www.car.cz
 

KL Intermoto Czech Republic ve španělské Valencii na MS Supersport
     27.4.2005 09:36 - tisková zpráva


Tým KL Intermoto absolvoval ve španělské Valencii při své premiéře v Mistrovství světa Supersport další velmi tvrdou zkoušku své odolnosti.

Královéhradecký tým KL Intermoto Czech Republic nastoupil ve španělské Valencii k dalšímu závodu Mistrovství světa Supersport. Po tréninkových a kvalifikačních jízdách měli před sebou jezdci týmu náročný úkol v podobě boje s nejlepšími světovými jezdci čtyřtaktních šestistovek, jenž na rozdíl od Qataru a Austrálie doplnilo hned několik předních evropských závodníků, kteří startovali na okruhu Ricardo Torma s divokou kartou.

Oba jezdci měli do nedělního závodu dobrý start, který se povedl především Tomáši Mikšovskému, jež se ihned posunul o několik pozic kupředu. Během úvodních kol se český závodník držel ve skupině s domácím Arturo Tizonem, Belgičanem Sebastienem LeGrellem a Finem Tatu Lauslehtem, tedy ve skupině, která si v konečném pořadí dokázala připsat bodované pozice.

Bohužel od pátého kola se začala projevovat závada, která ovlivnila výsledek našeho jezdce. Po pěti kolech totiž praskl svod výfuku jeho Hondy CBR 600RR, do kterého se následně vytvořila díra o velikosti cca 8 x 5 cm. Tato díra byla přímo u pravé stupačky a tak po celý zbytek závodu nejenže motocykl ztrácel výkon, ale i ohněm z motoru ohrožoval zdraví našeho jezdce, který do cíle přijel na 19. místě s žárem opálenou botou a bolestivě spálenou nohou.

Pawel Szkopek nastoupil do závodu po dvou tréninkových pádech s bolestivě naraženým ramenem a nohou. Do závodu dobře odstartoval, bohužel svou snahu během závodu v jedné z náročných zatáček přehnal a po vlastní chybě havaroval. Své třetí vystoupení mezi supersportovou elitou tak nedokončil.Josef Kubíček - manažer týmuVíkend ve Valencii byl pro náš tým opravdovou tvrdou zkouškou. Pawel absolvoval tři docela velké crashe, Tommy jeden, takže máme celkem čtyři pády. Měli jsme technické problémy se záložní motorkou, kterou museli kluci dost dlouho opravovat.

Do samotného závodu měl Tommy opravdu vynikající start, první tři, čtyři kola se držel se skupinou, ve které se nakonec bojovalo o světové body. Pak začal bohužel trochu ztrácet, nakonec se ta ztráta projevila ještě víc, když jsme až z boxové zdi poznali, že došlo k nějakému poškození výfuku. Motorka ztrácela výkon, celý závod se to zhoršovalo, ale po rychlé analýze závady s techniky týmu Klaffi Honda jsme se rozhodli Tommyho nechat v závodě. Rozhodl o tom Pawlův pád, protože jsme chtěli mít alespoň jednoho jezdce v cíli.

Nechali jsme tak Tommyho dokroužit na devatenáctém místě. Pawel je po pádech dost potlučený, sice nejde o zlomeniny, ale dle lékařů jde o poškození ramenního pouzdra a silné zhmoždění nohy. Jeho start v Monze je dost vážně ohrožený. Po závodě se nám omluvili technici firmy Laser, jejíž výfuky používáme. Jednalo se o málo obvyklou závadu, které jde jen velmi těžko předejít. Každopádně nám tento závod ukázal, že v současné době je boj o byť jediný bod velmi složitý.

Naše měřítko je loňský Mistr Evropy Tatu Lauslehto, který dnes získal jeden bod. Na jeho výkon od Kataru neustále ztrácíme od půl do jedné sekundy. Na stejné motorce jezdí na hranici bodovaných pozic, nám tak tedy ta sekunda na body chybí.

KL Intermoto CZECH Republic

www.klintermoto.cz

www.tomasmiksovsky.com

http://racing.motorkari.cz
  


 


 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose