www.car.cz
 

Před finále na Hockenheimringu v čele Interserie Němec Conra
     11.10.2008 08:17 - Vladimír Rožánek


Německý pilot Thomas Conrad vede před posledním závodem AvD Interserii Sprint Challenge. Poslední letošní klání má na programu okruh Hockenheimring a první místo Conradovi už nemůže nikdo sebrat.

Letos se AvD Interserie představila na šesti závodních tratích. Po málo obsazeném Hungaroringu na úvod sezóny, následovaly další jízdy na okruzích Lausitzring, v Poznani, Hockenheimringu a v Mostě, kde Interserie předvedla velmi pěknou podívanou, do které přispěly i vozy z Austria F3 Cupu. Na Salzburgringu v Rakousku se odjel zatím poslední závod. Velmi rychlý okruh ale neumožňoval start vozů F3000, tedy té větší a méně obsazované divize.

V klasifikaci vozů F3000 si letos opět nejlépe počínal Rakušan Peter Milavec, který v minulosti držel i rekord okruhu v Mostě. Jeho starty patří k ozdobám tohoto velmi starého seriálu pro formulové a prototypové vozidla. Tam kde Milavec startoval, také zvítězil. Na Lausitzringu a v Salzburgu tuto možnost neměl, protože tyto silné stroje měly start zapovězený.

Jediné vítězství kromě Milavce letos ukořistil Švýcar Monbaron, a to když Milavec na Hockenheimu nejel. Proto mu patří stříbrná příčka. Bronzový věnec zřejmě převezme Rakušan Ransdlshofer, který dokončil jen jednu závodní jízdu na okruhu v Mostě, kde poprvé představil formuli Renault V6. Škoda, že do Interserie nemohou bodovat jezdci, kteří se nepřihlásí do celé sezóny. Potom by totiž měl důvod jásat i náš Dušan Nevěřil, který s Lolou Judd F3000 zvítězil dvakrát v Mostě a jednou na poznaňské trati.

V divizi 2 startují sice slabší vozy do 2000ccm3, ovšem jejich startovní rošt bývá nabitější. Své letošní počínání již může pomalu oslavovat Thomas Conrad z Německa, který startuje s formulí Renault 2,0ltr.. Ten si za své pravidelné starty a pódiová umístění titul v Interserii právem zaslouží. Celkem osm vítězství nasbíral a u nás při FIA Truck Prix dominoval také. Druhý zatím zůstává Thomas Keller s upravenou formulí Renault, která disponuje trochu vyšším výkonem.

Pomyslný bronz zatím tkvý v moci Helmuta Rokitty z Německa, ovšem ani Polák Kochanski, Maďar Ratkai, či Němec Bertsch nejsou bez šance na pódiové umístění. Dvanáct bodů zatím získal nás David Palmi a ve formulové lize mu patří dvanáctá příčka. Posledním bodovaným jezdcem se zatím stal Němec Erichson, který nasbíral celkem 4 body.

Legenda Manfred Kuhn z Německa si se svým obstarožním Reynardem 893 body nevyjezdil.

Pořadí AvD Interserie před Hockenheimem:
Divize pro F3000:
P.Milavec (A) – formule Renault V6 – 60 bodů
J.C.Monbaron (CH) – Reynard F3000 Judd – 20
P.Ransdlhofer (A) – formule Renault V6 – 8

Divize pro formule do 2000ccm3:
T.Conrad (D) – formule Renault 2,0 – 104
T.Keller (D) - formule Renault 2,0 - 46
H.Rokitta (D) - formule Renault 2,0 – 35
M.Kochanski (PL) – Dallara 395 Mugen Honda – 30
F.Ratkai (HU) – Coloni F3 Nissan – 29
T.Bertsch (D) – formule Renault 2,0 -29
…..
D.Palmi (CZ) - formule Renault 2,0 – 12

Vláďa Rožánek
AvD Interserie Sprint 2008


 
 
Fotogalerie:   Podzimní cena Brna 2008 objektivem Jirky Mlse

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose