www.car.cz
 

Autotec : Titul „BABYTRUCK 2008“ patří vozu RENAULT Magnum
     8.6.2008 08:21 - tisková zpráva


Ve dvanáctém ročníku laické soutěže dětská porota vybírala z osmi nákladních vozů nominovaných vystavovateli veletrhu AUTOTEC. Vedle představitelů značky RENAULT převzali ocenění v podobě tradičních perníkových trucků také zástupci značek DAF a VOLVO, jejichž exponáty skončily na druhém a třetím místě. 

Laická soutěž je tradiční součástí brněnských veletrhů a vystavovatelé ji berou poměrně vážně. I tentokrát se patnácti porotcům, dívkám a chlapcům ve věku od čtyř do patnácti let, maximálně věnovali a umožnili jim zevrubnou prohlídku nominovaných vozů. Dětské dotazy ovšem leckdy zaskočily i zkušené obchodníky. „Čelil jsem záludným otázkám jako „kolik žab se vejde do kabiny“, ale myslím, že desetiletý klučina byl s mojí odpovědí „čtyřicet tři tisíc osm set třináct“ spokojen,“ usmívá se Jan Volšík, obchodní ředitel Renault Trucks ČR. K vítězství novému vozu Magnum podle Volšíka pomohla hlavně jeho mohutnost, obrovský prostor a vybavenost. „Z jednoho lůžka se složí dvě sedadla, sklopí se stolek a řidič má najednou k dispozici obývák. Děti byly příjemně překvapeny, v čem během práce žije,“ upřesnil obchodní ředitel.

Jak potvrdila Magdalena Janoutová z agentury EfektMediA, která soutěž BABYTRUCK organizuje, porota hodnotí nákladní auta podle různých kritérií svýma dětskýma očima. Starší porotci se zajímají i o technické parametry, mladší posuzují hlavně vzhled, nejen barvu a design, ale také vybavení. „Pokaždé je překvapí, že v kabinách jsou i televize, mikrovlnné trouby nebo dvojlůžka a vypadá to trochu jako v malém bytě,“ říká organizátorka. Letos si děti poprvé hodně všímaly i toho, jak které auto šetří přírodu. V tomto ohledu je uspokojilo VOLVO FM, které jezdí na syntetická paliva a skončilo na třetím místě. V poznámkách malých porotců se například objevilo, že jezdí na palivo z odpadků nebo že je „užitečné“...

Děti nezajímají ty důležité informace jako dospělé zákazníky, ale právě tím je jejich pohled jiný a zajímavý i pro vystavující firmy. „Naše novinka se dětem zjevně líbila a máme z toho radost, protože jde o ocenění naprosto nezaujatých návštěvníků. Věříme, že je třeba do budoucna zamotivuje k působení v této branži,“ soudí Jan Volšík

„Také my jsme velmi poctěni, že nás mladá generace vybrala mezi třemi nejlepšími. Představili jsme náš nákladní vůz Volvo FM, který jezdí na syntetickou naftu, protože ochrana životního prostředí patří mezi naše základní hodnoty,“ komentoval výsledek Sven-Ǻke Brink, generßlnÝ °editel Volvo Truck Czech. A nemÚný up°Ýmný porotý podýkoval obchodnÝ °editel DAF Trucks CZ František Králík, který převzal druhou cenu za vůz DAF XF 105. Právě tato značka na minulých dvou ročnících soutěže BABYTRUCK získala první cenu.

Soutěž BABYTRUCK, v lichých letech alternovaná obdobnou soutěží BABYCAR, je pravidelnou součástí brněnských automobilových veletrhů. V dosavadních dvanácti ročnících zvítězily vozy značek DAF, Renault, Mercedes-Benz, Scania a Volvo.
 
 
Renault Magnum mění rozměr dopravy pro rok 2008

6. 6. 2008 Tiskové středisko BVV – Společnost Renault Trucks připisuje v roce 2008 novou kapitolu „úspěšného příběhu“ s názvem Renault Magnum.

Nejnovější verze vozidla Magnum s elegantnějším a působivějším designem klade velký důraz na cestovní pohodlí, které je vylepšeno díky prostornější a pohodlnější kabině. Další silnou stránkou je výjimečný technický výkon a široká škála služeb, díky kterým vozidlo Renault Magnum nadále upevňuje svou pozici vozidla udávajícího standardy pohodlí, designu a výkonnosti.

 

Měřítko pohodlí na palubě vozu

Stejně jako v roce 1991, kdy přišel s převratnou novinkou – zcela plochou podlahou kabiny – a neotřelým designem, tak i dnes pokračuje Renault Magnum v udávání standardů novým návrhem interiéru kabiny. Tyto inovace jsou výsledkem průzkumů, které společnost Renault Trucks provedla mezi řidiči, kterých se dotazovala na jejich požadavky a potřeby co by mělo nákladní vozidlo poskytovat, aby učinilo jejich každodenní život v kabině opravdovým požitkem.

 

Prostor znamená nejvíce

Díky zvýšení střechy nové kabiny vozidla o 20 cm, vnitřní výška nyní přesahuje 2 m, se mohou řidiči pohybovat zcela vzpřímeně, a to i díky snížení počtu překážek na minimum pomocí další optimalizace vnitřního vybavení. Podmínky nejsou stísněné ani při pohybu dvou řidičů v kabině. Kabina nového Renault Magnum nyní poskytuje až dvakrát více úložného prostoru než je běžné u tradičních vozidel dálkové přepravy. Například přední prostory nad čelním sklem jsou na dosah řidiči v pozici za volantem a jsou třikrát větší než v předešlé verzi! Kromě toho se společnost Renault Trucks nechala inspirovat leteckým průmyslem a přidala také zadní úložné prostory nad lůžkem s objemem 95 litrů. Díky všem těmto úložným prostorům teď mohou řidiči odjet na dálkové cesty se vším, co potřebují.

 

A obzvláště pohodlí

S cílem dosáhnout příjemnějšího a přívětivějšího prostoru pro odpočinek se věnovala velká pozornost konečné úpravě a zajištění, aby interiér kabiny mohl poskytnout řidičům veškeré pohodlí domova:

 

 

modulární vnitřní osvětlení navržené tak, aby se přizpůsobilo každému okamžiku dne a činnosti řidiče


nové ještě vyšší matrace se zapouzdřenými pružinami (verze Classic) pro pohodlný spánek


nová řada rádií umožňující plné využití nejnovější dostupné technologie (CD + Bluetooth, MP3, USB připojení dle provedení)


nejlepší materiály použité jako standard pro splnění požadavků řidičů dálkové přepravy na kvalitu.

 


Všechny tyto nové prvky jsou pečlivě začleněny do nových barevných kombinací interiérů, které utváří charakteristický styl Magnum - na jedné straně pracovní prostor s technickými materiály a barvami vypůjčenými ze světa motoristického sportu a na druhé straně prostor pro odpočinek v mírnějších odstínech. Stručně řečeno Renault Magnum odráží veškeré odborné znalosti společnosti Renault Trucks zasvěcené pohodlí při řízení vozu prostřednictvím několika inovací navržených za účelem zjednodušení každodenního provozu - jako je převodovka Optidriver+ s ovládáním na volantu nebo elektrické impulzní ovládání oken umožňující koncentraci a zaměření pozornosti na řízení. To vše zajišťuje, aby bezpečnost byla vždy na prvním místě - zatímco požitek z řízení vozidla nebude ovlivněn. Řidiči pozvaní ke zvláštní předváděcí akci této kabiny vozidla mohli zhodnotit její mnohé výhody - ve dne i v noci. Renault Magnum stanovuje nové standardy v oblasti pohodlí na palubě vozidla společnost Renault Trucks opět dokazuje, že plní své sliby.

 

Měřítko designu

Renault Trucks vyjadřuje svou představu designu prostřednictvím vozidla Renault Magnum: „hraje klíčovou roli nejen při zakládání identity a vytváření silného dojmu“ a využívá design k praktičtějšímu provedení celého nákladního vozidla. Jedinečný profil vozidla Renault Magnum byl modernizován vnějším vybavením kombinovaným s atraktivním designem, bezpečností a snadnou údržbou. S detaily jako jsou chromované doplňky, obrysová světla LED, sluneční clona zahrnutá do základní výbavy včetně osvětlení značek, přístupový schod k přednímu sklu, mřížka topení s dvojitou clonou a třídílný nárazník vyniká nový Renault Magnum svou velmi typickou identitou a zvláštním charakterem. Se svým impozantním exteriérem v kombinaci s příjemným interiérem společnost Renault Trucks učinila vozidlo Renault Magnum nezpochybnitelným měřítkem designu dálkové nákladní dopravy.

 

Měřítko výkonnosti

Nad svůj atraktivní vzhled zůstává efektivnost nákladů a důkladně studovaná optimalizace u vozidla Renault Magnum tím stěžejním. Motor DXi13 dostupný u vozidla Renault Magnum od roku 2006, a to u provedení 460 k a 500 k, dodává sílu a výkon při vysokých rychlostech na střední vzdálenosti, které jsou vyšší než ty, které nabízely jeho předchůdci (až o 4 km/h rychlejší podle využití). Motorová brzda Optibrake zajišťuje brzdný výkon 332 kW, zatímco Optibrake+, která je k dispozici jako alternativa, navyšuje výkon až na 381 kW.

Navíc Renault Magnum umožňuje dopravcům snižovat spotřebu paliva, pokud využijí řešení, které společnost Renault Trucks nabízí pod hlavičkou Optifuel Solutions:

- Optifuel Technology, s automatizovanou převodovkou Optidriver+, vysoce oceňovanou zákazníky regulujícími spotřebu paliva,

- Optifuel Infomax, umožňující důkladné sledování užívání vozidla a spotřeby paliva,

- Optifuel Training, školení ekonomické jízdy pro řidiče, které zajistí znatelný rozdíl v provozních nákladech dopravců.

Ostatní služby rozvinuté pro celou Dálkovou řadu Renault Trucks, jako jsou smlouvy o údržbě Start & Drive nebo Renault Trucks 24/24 - stejně jako síť profesionálů věnujících se obsluze profesionálů - nabízejí řidičům a dopravcům duševní klid, který potřebují pro sebejistou a výkonnou jízdu. Nový sortiment originálních doplňků navržených za účelem zvýšení pohodlí na palubě vozu, bezpečnosti, zosobnění a výkonu vozidla ještě více obohacuje novou řadu Magnum.

Společnost Renault Trucks byla znovu schopna překvapit v oblasti dálkové nákladní dopravy nastavením nových standardů co do pohodlí, designu a výkonnosti se svým novým vozem Renault Magnum, jehož dodání k zákazníkům je naplánováno v druhé polovině roku 2008, a potvrzuje tak nezpochybnitelné postavení vozu Renault Magnum jako měřítka na trhu dálkové dopravy. 
 
 www.autotec.cz


 
 
Fotogalerie:   Červnový Most 2008, sobotní tříhodinovka, foto BPA Martin Straka

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose