www.car.cz
 

MenX v top 3. Tomáš Enge a Robert Pergl vyrážejí TŘETÍ. Janiš vyčkává
     10.7.2005 10:35 - tisková zpráva


Tým MenX se s radostí vrátil po tříměsíční přestávce do seriálu LMES a první dva dny v Monze věnoval ladění vozu pro závod. Tomáš Enge zajel v kvalifikaci třetí čas třídy GT1.

Po všechny tři volné tréninky se tým soustředil na nastavení vozu pro závod. Tomáš Enge a Robert Pergl odjeli většinu kol, protože pouze oni dva by měli nastoupit do závodu. Jarek Janiš byl v pohotovosti pro případ, že by se vyskytly komplikace s Engeho cestou z USA, a odjel pár kol v pátečním tréninku, aby se pro všechny případy kvalifikoval do závodu.

 

Tým krok za krokem vylepšoval vyvážení vozu, ale stále cítí prostor pro zlepšení, to platí zejména pro zadní část vozu. Soustředění na závod možná trochu hendikepovalo tým v kvalifikaci, kde Enge neměl ideálně vyvážený vůz, ale dokázal se kvalifikovat mezi třemi nejlepšími.

 

Jarek Janiš v pátek oslavil 22. narozeniny a celý tým mu přeje vše nejlepší.

 

Tomáš Enge: Žádný výmluvy, v kvalifikaci jsme měli dopadnout lépe. I tak se těším na závod, protože si myslím, že máme vyrovnanější tým jezdců než naši soupeři. Bude to těžký závod, ale pokud ho dokončíme, měli bychom být v dobré pozici.“

 

Robert Pergl: „Je příjemné jet znovu s Maranellem. Začal jsem opatrněji a s každým kolem jsem se zlepšoval. Odjel jsem několik delších simulací a mé časy byly konstantní. Byl jsem rychlejší než druzí jezdci z tábora našich soupeřů, takže jsem spokojený.“

 

Jarek Janiš: „S Maranellem jsem ještě na opravdové závodní trati nejel, byl to úžasný zážitek. Hodně na mě zapůsobil výkon motoru a brždění. Odjel jsem jen pár kol a mám velký prostor pro zlepšení, ale pokud se nestane něco neočekávaného, má práce pro tento víkend skončila.“

 

Ivo Horn, technický ředitel: „Od kvalifikace jsme určitě čekali více, ale nedokázali jsme plně vyřešit nastavení vozu. Neustále se zlepšujeme, od začátku víkendu se soustředíme na závod. Před ním máme ještě zahřívací trénink, kde můžeme vyzkoušel finální změny.

 

Hlavním cílem je vyhnout se problémům a dokončit závod. Vůz byl dosud spolehlivý.“

 

 

BPA


 
 
Fotogalerie:   Fotopád od Luboše Novosáda- jak vystoupit z Ducati

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose