www.car.cz
 

Audi A6 sklízí úspěchy i na poli reklamy. Má Zlatý štoček
     29.4.2005 11:13 - tisková zpráva


· Kampaň na nové Audi A6 zabodovala hned dvakrát v prestižní soutěži Zlatý štoček


Nové Audi A6 pokračuje ve svém úspěšném tažení a sbírá ocenění jak u odborníků tak i u široké veřejnosti. Po ceně Zlatý volant německého týdeníku „Bild am Sonntag“, Auto 1 německého magazínu „Autobild“, či zisku mezinárodního titulu World Car of the Year, obdrželo Audi A6 i prestižní české ocenění Zlatý štoček za nejlepší tiskovou reklamu roku 2004 v kategorii motoristických inzerátů v České republice.

V již devátém ročníku Zlatého štočku, který vyhlašuje Unie vydavatelů, vybírala porota z celkem 374 inzerátů, přičemž letos kladli porotci zvláštní důraz na účinnost tiskové reklamy. Ta v případě Audi A6 je jednoznačně zřejmá - reklamní kampaň přispěla k téměř 90% růstu prodejů  této modelové řady v roce 2004.

Reklama na nové Audi A6 zabodovala i na internetu. Porota čtvrtého ročníku soutěže i.reklama, vyhlašované Sekcí vydavatelů internetových titulů SVIT Unie vydavatelů, letos hodnotila 49 samostatných reklam a 9 reklamních kampaní. Z motoristických inzerátů vyšla opět vítězně reklama na Audi A6.

Obě úspěšné kampaně pro český trh zpracovala agentura Scholz & Friends Praha. Na internetové verzi reklamy se podílela agentura První multimediální. Media nakoupila společnost MediaCom a Beyond Interactive.


Import Volkswagen Group s.r.o., Divize Audi/Public Relations,
Pekařská 6, CZ - 155 00 Praha 5

www.audi.cz


 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose