www.car.cz
 

Supersprint Challenge Hockenheim – double pro Pedrazzu
     Vladimír Rožánek


Na německém okruhu u Hockeinheimu GP, se jel další, již předposlední závod Supersprint Challenge, tedy společné závody formulí a prototypů. Z našich startovali pouze Dolák a Glogar. Martin Vondrák měl problémy s mazáním svého vozu PRC Alfa Romeo, takže musel závod oželet.
 
Od tréninkových jízd vládlo v Německu nepříjemné, chladné a deštivé počasí. Michal Dolák startoval na vypůjčeném voze PRC BMW, když jeho PRC se po nezaviněné havárii v Brně nedalo v tak krátké době opravit. Od německého závodníka Seibolda, bývalého šampióna SCC, si zapůjčil čistokrevný vůz CN - PRC BMW  s třílitrovým motorem. První tréninky s novým vozem a na neznámé trati znamenaly velkou neznámou. Navíc učení trati GP Německa znesnadňovalo deštivé počasí a ještě další vozy, které však v Supersprintu závody nejely.
V prvním závodě měl mostecký závodník smůlu. Musel odstoupit z absolutního desátého místa, kvůli zaseklému plynovému pedálu, šroub z jiného vozu tedy znamenal v prvním závodě 3 kola do cíle stop.
 
Emanuell Pedrazza PRC Ford 3,5l @ foto Vláďa R
 
Velmi jsme se divili pořadatelům, kteří na předposledním závodě změnili pravidla. Jezdci do druhého závodu museli startovat podle výsledků prvního závodu. Pro Michala tato skutečnost znamenala start z posledního místa na startu. I po této nepříjemnosti dojel nakonec Dolák druhý závod na celkovém šestém a ve své třídě pátém místě. Celkově je v divizi 1 stále na třetím místě a na Hockenheim chystá překvapení.
Dvojitým vítězstvím z Hockenheimu si zasloužil druhé místo v celkové klasifikaci Emanuell Pedrazza s PRC Ford DVR F1. Překvapivě startoval také Rainer Fink, který obsadil 4. a 2. místo v divizi 1. Ten však již do celkové klasifikace nemohl výrazněji promluvit. Arnold Wagner, který ještě v Brně startoval s Reynardem F3000, si na Hockenheimu vyjel se svou Osellou PA 20 BMW, se kterou dokonce chvílemi vedl první závod, nedělní však již vynechal.
Celkově zvítězil v divizi 1 letos Rakušan Payr s PRC BMW 3,2l, který však jezdí s francouzskou licencí. Ani druhé místo nemůže nikdo sebrat Pedrazzovi, zajímavá bude však bitva o místo třetí, kde se můžeme těšit na souboj Doláka, Sinclaira a Beisela. Ten bude startovat s lepší 3,5 litrovou technikou od Pedrazza Racing Cars. Zajímavý vůz přivezl také veterán Interserie Ruedi Jauslin, byl to vůz Prosport LM3000 Cosw., ovšem moc bodů si neodvezl, protože tento vůz startoval jako součást švýcarského prototypového mistrovství.
 
Wolfgang Payr PRC BMW 3,2l @ foto Vláďa R
 
Druhá divize, bez účasti našeho Vondráka, přinesla dvojité vítězství nepravidelnému účastníkovi Supersprintu – Metzgerovi z Německa s PRC Opel. Vondrák klesl na místo sedmé v divizi 2, ale ještě se může zapojit do souboje o čtvrté místo v D2, kde mu však do souboje zasáhne ještě dalších 5 jezdců. Titul již nemůže uniknout Švýcaru Strickerovi s PRC Opel.
 
Třetí divize Formule F3000, měla jasného favorita v Milavcovi s Lolou F3000 Ford Cosw.
Monbaron, ani Wagner se do souboje s ním v Německu nezapojili a Sabrina Hungebuhlerová, startující na Lole Audi Turbo F3000, skončila s hořícím motorem. Titul tedy zůstal Milavcovi.
 
Lubomír Glogar Eufra Opel F3 @ foto Vláďa R
 
Divizi 4, formel fahrzeuge light, opět opanoval nováček Rubig s formulí VW a za deště za jeho zády skončily i Milavec s F3000 a Payr s PRC BMW 3,2. Náš Glogar s Eufrou F3 zajel první závod na třetím místě a v druhém skončil sedmý. Celkově se s Baierlem a Kuhnem utká o druhé místo, titul už nemůže uniknout Thomasi Wolfertovi s formulí Konig.
 
Finále sezóny se pojede jako jedna jízda na malém okruhu Hockenheimu a boje o celkové umístění budou jistě zajímavé.
 
Celkové výsledky naleznete v jiném článku.
 
Vláďa Rožánek, www.car.cz

 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose