www.car.cz
 

Audi magazín opět boduje! Získal „Zlatý středník 2004“
     12.4.2005 09:05 - tisková zpráva


· Audi magazín se opět umístil na předních pozicích v prestižní soutěži „Zlatý středník 2004“


Nejen špičkové automobily s prvotřídní technikou, či dokonalé služby, ale i kvalitní komunikace se svými zákazníky, to jsou hlavní atributy automobilky Audi. Jedním z vysoce úspěšných prostředků informujícím zákazníky o posledních novinkách a aktuální nabídce, je i prémiový čtvrtletník Audi magazín, který vychází v České republice již od roku 1996.

Již v loňském roce Audi magazín posbíral řadu ocenění a i letos si drží svůj náskok a nadále potvrzuje svoji prémiovost. Nejen, že v letošním ročníku soutěže „Zlatý středník 2004“ potvrdil své loňské úspěchy
a umístil se opět na druhém místě v kategorii „Nejlepší B2C časopis“, ale získal také porotou udělené zvláštní ocenění  „Nejlepší obrazová výbava“.
Audi magazín tak opět dokazuje, že Audi to se svým „náskok nejen díky technice“ myslí vážně.   

Audi magazín na svých 96 stranách přináší nejen zajímavé materiály o automobilech a dění kolem nich, ale také informace o hi-tech technologiích, moderním životním stylu, kultuře nebo cestování.  V loňském roce jeho kvality potvrdilo hned několik významných odborných ocenění. Audi magazín získal první místo v soutěži „Nejlepší firemní médium roku 2003/2004“ pořádané společností GoodCom a Typo Design Clubem a také druhé místo v soutěži „Zlatý středník  2003“ pořádané PR Klubem, prestižním sdružením PR agentur.


Import Volkswagen Group s.r.o., Divize Audi/Public Relations,

Jan Klíma, AC&C Public Relations


 
 
Fotogalerie:   E-on Brněnský Drak 2005 od Jirky Navrkala

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose