www.car.cz
 

Chevrolet Aveo se chystá vyjet i na tuzemský trh
     23.6.2008 08:58 - tisková zpráva


Nový a celkem levný Chevrolet Aveo vyjíždí na tuzemský trh

• Cena už od 217 900 Kč, resp. 227 900 Kč
• Výrazný exteriér, mimořádně kvalitní interiér
• Vyšší výkony, nižší spotřeba

Nabídku tuzemských prodejců automobilů Chevrolet obohacuje nový pětidveřový hatchback Chevrolet Aveo, v polovině června se objeví i jeho třídveřová verze. Oba nové hatchbacky tak podpoří už dobře známé a velmi populární čtyřdveřové sedany.

Cena nového třídveřového hatchbacku Chevrolet Aveo začíná už na částce 217 900 Kč, pětidveřový hatchback je o 10 000 Kč levnější, jeho cena tedy začíná na 227 900 Kč. Za tyto mimořádně přístupné ceny zákazníci dostanou moderní pětidveřové kompakty poháněné zážehovým motorem 1.2 16V o výkonu 84 k, v jejichž výbavě nechybí např. protiblokovací systém brzd ABS, airbag řidiče, centrální zamykání, zadní sedadlo dělené v poměru 60:40, elektricky ovládaná okna předních dveří, posilovač řízení, CD MP3 autorádio, kola 14“, tónovaná skla nebo výškově nastavitelný volant.

Historie modelu Aveo se začala psát – ještě pod názvem Kalos – v roce 2002. V roce 2006 dvojici hatchbacků doplnil sedan Aveo. Od roku 2002 se po celé Evropě prodalo více než 440 000 modelů řady Chevrolet Kalos/Aveo. Aveo má klíčovou roli v úspěšném tažení značky Chevrolet evropskými trhy: V roce 2007 dosáhl Chevrolet v Evropě nového prodejního rekordu – 457 200 prodaných vozů!

Nejvýraznějšími rysy nových hatchbacků Aveo jsou atraktivní exteriér, vysoce kvalitní interiér a hospodárné zážehové motory o objemu 1.2 l a 1.4 l, přičemž základní motor 1.2 16V je zcela nový. Stejně, jako všechny modely Chevrolet, také nové Aveo vyniká skvělým poměrem ceny vůči užitné hodnotě.

„Aveo je nejdůležitějším modelem v evropském portfoliu značky Chevrolet,“ říká Betty Moscato, marketingová ředitelka společnosti Chevrolet Europe. „Během roku 2007 jsme v Evropě prodali více než 111 000 modelů Kalos/Aveo. Nový, stylisticky ještě atraktivnější model, určitě dále posílí pozici řady Aveo.“

Nové Aveo oslovuje široké spektrum zákazníků – v zemích západní Evropy bude vyhledávaným vozem pro dvoučlenné rodiny, které ocení obratnost v hustém městském provozu. Na rychle sílících trzích zemí střední a východní Evropy hrají vozy jako Chevrolet Aveo často roli plnohodnotného rodinného vozu.

Nové Aveo samozřejmě reflektuje všechny zásadní rysy nového designerského jazyka automobilky Chevrolet, k jehož základním atributům patří mohutná maska chladiče rozdělená masivní příčkou v barvě karoserie do které je zasazeno výrazné logo automobilky Chevrolet. K dynamickým detailům patří dále velké, tvarované světlomety kryté čirým sklem a projektorová světla do mlhy začleněná do spodní části nárazníku. Kapota motoru rozvíjí křivky masky chladiče. Prolis v kapotě motoru plynule navazuje na A-sloupky karoserie, což dále podporuje sportovní image vozu.

Bočnímu designu vozu dominují dynamické křivky, charakteristická je také výrazně klínovitá silueta. Pro záď vozu je charakteristický masivní nárazník a originální koncová světla s nepřehlédnutelnými kruhovými sekcemi.

Interiér nového modelu Aveo je velmi moderně řešený. Přístrojová deska je jasně rozčleněna třemi kruhovými přístroji s chromovanými obroučkami, chromované olemování mají také čtyři kruhové výdechy ventilace. Pro interiér nového modelu Chevrolet Aveo je příznačné krytí palubní desky a horní části dveřních výplní měkkým, na dotyk velmi příjemným materiálem – také tímto rysem se nové Aveo řadí na špičku nabídky svého segmentu.

Nové Aveo je v porovnání se svým předchůdcem o 4 cm delší:
Aveo HB
Délka (m) 3,92
Šířka (m) 1,68
Výška (m) 1,51
Rozvor (m) 2,48
Objem zav. prostoru (l) 220 – 980

Chevrolet Aveo vyjíždí se dvěma zážehovými motory: Zcela novým agregátem je zážehový čtyřválec o objemu 1,2 l a výkonu 84 k, druhou pohonnou jednotkou je optimalizovaný zážehový čtyřválec o objemu 1,4 l, který má nyní výkon 100 k. Tento motor může být na přání zákazníků propojený i s automatickou převodovkou. Nový základní motor 1,2 l má dvojici řetězem poháněných vačkových hřídelů v hlavě a systém přívěr v sacích kanálech, díky jimž se chlubí příkladnou hospodárností.

Oba motory jsou vitálnější než jejich předchůdci a přitom jsou hospodárnější – přesto, že nové pohonné jednotky mají zřetelně vyšší výkony, je spotřeba motoru 1.2 o 14 procent nižší a spotřeba motoru 1.4 je nižší asi o 10 procent nižší (podle metodiky MVEG) než v případě předchozích agregátů stejného objemu.

Kompletní ceníky jsou k dispozici na www.chevrolet.cz

 

PR


 
 
Fotogalerie:   WTCC 2008 v Brně, tréninky objektivem Pavla Procházky

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose