www.car.cz

Divácká místa sobotní Agrotec Rallye Show Modřice 2004
     Pavel Jelínek

V sobotu 20. listopadu zakončí automobilovou sezónu na Moravě volný podnik Agrotec Rallye Show Modřice 2004, který se letos jede počtvrté a který doznal značných změn.

To hlavní se bude dít na třech úsecích, kde je připraveno celkem sedm RZ. Přinášíme stručný popis  diváckých míst a zajímavých úseků trati, která je fandům rallye naprosto neznámá.

RZ 1 a 4 - Křepická (7,8 km)

Start je u Velkých Němčic a krátce po startu je skok na most přes dálnici, následuje ostrá pravá zatáčka a výjezd do mírného kopce mezi vinicemi. Na úseku je množství převážně mírných zatáček, ale i esíčko, či retardér. Těsně před cílem RZ nedaleko Křepic je po rychlém příjezdu ostrá pravá zatáčka .

RZ je přístupná od startu i cíle. Příjezd až ke zmíněnému retardéru č.1 - přístup od Hustopečí (tunel naproti odbočce do Starovic směrem od Hustopečí, pak doprava, doleva a stále nahoru, nakonec je asi 200 m nezpevněná cesta podél pole)

RZ 2, 5 a 7  Uherčická ( 8,22 km)

Start je u vinných sklípků v Uherčicích. Zajímavé je odbočení na cestu na horizontu nad Starovicemi a příjezd k retardéru č.3. Přístup za obcí Starovice směr Uherčice u firmy Medicofarma odbočit doleva na asfaltovou cestu v polích, následuje výjezd nahoru k retardéru č.3, po poli lze dojít až na výjezd o 250 m dříve.

Zajímavý je rovněž průjezd technickou pasáží v sadech. Přístup z obce Starovice - pokračovat na konci obce do kopce do sadů až do míst, kde se tato silnice protne s tratí RZ 2

Také na této RZ převažují mírné protahováky, prudká zatáčka po rychlém příjezdu se nachází několik set metrů před cílem. I ta je dobře přístupná: Na výjezdu z Hustopečí směr Šakvice je po pravé straně společnost ZVOS ( bývalé zemědělské družstvo Hustopeče), před jeho bránou je nutné odbočit doleva na strmou asfaltovou komunikaci, která po 500 metrech vyústí na trať RZ Uherčická. Dobře přístupná je rovněž závěrečná pasáž od sídliště u cíle RZ v Hustopečích. Cílová fotobuňka je umístěna těsně za ostrou pravoúhlou zatáčkou. Tato RZ se jede celkem třikrát a proto bude z diváckého hlediska nejatraktivnější – pro fanoušky, kteří nechtějí přejíždět na jiné úseky.

RZ 3 a 6 Němčičská ( 10,08 km)

Po startu je atraktivní pasáž, vedoucí po úzké asfaltové komunikaci a lesem s množstvím zatáček různého poloměru. Přístup je od startu nebo od obce Kobylí .

U sportovního areálu v Němčičkách je vracák, přičemž až do obce Němčičky lze přijet. Další vracák je u hotelu Kraví Hora v Bořeticích, kam se opět dá přijet až do obce. Na RZ Němčičská je také šotolinový úsek s klesáním v úvozu směrem do Kraví Hory a s průjezdem mezi vyhlášenými vinnými sklepy.

Volně přístupná bude také servisní zóna v areálu IVECO - Agrotecu Hustopeče, který je u dálničního přivaděče.

Přihlášeno je šest desítek posádek, z toho čtyři vozy nejsilnější kategorie A8.

Přejímka soutěž již zahájila v pátek 19. listopadu od 14. hodin v prostorách Radnice města Modřice a v nedalekém Autoservisu Bobrava. Slavnostní zahájení soutěže s představením posádek následuje v pátek v podvečer po 18. hodině opět před Radnicí v Modřicích.

Start soutěže bude z náměstí v Modřicích v sobotu (v 9,30 hodin), přičemž letos se tam posádky již vracet nebudou. Cíl i servisní zóny a další zázemí soutěže budou letos poprvé v Hustopečích. První RZ startuje v 10,17 hod. Letošní trať „Modřic“ vůbec nezavítá do  okolí a areálu  Masarykova okruhu, jako tomu bylo v minulých letech. Nepojede se ani v úseku Nebovidy Ořechov, i když přes Ořechov, Syrovice a Židlochovice mají posádky naplánován  volný průjezd směrem ke startu RZ 1.

Tisková informace IV. AGROTEC  RALLYE SHOW MODŘICE 2004 č. 4

Celková délka tratě:                    166,87 km

Představení posádek : v pátek 19. listopadu od 18 hodin na náměstí v Modřicích
Start : v sobotu 20. listopadu 2004 9,30 hodin z Modřic

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose