design: Moderní pětidveřový mikrovan se splývajícími liniemi, dramatickou střešní křivkou a typicky přátelskou „tváří“ modelů Opel. Kompaktní rozměry: délka/šířka/výška: 3,74/1,68/1,59 m.

•  Interiér: Přizpůsobivý pětimístný model, výše položená sedadla zlepšují výhled, vysoko do středové konzole vsazená řadicí páka, velké kruhové přístroje, samostatný otáčkoměr, svěží barvy čalounění (včetně oranžového a modrého), výškově nastavitelný volant s dálkovým ovládáním autorádia, výškově nastavitelná přední sedadla, spousta odkládacích schránek, zadní sedadlo dělené v poměru 60:40, Plochá podlaha zavazadlového prostoru s dodatečným místem pod podlahou.

•  Podvozek: Nově vyvinutý podvozek umožňující agilní dynamickou jízdu. Přední závěsy uchycené k pomocnému rámu, polonezávislé zavěšení zadních kol, kola rozměru až 15“.

•  Motory: Dva nové vitální zážehové motory (1.0/65 k s pětistupňovou manuální převodovkou, 1.2/86 k s možností propojení s automatickou převodovkou), jeden turbodiesel „common-rail“ 1.3/75 k (190 Nm) – k dispozici částicový filtr DPF.

•  Bezpečnost: Čelní a boční airbagy, varovný signál nezapnutých pásů řidiče, možnost deaktivace airbagu u spolujezdce, k dispozici také hlavové airbagy a stabilizační systém ESP.

PR


 
 
Fotogalerie:   35.ročník Rallye Český Krumlov od Tomáše Holubář

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose