www.car.cz
 

Společnost Aral mění své logo.
     22.9.2006 19:14 - tisková zpráva


Společnost Aral mění své logo. Nadále sice bude zářit důvěrně známým modrým diamantem, avšak v modernizovaném, třírozměrném provedení.

Praha, 22. září 2006 - Moderní doba si žádá tzv. plastická loga. Řada významných značek již takovou změnu přijala a touto cestou se vydává i Aral. Nové logo je zajímavější, dynamičtější a na tištěných materiálech více zaujme. „Logo je vždy počátkem nějaké nové etapy. Nové logo Aral je pěkné a dozajista bude značku provázet na další úspěšné cestě k zákazníkům,“ říká Boris Janda, obchodní ředitel společnosti Aral Lubricants CR, s.r.o. která Aral v Česku reprezentuje.


Aral nenesl vždy toto jméno. Původně vznikl jako sdružení 13 důlních společností, které hledaly využití pro benzol, vedlejší produkt při koksování uhlí. Bylo to v roce 1898. Logo již tehdy mělo tvar diamantu, ale neslo hornickou žlutočernou kombinaci barev a byla v něm zakomponována hornická kladívka a písmena B&V, která znamenala Westdeutsche Benzol-Verkaufsvereinigung (Západoněmecké sdružení pro prodej benzolu).

Velká změna nastala v roce 1924, kdy chemik Walter Ostwald vyvinul novou pohonnou hmotu ze směsi benzolu a benzinu, poté, co se používání benzolu ve spalovacích motorech ukázalo jako slepá ulička. Dal jí jméno B.V.-Aral, odvozené od spojení počátečních písmen skupin obou použitých chemikálií – ARomátů (mezi něž patří benzol) a ALifátů (k nim řadíme benzin).

Název pohonné hmoty B.V.-Aral byl následujících třicet let synonymem pro celosvětově první vysokooktanovou pohonnou hmotu typu Super. V roce 1927 byly v Německu zavedeny černožluté dopravní informační tabule. Společnost proto změnila hornické barvy loga na modrou, jež je barvou města Bochumi, ve kterém firma dodnes v Německu sídlí.

V roce 1952 se název pohonné hmoty dostal do jména společnosti, které byla přejmenována na BV-Aral. Poté již logo podléhalo spíše jen kosmetickým změnám písma a tónu modré.

Popiska: Vývoj loga Aral - Pro každou silnou značku je typické její logo. Jeho vývoj často zrcadlí vývoj firmy, ale i obecný vkus spotřebitelů. Podléhá módním trendům a každá firma se snaží vše skloubit tak, aby její logo bylo co nejpoutavější. Potvrzuje to i vývoj loga značky Aral.


x x x
Aral Lubricants CR, s.r.o. je právním nástupcem Divize olejů a maziv akciové společnosti Aral ČR, a.s. a má stejný předmět podnikání - obchod s  oleji a mazivy pro osobní a  nákladní vozidla a průmysl. I přes prodej sítě čerpacích stanic Aral tedy  zákazníci mohou dál plně využívat všech předností maziv společnosti Aral i kvalitní sítě jejích obchodních partnerů.


PR


 
 
Fotogalerie:   Zolder 2006 -2x zlato pro českou Buggyru

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose