www.car.cz
 

Martin Macík opět výborně ! Ivan Jakeš rovněž překvapil !!
     8.1.2010 12:10 - tisková zpráva


Iquique (Chile) 7.1.2010

Další těžký den čekal na jezdce v dnešní etapě do města Iquique v severní části Chile. Bohužel doprovázen spoustou zraněných a vyřazených posádek. Italský jezdec Luca Manca (29) měl na 10km těžkou nehodu, při které došlo ke zhmoždění mozku. Luca byl letecky okamžitě transportován do nemocnice v Santiagu, ale jeho stav je velmi kritický. Držíme mu všichni palce, aby to ustál. Naši borci jsou všichni v pořádku v bivaku.

Martina Plechatého jsem ráno odvezl na letiště v Antofagasta, odkud pak odletěl do Santiaga a odtud v 19,00hod. poletí přímo do Prahy, kde bude zítra8.1.2010 v 17,35hod. SEČ. Poté okamžitě do nemocnice v Motole, kde na něho čeká tým specialistů.

Ivan Jakeš dnes velmi dobře vedl svou KTM 690 a zcela překvapil jezdce z první desítky, kteří udělali řadu navigačních chyb. Ivan si naopak vede v navigaci velmi dobře a to mu dnes přineslo cenný posun v celkovém hodnocení do první desítky !!!! Stále jede takticky na jistotu, netrápí jej žádné technické problémy a psychicky je na tom velmi dobře.

David Pabiška dnes v etapě neměl také žádný technický problém a vedl si také takticky i navigačně velmi dobře, což jej posunulo vpřed. Jedna věc však stojí za zmínku a to je nepříliš dobře umístěný vzduchový filtr a jeho velikost, což způsobuje to, že jej David musí v rychlostní zkoušce měnit a to v okamžiku, když již výrazně pociťuje ztrátu výkonu svojí Yamaha 450.

Jinak jak sám říká, chytil po náročné etapě ve Fiambala druhý dech a je na tom fyzicky velmi dobře. S díky Zdeňkovi Fišerovi, který Davida na závody připravuje.
Dušan Randýsek si vedl až do samotného závěru velmi dobře, ale poté jej zklamalo benzínové čerpadlo a motorka v důležitých pasážích neměla výkon,
vzhledem k chybějícímu palivu, což několikrát vedlo k pádu a při jednom z nich si Dušan vytrhl elektroinstalaci k GPS a navigaci a musel dojet na nouzový stav sledujíce ostatními závodníky. Sám z toho byl velmi zklamán, ale není ještě ani půlka a takové věci se prostě na takto náročné rallye stávají. Mechanici mu stroj do rána připraví Dušana si vzal do ruky tým ,aby byla nálada zpět tam, kde má být.

Martin Macík opět představil jeden ze svých excelentních výkonů, za což je potřeba také vyzdvihnout bezchybnou navigaci Pepy Kaliny a Honzy Bervice. Dnes opět celou etapu bez defektu a nezastavila jej žádná jiná technická porucha. V bivaku jsme ovšem objevili poškozené ložisko kardanu a potrhané přední úchyty kabiny, které jsou stále svařovány a to vzdáleně s díky Láďovi Fajtlovi, od kterého máme zapůjčeno bezproblémovou CO2 svářečku (céóčko). Začíná nám také docházet brzdové obložení, takže vzhledem k předešlému, musí Martin trochu polevit, ještě nejsme ani v polovině.

Zítřejší nejdelší letošní rychlostní zkouška, 614km!!!, nás vrátí zpět do města Antofagasta, kde bude následovat den volna. Ne však celodenním lenošením, ale budeme moci udělat rozsáhlejší opravy a preventivní výměny větších celků, takže mechanici, kteří již 2 noc nespali, budou mít o náplň postaráno.

- Martin Pabiška

KM Racing

www.kmracing.cz


 
 
Fotogalerie:   Dakar 2010: KM Racing na startu a v úvodu, foto týmu Petr Lusk

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose