www.car.cz

Popis pátečních erzet Horácké rallye 2006
     13.9.2006 00:11 - tisková zpráva

XVII.ročník Horácké rally se nezadržitelně blíži, proto bychom vás rádi seznámili podrobněji s jednotlivými rychlostními zkouškami pátečního odpoledne.

Rychlostní zkouška  č. 1 + 5,  Březka - Pyšel

Start je na silnici od Velké Bíteše za dálničním podjezdem. Trať vede po silnici rychlými pasážemi s několika technickými zatáčkami přes Holubí Zhoř na okraj Tasova, kde jezdce čeká divácky velmi atraktivní průjezd přes hráz malého rybníčka a následný retardér. V Tasově, pak odbočí obtížnou levou zatáčkou na křižovatce v obci a následuje rychlý sjezd do údolí potoka a pak již obtížnou částí přes Vaneč až do cíle na okraji obce Pyšel.

Rychlostní zkouška  č. 2 + 6,   Přibyslavice - Radonín

Start celé vložky je v lese na okresní silnici mezi Brtnicí a Bransouzemi. Na okraji lesa po retardéru na křižovatce s místní komunikací se trať napojuje na loňskou zkoušku, jedoucí se ovšem v protisměru. Trať pokračuje nad obec Bransouze, kde se prudkým „vracákem“ stáčí na místní komunikaci.Po náročném sjezdu „na srdce“ do údolí, stoupá rychlými, avšak úzkými zatáčkami nahoru, kde se stáčí k obci Číchov, do které sjíždí prudkým „padákem“ zakončeným levotočivou zatáčkou. V obci se napojí na okresní silnici po které vede až k cíli rychlostní zkoušky před železničním přejezdem.

Rychlostní zkouška  č.  3 + 7,   Třebíč, Polanka – Třebíč, SZTŠ

Start je na konci místní části Polanka u opravny vah. Po přírodním retardéru pokračuje trať po pěší zóně místní komunikace podél řeky do kolonie zahrádek s esíčkem u střelnice. Následuje velmi obtížný průjezd přírodním retardérem u „Cvrčkova“ mostku přes „Jirátkův“ náhon. Dále trať stoupá v rychlých zatáčkách k hrázi rybníku Kuchyňka kde se napojuje na hlavní silnici. Po 100m odbočuje na místní komunikaci k zemědělské škole, kde je situován cíl zkoušky.

Rychlostní zkouška č. 4 + 8,   Slavice - Výčapy

Start je na okraji lesa před obcí. Trať pokračuje průjezdem místních komunikací po okraji obce Slavice a dále technickými zatáčkami po okresní silnici do Mikulovic. Zde odbočí na návsi po silnici směr Kojetice a na konci obce se po místní komunikaci vrátí na silnici směr Horní Újezd. Touto obcí projíždí mnoha obtížnými, zatáčkovitými partiemi a pokračuje po okresní silnici do Výčap. Po retardéru na návsi je cíl na mírném horizontu v obci v blízkosti prodejny potravin.

Miloš Morávek

tiskové středisko HR

harmonogram zde

MAPY zde

Oficiální stránky : www.horacka.cz

Fotogalerie:   Audi R10 TDI, vítěz seriálu ALMS

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose