www.car.cz
 

Druhé letošní závody v Truck Trialu se pojedou v Písku !
     24.4.2007 19:52 - tisková zpráva


Datum:  12.- 13. května       Písek

 Popis:  Závody Truck Trialu v Písku

O víkendu 12. a 13. května se pojede druhý závod Mistrovství ČR v Truck Triálu, který se tentokrát přesouvá do Písku  v jihočeském kraji. Jedná se o závody upravených nákladních vozů v terénu. Závodníci mají vždy za úkol projet vyznačenou sekci bez dotyku označených branek a navíc v daném časovém rozhraní. Svou účast potvrdilo již více jak 40 posádek. Pro návštěvníky je připraven víkend plný bezesporu atraktivního sportu, ardenalinu, dobré nálady a silných motorů.

Kompletní informace o posádkách naleznete na web. stránkách Truck Trialového klubu na adrese www.trucktrial.cz .

Podrobné informace o Truck Triálu: :

Český Truck Trial? Ano!

Pro ty z Vás, kteří jste fandové tohoto bezesporu atraktivního sportu je to jistě potěšující informace. A pro ty, kteří nejsou úplně v obraze začnu od začátku. Truck Trial je poměrně mladý sport. Vznikl v Anglii, kde si pár pánů usmyslelo, že musí nutně přerazit svůj náklaďák vejpůl. Velmi rychle se rozšířil do celé Evropy, Českou republiku od roku 1991 nevyjímaje.

O čem že to je?

Když jednoho dne usoudíte, že obyčejné ježdění je pro Vás moc obyčejné, že to není ono, když neválíte sudy s několika tunami přivázanými k pasu, popřípadě máte chuť soukat se do několikametrových jam po hlavě a lézt z nich chodidly napřed - mohu vřele doporučit. Samosebou jistá dávka masochismu nutná k válení se v bahně při výměnách prasklých poloos, nekonečných hodinách v dílně při opravách roztržených spojek, diferenciálů a popraskaných rámů Vám bude dobrým pomocníkem. Odměnou za to je svezení v místech, kudy v lepším případě lezete po čtyřech v horším nasazujete horolezeckou výstroj nebo objednáváte vrtulník. A pokud opravdu "zaválíte" a jste odměněni potleskem - to teprve potěší. Ale konkrétněji k věci.

Proč Český Truck Trial? (dále jenom CTT)

Europa Truck Trial (dále jen ETT) je jistě super záležitost. Bohužel pro většinu českých účastníků za propastí zvanou peněženka. ETT má již tradici, je přenášený satelitem, má propracovanou organizaci a řídí ho zkušení lidé. Má však také hned několik stinných stránek. U nás se jede jen jeden závod. A pokud nemáte štědrého sponzora nebo těžce nabitou "kešeň" tak si prostě nezazávodíte. Ostatní podniky se konají tak daleko (Španělsko, Francie, Belgie, apod.), že je to pro naprostou většinu našich aktivních i potenciálních jezdců neúnosné jak z hlediska dojíždění, tak finančního. Proto se v hlavách nás, co neoplýváme švýcarskými konty, zrodila myšlenka CTT - tedy alternativa nesrovnatelně levnější a dostupnější. Významnou oporou nám je redakce časopisu Off Road.

Stará se o medializaci jak na stránkách časopisu, tak na internetu a přináší všechny zajímavé informace a výsledky ze závodů. Předpokládáme čtyři až šest závodů ročně. A za další. Vzhledem k výše zmíněným problémům (Evropa = peníze) je naše obec Trialistická nepříliš rozšířena. Takže pokud usoudíte, že ježdění v rámci ČR je pro Vás únosné (opravdu je) a stojí za stavbu, případně pořízení auta - hurá do toho. Budete vítáni.

S čím závodit?

Asi nejdostupnější pro většinu z Vás bude kategorie S1. To jsou vesměs T805. Tedy auta relativně levná, malá a tudíž převáženíschopná. Pokud opravdu nemáte rádi prcky, pak je tu kategorie S2, kde z dostupných vozidel přichází v úvahu IFA nebo GAZ 66. V této třídě mimochodem jezdí náš nejúspěšnější reprezentant v ETT Pavel Cacák na voze Praga UV80, který získal titul mistra Evropy. A jestliže v sobě nemůžete zadusit pocit megalománie pak jsou tu třídy S3, 4, popř. 5, kde můžete jezdit s největším vozem startovního pole T813 8x8. O tom, která kategorie je pro Vás nejzajímavější, si jistě rozhodnete sami nebo nám můžete zavolat a poradit se.

Zavolejte a podle kraje, ze kterého pocházíte Vás mohu zkontaktovat s kolegy, ke kterým budete mít nejblíže. Několik zájemců se již ozvalo (zatím S1) a doufám, že Vás bude stále víc. A to stojí za to. Po technické stránce by vozy měly odpovídat předpisům o bezpečnosti ETT, jakoto zavedeného standardu (nutno podotknout, že něco ošidit se opravdu nevyplácí - nejsou to šlapací autíčka a nejlehčí "drobeček" váží 2,5 t). Vycházíme z toho, že my všichni se budeme dále účastnit závodů ETT v ČR a předpokládáme, že i Vy se nebudete chtít o tuto možnost připravit. Samozřejmostí musí být ochranný rám, čtyřbodové bezpečnostní pásy, odpojovač baterie, hasicí přístroje, vyprošťovací lano, přilba atd. Podrobnosti s Vámi probereme osobně, po telefonu nebo zašleme poštou.

Program:

SOBOTA

7:00 – 10:00 Přejímky vozidel

10:00 – 10:15 Rozprava a zahájení závodů

10:30 – 18:30 Soutěže v sekcích

20:00 – 24:00 Diskotéka  a posezení s posádkami

 NEDĚLE

8:45 – 9: 00 Rozprava a zahájení závodu

9:00 - 16:00 Soutěže v sekcích

16:00 – 17:00 Volné jízdy (ukaž co umíš)

17:00 – 18:00 Vyhlášení výsledků

Karel Fiala

Promo manager akce

 


 
 
Fotogalerie:   Pokus o rychlostní rekord Buggyry, prosinec 2006

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose