www.car.cz
 

Emil Triner se po dvou letech vrací na místo premiéry se SEATem.
     Pavel Jelínek


Již o nadcházejícím víkendu odstartuje třetí díl českého šampionátu v automobilových soutěžích. První tréninkové kilometry mají na svém kontě také Emil Triner a Miloš Hůlka, hlavní opory brněnského týmu SEAT Sport Czech Republic. Zatímco na lednové soutěži v Rakousku jejich Cordoba WRC EVO III nebyla dobře naladěna a posádku hodně pozlobily zejména nefungující diferenciály, na březnové Šumavě naopak šlapala jak hodinky.
 
Nejstarší česká soutěž sice v letošním roce vstoupila do dějin úplně jinak, než si všichni přáli, ale pro Trinera dopadla relativně dobře. Z vozů WRC a sk. A8 dojel do cíle jako třetí a celkově je po dvou odjetých soutěžích desátý s celkem 14 body, se ztrátou jediného bodu na  další  tři soupeře. Výsledky ovšem hodně ovlivňuje právě šumavská „rošáda“. Hlavní ovšem na Šumavě bylo, že posádka zajížděla po celou soutěž velmi solidní časy a hned několikrát se zapsala jako vítěz erzety, či jako druhá nejrychlejší. Poslední testy před „Valaškou“ však odhalily technické problémy, na jejichž odstranění v posledních hodinách pracovali týmoví mechanici. Jednalo  se o pokles tlaku oleje, ale již je  problém vyřešen a vše je připraveno ke startu.
 
Velmi optimisticky nás naladilo, že jsme auto uvedli do stavu, v jakém jelo na  Šumavě.
Potěšitelné je i to, že do budoucna nám nabídla spolupráci při přípravě auta španělská domovská automobilka SEAT. Abychom využili i jejich technické zázemí a auto odladili tak, aby bylo konkurenceschopné i s touto nejmodernější technikou, která u nás v rallye je,“ říkal šéf týmu Pavel Kouřil.
 
Připomeňme, že valašská soutěž Emilovi Trinerovi celkem sedí. Právě zde předloni poprvé startoval s Cordobou EVO II a do sezóny, kterou společně s Milošem Hůlkou zakončil ziskem absolutního stříbra, vstoupil skvělým druhým místem. Vloni startoval Triner s novým spolujezdcem Emilem Horniačkem a dlouho drželi rovněž druhou příčku, ale nakonec v samém závěru pro technickou závadu museli odstoupit. „Nedalo se pokračovat dál. Určitě to není nespolehlivostí našeho vozu, ale spíš smůla. Zvlášť mne mrzí, že jsme museli odstoupit z druhého místa a navíc těsně před koncem soutěže, ale i taková je rally," okomentoval před rokem Triner konec svého vystoupení na Valašsku.
 
Seznamovací jízdy posádka absolvuje tradičně s vozem Seat Leon Cupra 4x4 TDi a s tratí jsou zatím oba její členové spokojeni. Na připravených erzetách je mnoho pěkných, velmi technických i divácky atraktivních úseků.
 
Posádky 35. Rallye Matador Tatry-Valašská rallye čekají v sobotu v 1. etapě rychlostní zkoušky v okolí Vsetína. Tato etapa měří celkem 452,35 km a obsahuje 9 rychlostních zkoušek na čtyřech úsecích v celkové délce 148,65 km. Po ranním startu ve slovenském  Púchově (v 7.30 hodin) jezdci přejedou v té době již neexistující hranice a absolvují celou úvodní etapu na Moravě, zpět na Slovensko se vrací až ve večerních hodinách. Neděle potom bude patřit zbývajícím erzetám vesměs na slovenském území.
 
Vítěz je očekáván v Púchově v neděli ve 14.30 hodin. Již v pátek 30. dubna proběhne rovněž v Púchově od 8 hodin technická přejímka, v 15 hodin stejného dne je na programu shakedown ( na úseku Horenická Horka - Lednické Rovne) a v 19 hodin představení dvou desítek vybraných posádek. Do středečního večera se pořadatelům  prezentovalo 117 posádek, z toho devět pojede s vozy WRC.
 
Oficiální stránky soutěže: www.rallyematador.sk (www.amkvsetin.com/vr).
Oficiální stránky týmu : http://www.seat-sport.cz.
 
Pavel Jelínek

SEAT SPORT Czech Republic media servis

V Brně 29. dubna 2004
 
 
Tel.: 732 223456
 
 

 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose