www.car.cz
 

Parádní vstup do sezóny 2006 – dvojnásobné vítězství Vrbeckého s Ocelíkem
     5.3.2006 18:20 - tisková zpráva


...se podařil posádce Zdeněk Vrbecký – Libor Ocelík s vozem Honda Integra Type R v úpravě pro skupinu N a třídu N3 startující pod hlavičkou nově ustaveného ARVEST Rally Teamu.

Kvasický jezdec se uvedl v pátečním prologu zahajovacího závodu Mistrovství ČR ve Sprintrally – Rally Vysočina Okříšky – patnáctým místem v absolutním pořadí, když za sebou na kluzkém povrchu nechal takové jezdce jako jsou Karel Trojan s Mitsubishi EVOVIII nebo Josef Peták s Renaultem Clio S1600.

V sobotních prvních dvou ledových a sněhových rychlostních zkouškách, kde rozhoduje především umění jezdce a ne výkon motoru, posádka zajíždí shodně 10. časy absolutně, posouvá se v celkovém pořadí na 10. místo a upevňuje si vedení jak ve skupině N, tak i ve třídě N3.

Na dalších rychlostních testech si Zdeněk s přehledem udržuje vedení ve skupině i ve třídě a dá se říci, že posádka jede přesně to, co potřebuje. V absolutním pořadí se mírně propadá vzhledem k tomu, že se trať po průjezdech soutěžních posádek postupně zbavuje sněhu a ledu a motoricky výkonnější vozy získávají převahu.

Cílovou rampou projíždí posádka ARVEST Rally Teamu jako absolutně třináctá, v klasifikaci MČR Sprintrally jako dvanáctá a ve skupině N i ve třídě N3 s přehledem vítězí.

Na první dojmy po dojezdu do cíle jsme se zeptali jezdce Zdeňka Vrbeckého:

Otázka: Jak hodnotíš svoje vystoupení v Okříškách?
Odpověď: „ S výsledkem jsme víc než spokojeni, auto fungovalo bezvadně, pneumatiky jsme zvolili dobře. Soutěž byla náročná, zpočátku byly rychlostní zkoušky z větší části pokryté ledem a sněhem a to nám vyhovovalo. Postupem času se povrch měnil až na čistý asfalt a výkonnější auta začala získávat převahu, zatímco my jsme na ně trochu ztráceli. I tak je však naše umístění v absolutním pořadí výborné.“

Otázka: Na kterých soutěžích Tě letos uvidíme?
Odpověď: „Rádi bychom absolvovali zbývající závody mezinárodního mistrovství ČR, plánujeme i nějaké starty v zahraničí a možná ještě i některý z rallysprintů na Moravě. Vše se ale bude odvíjet od dostatku financí a zájmu našich partnerů o jejich reprezentaci. Nějaké přísliby již máme, o dalších se zatím intenzívně jedná.

Neradi bychom dopadli jako v loňském roce, kdy jsme sezónu taky zahájili vítězstvím ve třídě v Okříškách, ale potom jsme kromě Hustopečí už nejeli nic, protože nebyly peníze. Věřím, že jsme schopni svými výsledky našim partnerům vrátit jejich investice do našeho týmu.“


Otázka: Po dvou sezónách se opět vracíš k Integře a do třídy N3 – proč?
Odpověď: „Právě kvůli financím. Integra je naše rodinné stříbro, přes zimu jsme na ní udělali kompletní repasi, chceme dokázat, že ještě nepatří do muzea a dá se s ní závodit. Samozřejmě, že bychom chtěli nové auto, ale tento sport je především o penězích a o umění je sehnat.“


Díky za rozhovor a hodně úspěchů  v dalších závodech.

 


ARVEST Rally Team - PR


 
 
Fotogalerie:   Rally Vysočina 2006 od Libora Zhoře, w.liborzhor.com

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose