www.car.cz
 

Na Divácké třináctce potvrdili jezdci LIQUI MOLY KOMVET RACING TEAMU letošní suverenitu
     22.9.2011 17:32 - Jirka Navrkal


Na 2400 metrů dlouhé trati v Divákách nedaleko Hustopečí se uskutečnil o tomto víkendu závěrečný podnik mezinárodního mistrovství závodů automobilů do vrchu – Liqui Moly Berg Cup 2011.

 

Potvrdit letošní skvělé výkony přijela i pětice jezdců Liqui Moly Komvet Racing Teamu. Svoji letošní suverenitu dokázal znovu David Komárek (Norma M20F),  který vyhrál oba závody. V nedělní druhé jízdě dosáhl času 1:00,79 min. a přiblížil se dosavadnímu rekordnímu času 57,84 sekundy , který drží od roku 2009 Miloš Beneš. David Komárek se stal absolutním vítězem, když vyhrál sedmnáct ze dvaceti závodů a v konečném hodnocení získal 600 bodů za patnáct započítávaných závodů. Stal se také vítězem třídy E2/C nad 2000 ccm.

 

Marek Rybníček (Mitsubishi Eclipse EVO 650) si v sobotu dojel  pro stupně vítězů, kam se postavil po boku vítězného Komárka a druhého Aleše Mlejnka na bronzový stupeň. V neděli si vyjel „bramborou medaili“ za čtvrté místo. Těmito výsledky potvrdil v konečném hodnocení třetí místo se ziskem 487 započítaných bodů, když jeden závod vyhrál, dvakrát dojel druhý, sedmkrát byl třetí. Marek byl celkově nejlepší ve třídě siluet – E2SH.

 

Napínavý souboj se odehrál mezi dalšími dvěma jezdci týmu, Jiřím Špalkem (Mitsubishi Lancer WRC 05) a Martinem Zemanem (Mitsubishi Lancer EVO VI). Špalek v sobotu i neděli dojel celkově šestý, což pro něj znamenalo v konečném hodnocení zisk 400 bodů a šesté místo. Zeman byl v sobotu sedmý a v neděli mu patřilo páté místo a celkově se ztrátou dvou bodů skončil za Špalkem na sedmém místě. Ve třídě čtyřkolek E1 nad 2000 ccm, v níž oba jezdci startují, získali stejný počet 275 započítaných bodů při stejném umístění – 10 vítěných závodů a 5 druhých míst. Oba jezdci budou  vyhlášeni za vítěze této třídy.

 

V konečném pořadí skončil za Zemanem další jezdec našeho týmu, Drahoslav Šubert (Mitsubishi Lancer EVO IX), který získal 346 bodů, když  v jednom závodě se stal absolutním vítězem. . V závěrečných závodech  dojel na osmém a sedmém mistě. S přehledem vyhrál třídu čtyřkolek S1 nad 2000 ccm, což potvrdil i dvojnásobným vítězstvím v Divákách.

 

Vojtěch Staněk (Peugeot 106 Maxi) dojel na šestnáctém a sedmnáctém místě absolutně a se 64 body mu  v konečném hodnocení patří  25. místo. Ve třídě E1 do 1600 ccm, ve které startoval, suveréně vyhrál s 270 započítanými body. V Divákách dojel na druhém a třetím místě.

 

V hodnocení Team Trophy – soutěž týmů, se Liqui Moly Komvet Racing Team podělí o prvenství s Steelmet Teamem, když oba týmy nasbírali shodně 900 bodů.

 

Posledním letošním představením Liqui Moly Komvet Racing Teamu bude již tradiční závěrečný volný podnik Liqui Moly Brg Cupu  2011 na dráze autodromu ve Vysokém Mytě  1. – 2.10.2011

 

TZ Ligui Moly Komvet Racing


 
 
Fotogalerie:   Divácká 13 od Jirky Navrkala

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose