www.car.cz
 

Značka Škoda ve Francii při TOUR 2004 bodovala
     tisková zpráva


Věhlasná Tour de France skončila a celý svět nyní oslavuje vítěze. Své vítězství si ze země galského kohouta přivezla také Škoda.
Letošní 91. ročník Tour de France byl plný přelomových událostí. Do historie závodu se zapsalo především rekordní šesté vítězství Lance Armstronga. Francouz Richard Virenque zase jako první závodník dokázal sedmkrát za sebou vyhrát puntíkovaný trikot pro nejlepšího vrchaře. A poprvé se zde jako oficiální partner představila firma Škoda.
 
Do Francie putovalo 235 vozů Superb, Octavia i Fabia aby sloužily jako doprovodné vozy vedení soutěže, partnerům a sponzorům, novinářům, a také jako servisní vozy pro závodní týmy. Nová Octavia se navíc účastnila před startem každé etapy více než hodinové šou pro diváky, tzv. Publicity Caravan. V nekonečném průvodu alegorických vozů se vezla na speciálně upraveném vozidle, doprovázena několika svými sestřičkami, červenými Fabiemi Combi a RS, a 20 kilometrů dlouhým hadem vozidel ostatních sponzorů.
 
Zajímavý pohled se naskytl také po odjezdu karavany, kdy se na trať etapy vydala vozidla s novináři a hosty. Představte si například takové klasické historické městečko v předhůří Pyrenejí. Úzké uličky s prastarými domy a snad před každým z nich zaparkováno několik luxusních limuzín Škoda Superb.
 
Profesionální řidiči v bílých košilích s logem Škoda rozmlouvají s obyvateli města, kteří mnohdy vidí auta značky Škoda na vlastní oči poprvé a se zájmem se na ně vyptávají. Zkouším se také ptát několika řidičů na jejich pocity z řízení a dostává se mi kladných a uchu škodováka lahodících odpovědí. Obvzláště ti řidiči, kteří neslouží na Tour de France poprvé, a mají tedy zkušenosti také s vozy předchozích partnerů, oceňují obrovský prostor a vynikající jízdní vlastnosti Superbu.
 
Být řidičem „Staré dámy“ (oficiální přezdívka Tour de France) totiž není procházka růžovým sadem. Stovky denně najetých kilometrů po městských dlažbách, přehuštěných dálnicích i klikatých horských silničkách, navíc za každého počasí, to vše dokonale prověří výdrž řidiče i celého auta. Spokojení však byli také ti, kteří se vezli. Komfort a prostor na zadních sedadlech klimatizovaných vozů umožnil cestujícím cítit se na konci náročného dne téměř stejně svěže jako na jeho začátku.
 
Samozřejmě, vyskytly se i drobné problémy, způsobené nechtěnými kolizemi. Vždy však byl po ruce tým profesionálních mechaniků firmy Škoda, který operativně a mnohdy v improvizovaných podmínkách dokázal v rekordně krátké době uvést poškozený vůz do stoprocentního stavu. A to bylo další malé vítězství značky Škoda na Tour de France.
 
Zvýšit povědomí o značce se tedy podařilo. Mnozí ze zástupců ostatních sponzorů závodu projevili ihned zájem o objednání vozů a také u veřejnosti si značka udělala dobré jméno. Celá Francie totiž jakoby ten téměř měsíc žila jen slavným cyklistickým závodem. A kvalita, spolehlivost a jistá dávka šarmu a elegance našich vozů skvěle zapadla do koloritu závodu i okouzlující francouzské krajiny.
 
Na přesná čísla týkající se zvýšeného zájmu o vozy Škoda ve Francii a zemích jižní Evropy je sice ještě brzy, zvýšení tržního podílu značky za měsíc červenec z 0,5 na 0,7 procenta by však mohlo být první vlaštovkou. Patrný je již nyní také nárůst objednávek, které budou vyřízeny během září.
 
tisk info

 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose