www.car.cz
 

Enge v Sebrigu úspěšně v cíli, Vonka skončil v půlce po poruše motoru 28.
     19.3.2006 08:42 - Pavel Jelínek


Našinci jeli v Sebringu  se střídavými úspěchy. Tomáš Enge dojel až  do  cíle. Zatímco Vonka byl klasifikován 27mý, když jej zastavila závada motoru již v polovině náročného závodu.

První komentář  Vonky: "Ahoj doma, do cíle jsme nedojeli, ale jsme maximálně spokojení, celý tým odvedl hodně dobré práce a zanechali jsme po sobě v USA velice dobrý dojem. Po 6hod. se zastavil náš motor. Absolutně jsme skončili na 28. místě."

Více k Engemu zde: ALMS 2006: Enge dojel ve dvanáctihodinovce v Sebringu třetí 

                                                         (ilustrační foto : Josef Vrátil, Spa 2005)
Takto   vypadá Vonkův popis  dění  při závodu. 

                                   Vonka Racing on-line ze Sebringu
18.3. 2006, 21:30h místního času

    V konečném pořadí tým Vonka Racing obsadil 28. místo absolutně. A ve skupině GT2 skončil na 14. místě.

18.3. 2006, 15:00h místního času

    Po páté hodině vystřídal Bo McCormicka Jan Vonka a momentálně je na 14 místě ve skupině GT2.

18.3. 2006, 14:30h místního času

    V průběhu 4hod. Bo McCormick klesl na 15 místo ve skupině GT2 a celkově na 32. místo absolutně.

18.3. 2006, 14:00h místního času

    4 zastávky v boxech a Maura střída Bo McCormick. Posunuli jsme se o jedno místo absolutně víš.

18.3. 2006, 13:30h místního času

    Ve třetí hodině závodu jsme se posunuli na 32. místo absolutně. V naší skupině jedeme na čtrnáctém místě.

18.3. 2006, 12:30h místního času

    Po druhé hodině závodu vystřídal Jana Vonku Mauro Casadei, který teď jede momentálně na 34. pozici.

18.3. 2006, 11:30h místního času

    Po hodině závodu jsme na průběžném 34. místě, ztráta 11 kol v absolutním pořadí. 18.3. 2006, 7:40h místního času

DOPLNĚNÍ:

Ke komentáři  Vonkova týmu doplňujeme informace našeho spolupracovníka Jirky: Vonka oficiálně odstoupil  v 6 hodině 43 minutě závodu pro poruchu motoru. Sledoval jsem včera jejich účinkování na webu a bylo to asi tak:
Odstartoval Jan Vonka, po 25 minutě už byl v boxech a hlásil problémy s řízením. Ve 44. minutě zastavil znovu a něco na řízení opravovali.
Mauro Casadei střídal v 1:41 hodinu závodu a ne po dvou hodinách, jak se píše v článku.
Mc Cormick střídal po 3:13.
Závod pro posádku skončil v době, kdy vůz opět vedl Jan Vonka. V 6:40 zastavil v boxech a v 6:43 hodině závodu oficiálně vzdal pro poruchu motoru.
Pořadí po jednotlivých hodinách bylo takové:

1. hodina: 34., ztráta 7 kol na 1. vůz GT2 (dále vždy vztažena ztráta k 1. posádce ve třídě)
2. hodina: 34., ztráta 10 kol
3. hodina: 32., ztráta 11 kol
4. hodina: 32., ztráta 16 kol
5. hodina: 32., ztráta 19 kol
6. hodina: 27., ztráta 29 kol
 
Klasifikováni v cíli: 28. se ztrátou 190 kol na prvního ve třídě - pro nás exotický vůz Panoz Esperante GTLM.
 

Výsledky:
54th Annual Mobil 1 Twelve Hours of Sebring
Sebring International Raceway / 3.7 miles

March 13-14, 2006 / Sebring, Florida
Class Car Best In No.
Pos Pos No. Class Drivers Time Speed Lap Diff Laps Car Make
1 1 2 LMP1 Capello/ Kristensen/McNish* 1:45.828 125.865 4 - 5 Audi R10/TDI Power
2 2 1 LMP1 Biela/ Pirro/Werner* 1:47.673 123.708 5 +1.845 7 Audi R10/TDI Power
3 1 6 LMP2 Maassen/ Luhr" Collard 1:47.800 123.562 3 +1.972 4 Porsche RS Spyder
4 2 7 LMP2 Bernhard" Dumas/Long 1:48.017 123.314 2 +2.189 4 Porsche RS Spyder
5 3 20 LMP1 Dyson/ G.Smith* 1:49.531 121.609 3 +3.703 3 Lola B06/10/AER
6 4 16 LMP1 Weaver" Leitzinger/Wallace 1:49.635 121.494 8 +3.807 11 Lola B06/10/AER
7 5 9 LMP1 Dayton" Knoop/Fisken 1:51.549 119.409 5 +5.721 6 Lola EX257/AER
8 3 33 LMP2 Barazi/ Vergers" Julian 1:52.068 118.856 4 +6.240 4 Courage C65/AER
9 4 41 LMP2 Binnie" Timpany/Sutherland 1:52.688 118.202 6 +6.860 6 Lola B05 40/Zytek
10 1 009 LMGT1 Bright/ Lamy" Sarrazin 1:55.286 115.539 3 +9.458 3 Aston Martin DB9

11 2 007 LMGT1 Enge" Kiesa/Turner 1:56.030 114.798 3 +10.202 3 Aston Martin DB9
12 3 4 LMGT1 Gavin" Beretta/Magnussen 1:56.770 114.070 3 +10.942 3 Corvette C6-R
13 4 3 LMGT1 Fellows" O'Connell/Papis 1:57.854 113.021 3 +12.026 3 Corvette C6-R
14 5 26 LMGT1 Ruberti/ Babini" J.Davies 2:00.128 110.882 3 +14.300 4 Saleen S7R
15 1 50 LMGT2 Maxwell/ Brabham" Bourdais 2:03.563 107.799 3 +17.735 4 Panoz Esperante GTLM/Ford
16 2 62 LMGT2 Kelleners" Melo/Lazzaro 2:03.608 107.760 3 +17.780 9 Ferrari 430 GT Berllinetta
17 3 51 LMGT2 Jeannette" Milner/Janqueira 2:03.671 107.705 5 +17.843 6 Panoz Esperante GTLM/Ford
18 4 23 LMGT2 Rockenfeller" Graf/Rahal 2:03.834 107.563 3 +18.006 6 Porsche 911 GT3 RSR
19 5 31 LMGT2 J.Bergmeister" T.Bergmeister/Jonsson 2:04.040 107.385 4 +18.212 5 Porsche 911 GT3 RSR
20 6 45 LMGT2 van Overbeek/ Fogarty/Lieb* 2:04.170 107.272 2 +18.342 7 Porsche 911 GT3 RSR
21 7 80 LMGT2 Tomlinson/ Dean/Kimber-Smith* 2:04.592 106.909 3 +18.764 6 Panoz Esperante GTLM
22 8 78 LMGT2 Pumpelly" Thornton/Patterson 2:04.702 106.815 2 +18.874 6 Porsche 911 GT3 RSR
23 9 44 LMGT2 Law" Neiman/Pechnik 2:05.133 106.447 7 +19.305 8 Porsche 911 GT3 RSR
24 10 55 LMGT2 Ehret/ Nielsen/Farnbacher* 2:05.397 106.223 3 +19.569 4 Porsche 911 GT3 RSR
25 11 86 LMGT2 Bleekemolem" Hezemans 2:06.498 105.298 3 +20.670 7 Spyker C8 Spyder/Audi
26 12 79 LMGT2 Sugden" Matthews/Henzler 2:09.131 103.151 5 +23.303 6 Porsche 911 GT3 RSR
27 13 56 LMGT2 Vonka/ Casadei" McCormick 2:15.173 98.540 2 +29.345 3 Porsche 911 GT3 RS

28 5 37 LMP2 C.Field/ Halliday/J.Field* -.--- - 0 - 1 Lola B05 40/AER
29 6 10 LMP2 Lally/ Gue/A.Davis -.--- - 0 - 0 Courage C65/AER
30 6 12* LMP1 Lewis" McMurry/Willman 1:53.420 117.440 2 +7.592 6 Lola EX257/AER
31 7 8* LMP2 Bach/ Cosmo" Matos 1:56.649 114.189 4 +10.821 6 Courage C65/Mazda
32 6 25* LMGT1 Weickardt/ Borcheller" Belloc 2:00.291 110.731 6 +14.463 7 Saleen S7R
33 14 21** LMGT2 Auberlen" Hand/James BMW E46 M3
34 15 22** LMGT2 Marks" Sellers/Jensen BMW E46 M3
35 16 85* LMGT2 Kox" Crevels 2:06.114 105.619 3 +20.286 3 Spyker C8 Spyder/Audi


*Cars moved to the back of the grid pursuant to 9.5 of the ACO Sporting Regulations (waiver granted for drivers who have not achieved minimum
qualifying night laps)
**Cars moved to the back of the grid pursuant to 7.3 of the 2006 ALMS Standing Supplementary Regs (tire change)
Qualifying driver indicated by asterisk
Starting driver indicated in bold
Final Grid

 

Výsledky kompletně: http://www.imsaracing.net


 
 
Fotogalerie:   Zapletal s Janáčkem v Maďarsku 2006

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose