www.car.cz
 

V Misanu v sobotní kvalifikaci Körber druhý a Vršecký pátý
     28.5.2006 07:22 - tisková zpráva


V Misanu na plný plyn
 
Jako poněkud zmatená se jeví oběma jezdcům týmu Buggyra International Racing System představa toho, že by v Misanu s ohledem na další závod v Albacete a s ním spojenou nemožnost kvalitního servisu nejeli tradičně na „hraně“ a šetřili své vozy. „Rád budu auto šetřit. Ale tak jako v Barceloně. Tam jsem také zvolnil poté, co mi mechanici nahlásili, že vedu asi o deset vteřin a není kam spěchat,“ tvrdí kategoricky vedoucí muž průběžného pořadí David Vršecký.
 
„Logika velí věřit tomu, že v Misanu pojede rychle, ale korektně snad každý. Představa rozbitého auta a neúčasti v Albacete musí strašit všechny rozumné jezdce.“ Stejný názor zastává i Gerd Körber. „Nedovedu si představit, že bych se posadil do auta s tím, že nějak dojedu. Chci titul mistra Evropy a tomu podřídím taktiku.“
 
Zajímavou zkušenost má s Körberem v tomto ohledu jeho dlouholetý spolupracovník a technický ředitel týmu Mario Kress. „V Le Mans 2003 vedl Gerd před posledním závodem sezóny o 16 bodů před Markusem Oestreichem. V klidu stačilo dojet šestý, vůbec nemělo cenu riskovat. Když jsem mu to naznačil, bylo mi odpovězeno, že nejmenší riziko představuje jízda na první místě. A tak Gerd vyhrál.“
 
 
Körber druhý, Vršecký pátý!
 
Devět a šest bodů si připsali na své konta díky svému kvalifikačnímu úsilí jezdci týmu Buggyra International Racing Systém Gerd Körber a David Vršecký. Zatímco David svým výkonem potvrdil pátý nejrychlejší čas měřeného tréninku, Körber si v tomto ohledu o dvě místa polepšil.
 
Rozhodnutí padlo prakticky hned v první zatáčce po startu. Ten kupodivu vůbec nevyšel nejrychlejšímu muži měřeného tréninku Markusi Oestreichovi. „Podle mě Markus udělal chybu při řazení. Najednou se přede mnou objevilo místo. Tak sem se tam nacpal,“ tvrdil po závodě Körber, který se dostal v průběhu prvního kola na třetí místo. Vršecký statující z páté pozice takové štěstí neměl. „Markus chyby nedělá, ale teď start evidentně nezvládl. Podle mého názoru začal zbytečně brzdit, snad jsem ho trochu ťuknul. Najednou jsem byl až šestý za Garrettem.“
 
A tak zatímco se Koerber přehnal ve druhém kole před Hahna a dostal se na druhé místo, bojoval David o pátou příčku. „Ross není bůhvíjak rychlý jezdec, je ale dost zkušený na to, aby mě dvě kola systematicky brzdil. Mezitím mi Hahn s Oestreichem ujeli. Dohodl jsem se s mechaniky, že budu spíše šetřit auto. Ztráta byla taková, že bych Ostreicha stejně nedojel, kvůli bodu nemělo cenu riskovat.“
 
"Prakticky stejnou variantu zvolil i Koerber. „Antonio jel hodně rychle. Navíc startujeme vůbec poprvé v takovém vedru. Velké body se pak stejně berou v pohárovém závodě. Se druhým místem a devíti body jsem spokojen,“ podotkl Gerd po závodě. "V osmém kole ale ještě stačil zajet nejrychlejší čas, čímž naznačil, že jeho misanské ambice mohou mít větší, než „stříbrnou“ hodnotu."
 
Buggyra
 

 
 
Fotogalerie:   FIA GT Brno,pátek, foto Marek Repka

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose